Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
eMBlue
(muž)
Občasný
Na Totemu: 3685x
Napsat zprávu

Fotím, protoře vnímám vnímám, jelikož prožívám prožívám, poněvadž jsem ...a jsem, co jsem...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...............
eMBlue (Občasný) - 28.12.2010 > eMBlue> Teď jsem na ní narazil zvova, úúúplně mě uchvátila. Za tenhle rok mě tu od tebe takhle dostalo jen trocha, několik, málo, pár, chilli jen dvě.... A ještě jak se s ní posunuje nahoru dolů, tak se jakoby očním klaměm natáčí ty paprsky... prostě tunel jinam!!! Uaf-)
U příspěvku:.................
eMBlue (Občasný) - 28.12.2010 > jo , nostalgie,-)
U příspěvku:Windows art
eMBlue (Občasný) - 28.12.2010 > Jo, dobrý nápad, kdybych nefotil prakticky jen do el. šuplíku, taky už by tu visely mé wokna... Os. bych ořízl na ten první sloupec, či jen první řadu.
U příspěvku:anjel
eMBlue (Občasný) - 28.12.2010 > dorbrá sr... , pardon, stříkanice.-) Alespoň je v tom něco vidět. Vidno že od Pollocka už uběhlo pár let  Ale atmoška pro mě bohužel slabá...
U příspěvku:...............
eMBlue (Občasný) - 16.11.2010 > neokouzluje, ale má atmošku....
U příspěvku:...............
eMBlue (Občasný) - 16.11.2010 > first
U příspěvku:Hvězdice
eMBlue (Občasný) - 16.11.2010 > nic moc mi to neříká, ale působí to zajímavě.
U příspěvku:stromořadí II.
eMBlue (Občasný) - 16.11.2010 > dobrý námět, v provedení mě cosi na té hladině ruší, málo snové i málo ostré...
U příspěvku:Velký třesk
eMBlue (Občasný) - 16.11.2010 > tušení čehosi.... neuchvacuje, ale ani neuráží,-)
U příspěvku:Podzimní Oxfordshire 7*50/50
eMBlue (Občasný) - 16.11.2010 > nádherný vidění má, já vidím ho* vždycky hnědě...
U příspěvku:Mezi ...
eMBlue (Občasný) - 16.11.2010 > ale jo.-)
U příspěvku:Brouk Pytlík
eMBlue (Občasný) - 4.9.2009 > vtipné, a vůbec, akty ti jdou. Od chlapů dnes tak dobré nevídám, čím to??
U příspěvku:noční můra
eMBlue (Občasný) - 4.9.2009 > ale jo.-ú)
U příspěvku:Via
eMBlue (Občasný) - 4.9.2009 > Ovšem úniku není , naštěstí Architektovi, vše má svůj začkonec. Tedy krom něho a Jeho tvorby.-))
U příspěvku:Via
eMBlue (Občasný) - 4.9.2009 > dobré, to je jak ta fádnost života v jeho barvách, kterou mám pocit že tak nechtěně žiju....
U příspěvku:Jméno Růže
eMBlue (Občasný) - 4.9.2009 > fakt good. jen ty čektovské prsty se mi nelíbí, ač tam patří do kompozice...
U příspěvku:jedna noc cesty duse
eMBlue (Občasný) - 4.9.2009 > jinak graficky skvělé je to srdce a ty smyčky kolem..
U příspěvku:jedna noc cesty duse
eMBlue (Občasný) - 4.9.2009 > Jo, fakt vypovídala... Líbí, ač na zeď bych si cizí psýchu ve svaru rekonstrukce nedal. Stačí mi vlastní..-))
U příspěvku:jmenuji se Led
eMBlue (Občasný) - 31.8.2009 > ja nepanimáju pa anglícky...-) Ale azbuku už jsem taky pod kůži nepodral...
U příspěvku:toto je moje tělo
eMBlue (Občasný) - 31.8.2009 > oddychová.-)
U příspěvku:observační analytická studie
eMBlue (Občasný) - 31.8.2009 > Bohužel, ale podle něj je to tak (co vím) správně. Patrně dar milosrdenctví vykoupení Kristem?... protože být všichni citlivý jako já (a to znám i citlivější jedince a hl. jedinečky) tak je svět daleko šílenější, paralyzovanější z těch malíčkovských poměrů, kam se člověk podívá. A v době kdy z naší Národní galerii je prezentuje Knížákův hlas, že umění je sprosté slovo (a dělá cosi pod nálepkou moderního umění jako indickou mantru, jen je česky složená z nesouvislých čísel, přičemž do této kraviny nadirigoval své studenty, či co...), co pak čekat na adresu hlubších citů? Natož třeba hesla "Pravda vítězí nad lží a nenávistí", či ty takové těžko nedogmaticky popsatelné opravdové duchovní-duševní cíle a hodnoty? Kde ty jsou dnes na řebříčku, to bych fakt něchtěl jako sociolog zkoumat, ani jako psychoterapeut řešit... No nic, ještě že už existují alespoň Pozitivní noviny,.... ale ještě jsem je neotevřel.-))
U příspěvku:*
eMBlue (Občasný) - 31.8.2009 > trošku regres či touha po dětech??-)
U příspěvku:my memories
eMBlue (Občasný) - 31.8.2009 > Ahoj. A jaké byly ty šaty? Krom přímého účastníka je to asi jako pro něj s tím němcem v hlavě, co všechno bere.-))
U příspěvku:Etapy - nevěsta, matka
eMBlue (Občasný) - 16.7.2008 > Pěkná automatická kresba, obsah mi však trochu méně rezonuje.
U příspěvku:surreálno
eMBlue (Občasný) - 16.7.2008 > ALe jo, je to příjemně provokativní. To spojení s mozkem je dosti vzláštní. Je zajímavé to, že muží i ženy mají stejné mozkové buňky, ale jaksi trochu jiné schéma zapojení. Co ženy preferují je pro muže druhořadé a naopak. A možná i díky tomu se přitahují... každý chce co nemá, a když to nejde zevnitř, uchopuje či užívá to zevně, někdy je to pěkně drsná kůra.-)). Ale stejně je to jen nekonečná hra neslučitelných a přitom nikdy nerozdělených dualit...  
U příspěvku:bez jména, bez tváře
eMBlue (Občasný) - 16.7.2008 > No, už jsem se cítil i stokrát hůře, ale tohle taky ujde.-ú) Není nad vygumovanost, žádná bolest, žádné starosti, sen to všech budhistů a bedujínů.... Ale jen blázni znají účinnou techniku, jak být za rok mistrem.-))
U příspěvku:žrout
eMBlue (Občasný) - 16.7.2008 > To je asi tvá nejpovedenější báseň.-)))) Taková celistvá, jasná, dokonale rýmovaná a s jasným vyústěním....
U příspěvku:je červená
eMBlue (Občasný) - 3.7.2008 > wandalka> 

...Poctivost v tvorbě beru, byť by to byl stud či tuž!

 

U příspěvku:taková divná bolest peří
eMBlue (Občasný) - 26.6.2008 > Aha, takové to čančání, nemáš namysli? A zároveň cosi niterného, jemného, ženského, co chlapy moc nechápou, v jakém to oparu, mámení vlastních pocitů to vlastně ženy žijí... Proto mi to nedocvaklo hnedka.-) no já jsem taky skoro pořád v pocitech které nemohe nikomu moc říkat, natož aby lidé pro to pochopení měli, natož věděli sami oč jde, ač vlastně mají tu vrstvu prožívání v sobě všichni, jen se mermomocí dle mého snaží držet se dost nad Ní... M...
U příspěvku:kvalitní péče
eMBlue (Občasný) - 26.6.2008 > ...trapnost nevyžehlíš,-)
U příspěvku:pro tebe k narozeninám
eMBlue (Občasný) - 26.6.2008 > ujde.-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter