Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Petr
(muž)
Občasný,Redaktor
Na Totemu: 20121x
Napsat zprávu

Slovo Poezie pro mě znamená styl života ... Zájmy (aktivně): divadlo, foto, poezie, sport.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Thaipusam - hinduistické svátky
Petr (Občasný,Redaktor) - 24.6.2010 > hojda :o)

díky za reakce ... a Frantovi díky za kritiku :o)

no ... byla tam šílená tlačenice, navíc tihle divoši čas od času vběhli v "transcendentálním vytržení" do davu, takže fakt docela maglajs :o) zkrátka jsem si moc nemohl vybírat úhel záběru ... ale nepopírám, že ty dvě fotky vypadají jak "turistické momentky" :o)

P.
U příspěvku:ulice
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.6.2010 > vynikající atmosféra!
U příspěvku:Děti ulice
Petr (Občasný,Redaktor) - 15.6.2010 > dr. Wojtek ... no ... teď už je to v pohodě ... tady v Malajsii (i když mě teď čeká stěhování úřadu :-/) ale v pakošově to fakt nebyl med ... obzvlášť poté, co nám tam při bombovym útoku zemřel velvyslanec ... a pak jsme se dostali na terč talibanu ... fakt nic extra ... :o)
U příspěvku:Děti ulice
Petr (Občasný,Redaktor) - 12.6.2010 > díky za hodnocení :)

dr. Wojtek ... no ... dipl. pas sice mam, ale diplomat v pravém slova smyslu nejsem :) resp. jsem hospodář na ambasádě :)
U příspěvku:Děti ulice
Petr (Občasný,Redaktor) - 11.6.2010 > díky za reakce a za hodnocení ...
P.
U příspěvku:Děti ulice
Petr (Občasný,Redaktor) - 9.6.2010 > díky za hodnocení a za názor :o)

co na to říct ... "blažená nevědomost" ... oni opravdu nevidí za horizont ... přinejmenším ty děcka ... a neví, že existuje jinej blahobyt ...

ale tušim, že tak nějak filipínci sami o sobě tvrdí "nevadí, že jsme chudí, hlavně, že jsme šťastní" ... a pravda je ta (sice to bylo v období Vánoc), že i přes tu chudobu dokázali bejt usměvaví ... :o)

zas na druhou stranu ... bylo tam vidět i daleko drsnější chudobu, bohužel se mi fotky technicky nevyvedli, takže je tu nenajdete ... a těžko říct, jestli i tyhle děcka byly šťastný ...

njn ... těžko soudit, když nejsme v jejich kůži ... :)
U příspěvku:Děti ulice
Petr (Občasný,Redaktor) - 8.6.2010 > v popisu práce jsem měl akorát tak Pákistán, pak podílet se na založení ambasády v Afghánistánu, a teď pobyt v Malajsii :o)

ostatní byly cesty na dovolenou ... zlomek galerií je na picasaweb.google.cz/petrcestovatel ostatní (Irán, Turecko, Maledivy, Japonsko, Indie a některé další) už ani nevím, kde jsou poházený :o)

jj ... u těch dětí to je asi tim, že neví v čem žijí ... důležitý je, že se dokážou vyblbnout i v tý špíně :o)
U příspěvku:Děti ulice
Petr (Občasný,Redaktor) - 8.6.2010 > díky za komentář :o)

jj ... je to fakt z Filipín ...
bylo tam krásně, jenom ta chudoba byla fakt dost hustá ... z tý chudoby toho bylo k vidění spousty ... mnohé z toho jsem bohužel nestihl zaznamenat ...

nicméně Filipíny mají opravdu krásnou přírodu ... Palawan, Bohol, nebo Cordilery na Luzonu (kam už jsem se bohužel nestihnul podívat ... třeba příště :o)

U příspěvku:barca turisticky
Petr (Občasný,Redaktor) - 6.10.2009 > líbí ...
U příspěvku:Čína - lidé I.
Petr (Občasný,Redaktor) - 3.7.2008 > to je fakt super :o)
U příspěvku:Čína - lidé II.
Petr (Občasný,Redaktor) - 3.7.2008 > ten úzkej profil se mi líbí :o)
U příspěvku:Čína - lidi IV.
Petr (Občasný,Redaktor) - 3.7.2008 > ten bližší záběr je ok :o) te první trochu tmavší :o)
U příspěvku:Babička
Petr (Občasný,Redaktor) - 3.7.2008 > skoro pohádková babička :o)
U příspěvku:V tea shopu
Petr (Občasný,Redaktor) - 3.7.2008 > trochu bych to sesekal vlevo :o)
U příspěvku:Čína - lidi V.
Petr (Občasný,Redaktor) - 3.7.2008 > fakt zajímavej typ :o)
U příspěvku:Čína - lidi VI.
Petr (Občasný,Redaktor) - 3.7.2008 > tahle je fakt super :o)
pět bobků :o)
U příspěvku:Na ulici
Petr (Občasný,Redaktor) - 2.6.2008 > to mi bylo přiděleno :-D ale ... já se na libanon a okolí těšim ... akorát ten hesbollah ... mi nějak moc nesedí :o)
U příspěvku:Na ulici
Petr (Občasný,Redaktor) - 2.6.2008 > jj ... další štaci mam daleko lepší ... bejrút :o))) kde se po asi 18ti letech znova rozjíždí občanská válka :o)))

ale tam se to snad (načas) uklidnilo ...
U příspěvku:Na ulici
Petr (Občasný,Redaktor) - 2.6.2008 > tak nám tu právě bouchla bomba u dánský ambasády (asi 400m od naší) ... kolegové z naší ambasády, co bydlí ve stejné ulici s dánskou mají vymlácený okna ... http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/south_asia/7430721.stm

je to fakt na číču ... za pár měsíců máme odjet ... tak doufám, že se toho ještě dožijem ...
U příspěvku:Svatí bojovníci
Petr (Občasný,Redaktor) - 1.6.2008 > děkuji :o)

Snaut ... jj ... kdepak místní hooligans :o)))
U příspěvku:Na cestě - Lahore
Petr (Občasný,Redaktor) - 1.6.2008 > děkuji :o)

anae ... no ... je to tady fakt bída ... a to jsem ještě nepublikoval děcka ze skládky ...
U příspěvku:Na cestě - Lahore
Petr (Občasný,Redaktor) - 28.5.2008 > Děkuji za reakce :o)

drfaust ... ehm ... tady je vše opravdu první jakost :-D i v tom nejortodoxnějšim slumu seženeš zaručeně jakostní zboží ... :-D pochopitelně i s jakostní technologií výroby :-D
U příspěvku:Svatí bojovníci
Petr (Občasný,Redaktor) - 26.5.2008 > fí ha ... děkuji za reakce :o)

árte ... viděl bych to spíš ... v náklonu :o))) což se ode mě dá čekat :o)))

Mbonita ... no ... asi rok a půl zpátky jsme se odstěhovali od mešity, kde mi jejich božské hlásání ve smyslu "miluj bližního svého" připomínalo spíš projevy nejmenovaného německého říšského vůdce ...

Janele ... se mi jednou stalo, když jsem čekal na letišti na kolegy, že tam přijela skupinka, řekl bych, pobudů v šusťákovkách ... čekal jsem, že to budou běženci z afghoše, a ejhle ... byl to světový kriketový tým :o)))

Lian ... děkuji ;o)

Thilia ... přijeď ;o) svíravý pocit ve střevní soustavě Ti tu způsobí i místní strava :o)

bída ... děkuji :o)

ferdusor ... no nejvtipnější mi přijde, když nás na letišti Heathrow kontrolují "opálenci" s dlouhým vousem (stejně jako strýček na fotce), zdali nejsme teroristi ... bohužel už jsme na Heathrow v roce 2006 skejsli s Lian o pár dní déle kvůli útokům "britských občanů pákistánského původu" na letiště ... a pak se angličané diví, že jim kdosi chce vyhodit do vzduchu letiště, když je téměř celé pod dozorem přistěhovalců ...
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 23.5.2008 > danuwaanalihi ... i tak Ti děkuji za názor :o)
U příspěvku:Tma, na které visím
Petr (Občasný,Redaktor) - 23.5.2008 > jejda ... to jste zabrousili fakt do historie :o)
děkuji :o)
U příspěvku:Thajsko - Železnice smrti
Petr (Občasný,Redaktor) - 22.5.2008 > tak to je je fakt úlet :-D
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.5.2008 > Dagie ... díky za názor :o)
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.5.2008 > díky :o)

fis ... jj ... ve skutečnosti bydlim pod nuselákem a fotim to z okna :o))), resp. nebydlim přímo pod nuselákem, ale když pojedeš z Nuslí směrem do Vršovic ... a odbočíš za nádražim doprava, tak asi ještě dalších 6000km a jsi u mě "doma" :o)))
U příspěvku:Thajsko - Železnice smrti
Petr (Občasný,Redaktor) - 21.5.2008 > Děkuji za hodnocení ... :o)

Janele ... to jsou Thajci :o) ale myslím, že i Vietnamci mají pihy :o)

Rayer ... přesně tak ... to je princip přinejmenší střední Asie :o), že dokud to aspoň trochu funguje, tak proč na to sahat :o)))
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Mbonita ... fí ha ... to zní zajímavě :o)

pro mě byl nejemociálnějí okamžik, když tu bylo hned zkraje po našem příjezdu v roce 2005 nejhorší zemětřesení v dějinách Pákistánu ... fakt to byl nátěr a dodneška mi stačí malý impuls, abych v posteli nadskočil a zdrhal ke dveřím ... nedávno jsem takhle usnul v podvečer při bouřce a probudilo mě silný zahřmění, klepaly se i okenní tabulky, tak jsem rozespalej letěl na balkon v obavě před zemětřesenim, zakopl jsem o konferenční stolek a rozflákal si koleno na kamenný podlaze :o)) teď se tomu už fakt jen směju ... ale ... ten šok z makovice asi jen tak nevygumuju :o)
U příspěvku:Islamabád - děti ze slumu
Petr (Občasný,Redaktor) - 20.5.2008 > Janele ... v tom slumu žil můj kamarád a párkrát jsem tam u něj byl. Později jsem mu byl bohužel na pohřbu - uchlastal se k smrti. Je fakt šílený v jakejch podmínkách žijou, kolega tam se mnou kdysi zašel a vydržel tam max dvě hodiny :o) pak se odporoučel :o) Jednou z cest, jak zapomenout na vlastní utrpení, ve kterém místní žijou, je právě zpít se každej večer do němoty. Sám se mi zmínil, že pro něj za ta léta není problém vypít litr vodky během několika hodin (bohužel jsem toho sám byl svědkem na svatbě jeho dcery). Nicméně návštěva u něj doma v jeho příbytku mě paradoxně dycky vzpružila a nadchla neuvěřitelnou rodinnou atmosférou a sounáležitostí příbuzných. Upřímně jsem po několika letech v této zemi utahanej jak pes, ale návštěva u něj doma mi vždy dala nový pohled na tuto zemi.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter