Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Tabletka
bobrik (Občasný) - 15.1.2008 >
U příspěvku:News
bobrik (Občasný) - 15.1.2008 >
U příspěvku:oplodnění
bobrik (Občasný) - 9.7.2007 > celulosa> Pravdu máš v tom že jsou tu tací co ani to hovno neumí. Ale snaží se umět a jiní jim radí jak se ho naučit udělat. Ty taky z toho co umím já umíš hovno a píšeš mi tu jak jsem špatnej. Je to paradox až jak si protiřešíš. Jdi odkud jsi přišel písálku a nech tady partu lidí v klidu debatovat o tom co dělají.
U příspěvku:oplodnění
bobrik (Občasný) - 29.6.2007 > celulosa> Každej dává přednost něčemu, někdo prdeli a někdo děloze. Já jsem pro dělohu. Nebolí tě to občas?
U příspěvku:golfový pavouček
bobrik (Občasný) - 29.6.2007 > celulosa> Ještě jsem to nezkoušel, můžeš poviprávět..
U příspěvku:pavoučci
bobrik (Občasný) - 29.6.2007 > celulosa> Nevím na kolik bych nazval todle moderním uměním, bezobsažnost možná pro tebe, jako člověka kterej při pohledu na obraz vidí jen cosi čemu nerozumí.
Matrix a sciffi nemam rád..
U příspěvku:Eržika
bobrik (Občasný) - 29.6.2007 > celulosa> Ach tak teď jsi mě dostal, padám na kolena před tvou inteligencí a kaji se v koutě:))
Koukám že tvá neschopnost mi porozumět a tvá touha mě ponížit přerostla od kritiky jedné věci do osobních rozměrů a ke snaze pomluvit vše co mé ruce stvořily.
Je mi tě líto.
U příspěvku:Obelisk
bobrik (Občasný) - 27.6.2007 > celulosa> Kutej, tedy modeluj v pokoji dear child...ale to co jsi stvořil zatím je pekně awfull
Úsměvné, bohužel trochu trapné. To je můj názor na kombinování českého textu s anglickými slovy.
Ale možná jsi IN, pouze já to nevidím.
U příspěvku:Obelisk
bobrik (Občasný) - 12.6.2007 > Prokletí> Myslim:). Taky sem byl docela zklamanej jak mi to nafotili. Při tom umisťování to byl dost fofr a mam to 300km daleko, tak snad bude příští týden dobrý počasí a nafotim si to sám..
U příspěvku:Obelisk
bobrik (Občasný) - 12.6.2007 > celulosa> Koukám že jsem našl nějakej komplexík. Nevim proč mě urážíš.. Nemůžu za to že nepoznáš co ten příběh má znamenat, psal sem jak se to má číst.
U příspěvku:Obelisk
bobrik (Občasný) - 7.6.2007 > celulosa> Skulptura to neni, je to plastika. A kýč? Zajímalo by mě proč to považuješ za kýč, pouhé konstatování mě neuspokojí...
U příspěvku:Obelisk
bobrik (Občasný) - 5.6.2007 > Jj dám sem něco čitelnějšího, ale i tak ty fotky stojí za... Příště si to musim fotit sám, bohužel to mám 300km z ruky..
U příspěvku:MONOLIT
bobrik (Občasný) - 1.4.2007 > Prokletí> Nepálili, teď budu dělat formu a pak to odliju do betonu. Bych chtěl vidět tu pec:)!
U příspěvku:Aurelius Augustinus
bobrik (Občasný) - 19.3.2007 > S Aureliem Augustinem to souvisí následovně. To on hlásal že : "Ten kdo nemá zájem spatřovat krásu vnitřního světa, nevidí ji ani v tom vnějším".
Ta soška má má vyzařovat vnitřní krásu. Pokud jí nevidíme, pak se nám asi nebude líbit.
Ale to už se dohadujem nad názvem sošky a né nad zvolenýmy tvary.
U příspěvku:Aurelius Augustinus
bobrik (Občasný) - 18.3.2007 > Soška už je v galerii,ale až bude další, pokusím se to vyfotit na lepším místě s lepším světlem.
Nevíme jak máme rozumět tomu "upravená". Jestli se ptáme proč jsem použil takovou míru stylizace lidské figury, je to kvuli tomu že nebyl záměr udělat realistickýho panáčka na ňákym soklu. Je to pocitová záležitost, vnitřní krása...
U příspěvku:Busta
bobrik (Občasný) - 24.12.2006 > Estel> Nechápu proč hodnotíš fotografii. To je decentně jinej obor než ten kterýmu se věnuju já..
U příspěvku:V područí
bobrik (Občasný) - 14.12.2006 > Docela dobrý to je:)..
U příspěvku:Oplodnění
bobrik (Občasný) - 12.10.2006 > toono: Jo tak to asi bude on:))
U příspěvku:Dredatá holka
bobrik (Občasný) - 9.10.2006 > Dorý!
U příspěvku:busta
bobrik (Občasný) - 9.10.2006 > žabička: Máš pravdu překlep to nebyl:)
Prokletí: Rozměr, no jako hlava.
U příspěvku:autoportrét
bobrik (Občasný) - 5.10.2006 > Jak sem psal, je to z hlíny nakopaný v lese. To znamená plný drobných kamínků a bylo nemožný zaměřit se na drobný detaily. Na druhou stranu můj obličej je agocentrickej a zjizvenej po bouračce.
U příspěvku:busta
bobrik (Občasný) - 4.10.2006 > doupovec: zaplatil dobře:)

Janahe: jestli máš zájem, můžu ti poslat jeho foto. Jinak lidi co ho znaj řikaj že je to jeho věrná kopie jak podobou, tak vírazem.
U příspěvku:golfový pavouček II
bobrik (Občasný) - 2.10.2006 > Zapměl jsem k tomu něco napsat:). Je to soška z čiré pryskyřice o velikostech asi 40x25x13cm.
U příspěvku:Oplodnění
bobrik (Občasný) - 14.7.2006 > To Petr Štech: Díky, na olověný věci si dělam formy. Buď na ztracenej vosk ty složitější tvary a nebo z lukoprenu.
U příspěvku:Z nitra
bobrik (Občasný) - 30.6.2006 > Díky, celou instalaci "Z nitra" můžeš vidět na www.sedli-o.mysteria.cz .
U příspěvku:Návštěvník-fotoII
bobrik (Občasný) - 2.3.2006 > Jo ,je to socha.. Díky:)
U příspěvku:Návštěvník
bobrik (Občasný) - 27.2.2006 > Ahoj výtvarnice:), tak to tu zkouším. Bohuž vás musim sklamat, je to jedna z prvních věcí co sem prodal.. Dělal sem to už v 16ti letech.
U příspěvku:Návštěvník
bobrik (Občasný) - 26.2.2006 > Díky za hodnocení.
Je to skulptura vyfocená tak aby z fotky byla cítit atmosféra sochy spíš než přesné zachycení materiální stránky;). Nebo alespoň snaha o to :)
Jinak materiál je dřevo, sem sochař a ne fotograf...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter