Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Canon300
(muž)
Občasný
Na Totemu: 163x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
Bez uměleckých ambic, prostě mě to baví. :o)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Kristina
Canon300 (Občasný) - 30.9.2002 > Tynic: Umělá? To mě nenapadlo ...
U příspěvku:Zrcadlo
Canon300 (Občasný) - 28.3.2002 > LUCIE. no možná taky , i když do grafik to se mi zas uplně nezdá, je to dilema ... .-)
U příspěvku:Zrcadlo
Canon300 (Občasný) - 28.3.2002 > LENNY: No s tímhle nemá foťák zas tak moc co dělat, jsou todva snímky složené do sebe... Nevím jestli mám stejně dobrý foťák jako ty, mám Canon EOS300 + 28-80USM :-)) Nic na tom není, obyčejná fotka ze stativu, dvakrát se stejnou expozicí ...
U příspěvku:Zrcadlo
Canon300 (Občasný) - 28.3.2002 > THOMAS HUDSON: Jo, nejsi sám , komu to vadí a já to uznávám jako chybu a hodlám to předělat, stejný model ale jiný exteriér. Ale vodní hladina je reálná.... nevím co myslíš tím pojmem přeefektovanou, to je skutečně odraz na hladině ....
U příspěvku:Zrcadlo
Canon300 (Občasný) - 28.3.2002 > LUCIE. No já si to už přesně nepamatuu ale myslím že neměla .-))) Je to skutečně ta samá čas t+2min :-))
U příspěvku:Třetí pokus ....
Canon300 (Občasný) - 19.9.2001 > Tynic: Tak to slysim poprve, skutecne ... :-)))
A kdyz je to porno bez obleceni, tak je to akt? :-)))
U příspěvku:Třetí pokus ....
Canon300 (Občasný) - 28.7.2001 > TerezaL : To jméno je mi povědomé :-))
U příspěvku:Třetí pokus ....
Canon300 (Občasný) - 28.7.2001 > Cavalera: Tak to se nedá nic dělat, budeš muset asi přepnout.. :-)
U příspěvku:Třetí pokus ....
Canon300 (Občasný) - 25.7.2001 > Madman : Hm, o botach už jsem psal :-/
Je to už třetí protest proti modré, budu se muset zamyslet :-)
U příspěvku:Třetí pokus ....
Canon300 (Občasný) - 25.7.2001 > Gino: Hm, zkusim to, za to nic nedam. Diky
U příspěvku:Třetí pokus ....
Canon300 (Občasný) - 24.7.2001 > Marjánka: Ty boty sou pruser, tahle fotka je ze dvou které jsou na tohle téma , tu druhou ty boty zkazily uplně :-/
U příspěvku:Třetí pokus ....
Canon300 (Občasný) - 24.7.2001 > Oclee: Je to bez filtru, ta modra je tam až z Pohotoshopu
U příspěvku:Třetí pokus ....
Canon300 (Občasný) - 24.7.2001 > Gino: Myslíš že by to bylo lepší klasicky ČB?
U příspěvku:Třetí pokus ....
Canon300 (Občasný) - 24.7.2001 > Westfood: Kup si dvě kilča fantazie :-))
U příspěvku:The nightflight
Canon300 (Občasný) - 5.7.2001 > To je opravdu dobre svetlo, tady teprve to fotog rafické přání dostává obsah :-)
U příspěvku:Torzo
Canon300 (Občasný) - 31.5.2001 > No a co kdyby to dostala na fotku oboje, ten novej barak i tenhle starej.
Je to skoda, ze se takhle nepodarilo vytesnit to nove z fotky, melo by to lespi atmosferu.
U příspěvku:Kříž
Canon300 (Občasný) - 31.5.2001 > Jikoversus Marceline :-)) Zalezi na podminkach a na okoli, na dostunem vybaveni a td, ale pak je treba taky zvazit, jestli publikovat co s nepovedlo a kdy...
U příspěvku:Akt čekání
Canon300 (Občasný) - 25.4.2001 > Všechno už řekli ostatní, já jen dodám že je to hezké, trošku doplnkového světla by nevadilo, teda spíš prospělo.
U příspěvku:První pokus o příspěvek
Canon300 (Občasný) - 14.4.2001 > Paula> no vlastne to bylo obracene, to obleceni me inspirovalo k tomu zbytku... ten dum mel sam o sobe uzasnou atmosferu.
PS: Diky :-)
U příspěvku:Mezi světlem a tmou 2
Canon300 (Občasný) - 22.3.2001 > Je to zajimave, ale kdosi vyse napsal, ze je to moc tmave, tak pod to bych se podepsal, ale to je o tom co bych udelal ja a ne ty, tak si drz svuj styl, malo svetla neni na sdoku, ta fotka ma naladu, je fajn..
U příspěvku:BONUS
Canon300 (Občasný) - 7.2.2001 > Svetlo a stin je fajn, ale souhlasim s Jikem, melo to byt bez toho "pradla"
U příspěvku:Sen
Canon300 (Občasný) - 30.1.2001 > No to je super. možná ten stín na obliceji je nějaký moc výrazný, asi od lokte, ale je tomoc pěkné, má to atmosféru :-))
U příspěvku:Druhý příspěvek z nepojmenované série
Canon300 (Občasný) - 29.1.2001 > _Jiko_ Aha :-))) No jo, tam se ale jiank stat nedalo kvuli spatne podlaze :-)
U příspěvku:Druhý příspěvek z nepojmenované série
Canon300 (Občasný) - 25.1.2001 > Jiko: Tramvaj? Tomu nerozumim. S timo ostatnim bych souhlasil, orez bohuzel nesel volit jinak. Je to pouceni pro priste.
U příspěvku:První pokus o příspěvek
Canon300 (Občasný) - 18.1.2001 > Jiko: No jo, tyhle problemy neresim, ani vlastne vystavovatelske ambice nemam, je to proste moje hobby a nic vic. Tady spis posbiram namety a napady, samozrejme i kritiku, taje potreba, pokud je k veci :-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter