Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:tajemno
Oclee (Občasný) - 6.4.2004 > Příjde mi to také moc do žlutočervena, jak řekl bbiwy. A kompozice šla vyřešit také jinak. Co to zkusit vyfotit z druhé strany?? Čím a jak jsi to fotil?
U příspěvku:Na výstavě
Oclee (Občasný) - 19.6.2002 > Nevystavuje tam teď taky náhodou Mary Ellen Mark??:-))
Jinak bych asi souhlasil s Lucií.
U příspěvku:Subota popodne
Oclee (Občasný) - 17.6.2002 > Tak tahle se mi asi líbí nejvíce z celé kolekce Hrvatski san...:-))))
U příspěvku:Pohyb...?
Oclee (Občasný) - 7.6.2002 > Proč zrovna název "Pohyb..?"....nevím, ale mne to také neoslovilo...
U příspěvku:New york
Oclee (Občasný) - 7.6.2002 > Je to fakt dobrý a ten chaos dole možná umocňuje tu "depku", jak napsal farářskej...
U příspěvku:Vodopád
Oclee (Občasný) - 5.6.2002 > tak ten kontrast mi také vadí...
U příspěvku:mezi-pes
Oclee (Občasný) - 23.5.2002 > Sohlas s Cavalerou....
U příspěvku:Prostor
Oclee (Občasný) - 21.5.2002 > Souhlasím s Arkovicem, mohlo tam být trochu více stínu. Tím by se dostal trošku do leva a možná by to vypadalo ještě lépe...Ostrost také kapánek chybí...Ale jinak fajn..:-)
U příspěvku:Abstraktní konkretismus na principu dualismu
Oclee (Občasný) - 16.3.2002 > Bílá rýha tam může být z toho, jak posunul negativ ve zvětšováku. Ale můžu se plést. Ale jinak dobrý...
U příspěvku:mužský pohled
Oclee (Občasný) - 13.3.2002 > Je to dobrý, ale souhlas Hudsonem, škoda siluety...a možná by to bylo lepší zaostřit na tu mušli, ale je to jen názor....
U příspěvku:JUMP_OVER_ME
Oclee (Občasný) - 9.3.2002 >
U příspěvku:Crystal Planet
Oclee (Občasný) - 5.3.2002 >
U příspěvku:Zasněžená Praha
Oclee (Občasný) - 27.2.2002 > to arkovic: je to foceno v ranní hodinu kolem osmé v neděli ráno...tedy myslím, že to byla neděle..:-)

to Lucie: je to foceno na Kodak Supra 400, čas a clonu jsem si bohužel nenapsal, ale clona bude kolem 22 a vše foceno ze stativu.
Jinak je to vyvoláno v klasickém minilabu na papír Agfa.
Na počítači je to upravováno minimálně. Možná, že jsem to trošku ztmavil.
U příspěvku:Kosa...,no
Oclee (Občasný) - 25.2.2002 >
U příspěvku:Pouliční setkání
Oclee (Občasný) - 25.2.2002 > není to špatné, ale ta retuš tam chybí...
U příspěvku:Ráno na Karlově mostě
Oclee (Občasný) - 20.2.2002 > Nepatřím mezi ty lidi, co tam prodávají fotky staré Prahy....:-))
U příspěvku:Kolo u Čertovky
Oclee (Občasný) - 16.2.2002 > to danniel: Vidíš, to já taky nevím. Bydlím tu teprve patým rokem a žádný pražák mi to zatím taky nevysvětlil...
U příspěvku:Scalca
Oclee (Občasný) - 15.2.2002 > Super....
U příspěvku:Čechův most
Oclee (Občasný) - 15.2.2002 > Fakt se ti povedla, ale škoda toho sloupu na levé straně....ale jinak super.
U příspěvku:Vanilkové nebe
Oclee (Občasný) - 9.2.2002 > Fajn recenze. Film jsem už viděl. První půlka mne docela zaujala, ale je pravda, že pak divák ztrácí ponětí, kdy se odehrává realita a kdy fantazie.
U příspěvku:Zlatá ulička
Oclee (Občasný) - 8.2.2002 > Povedla se ti vyfotit lépe než mně. Hodnocení dám trošku později.
U příspěvku:PF MMII
Oclee (Občasný) - 21.12.2001 > Gino je to super...:-)) Mnoho štěstí a zdraví v Novém roce a bohatého Ježíška:-))
U příspěvku:Sníh
Oclee (Občasný) - 21.11.2001 > Už jsem to někde slyšel o tom sněhu:-)
U příspěvku:Ve vlaku...
Oclee (Občasný) - 14.11.2001 > Tak to je na ní podobné:-))))
U příspěvku:Děda a motocykl
Oclee (Občasný) - 12.11.2001 > Moc hezká vzpomínka na staré časy, opravdu super!
U příspěvku:lenkita *8*
Oclee (Občasný) - 12.11.2001 > Souhlas s Marjánkou, démonický kýč, ale jinak se mi líbí to, jak je to nakreslené...
U příspěvku:Tváře
Oclee (Občasný) - 11.11.2001 > Jako vždy ne mne zapůsobil. Kde ty na ty nápady chodíš?? Udělat ze dvou hlav jednu:-)) velice pěkné a promyšlené:-) Opět jednička.
U příspěvku:Proměny
Oclee (Občasný) - 11.11.2001 > čtenář jsem byl já, jen jsem se zapoměl přihlásit..
U příspěvku:Turecko-jednooký děd prodávající králíky
Oclee (Občasný) - 11.11.2001 > Hezká momentka, ale souhlas s Lucií..
U příspěvku:Novodobý Marat
Oclee (Občasný) - 7.11.2001 > Tak tohle se mi opravdu libi...
U příspěvku:Hlavy
Oclee (Občasný) - 7.11.2001 > No opravdu nic moc...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter