Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:je ráno tady v mušově
Periskop (Občasný) - 5.11.2015 > no vidíš uzlíku... bych neřek, že s tou venušo - ptákoidní matérií se dá něco vkusně udělat... ale asi jo.. mě docela baví, že si jako Gwyn Ashton, víc fílingu... než hráčský exhibice... nepotřebuješ šest najatejch muzikantů... dáš to jako one kink show.. škoda,že odumřeli posluchači...
U příspěvku:colette7
Periskop (Občasný) - 28.12.2013 > co kdybys předtím, než něco publikuješ, provedla kratičkou, sebekritickou prohlídku svého svěžího dílka... a vyhodila je do koše? je to trošku trapné, když se s takovou snůškou chyb vyprsí někdo, kdo tu navíc pobíhá v redaktorském župánku (ne, že by to něco znamenalo...)
U příspěvku:podzim 2
Periskop (Občasný) - 23.11.2013 > obě dračí jsou fajn, tahle je ale ještě mnohem lepší než předcházející...
U příspěvku:podzimni
Periskop (Občasný) - 23.11.2013 >
U příspěvku:mb_11
Periskop (Občasný) - 17.10.2013 > sadaf> nápodobně zmrde? až budeš mít povolení se mnou komunikovat... a ani potom ani omylem nápodobně šmejde...
U příspěvku:mb_11
Periskop (Občasný) - 16.10.2013 > sadaf> jak si může dovolit takovej šmejd zlodějskej a imbecil, který není schopen zaostřit boty... dávat někomu jeden bod? člověk je neustále překvapován... jakej jseš neskutečnej dobytek...
U příspěvku:Stínění... pro mlčoucha, či jak si ten člověk říká :-)
Periskop (Občasný) - 4.10.2013 > neschopnej, slizkej, zlodějskej šmejd... kterej si ještě otevírá hubu na jednoho z mála lidí na totemu s mozkem v hlavě... to už je opravdu do nebe volající... normálně se zloději a podvodníky nekomunikuji, ale u tebe udělám výjimku (jo, česky se to píše takhle)... sadafe drž hubu! komentovat tu sračku nahoře nemá smysl...
U příspěvku:Omluva
Periskop (Občasný) - 12.9.2013 > sadaf> ty jsi opravdu neuvěřitelnej chudák a ti co ti mažou med kolem huby patřej do stejného chlíva... dopustil jsi se trestného činu, který zůstal nepotrestán jen proto, že se nenašel žalobce... což ovšem na faktu, že jsi zloděj, nic nemění... dovedeš si představit, jak by svět vypadal, kdyby všichni podvodníci, zloději a vrazi mohli řádit zcela beztrestně a po dokonaném činu jim stačilo se omluvit? a ty ještě budeš dělat ramena? víš co, dál se tady virtuálně objímej s ostatníma sračkařema, dál publikuj kradené fotky... vždyť je to vlastně fuk... vždyť i správcům totemu je jedno, že se jejich web stal platformou pro zloděje...
U příspěvku:Omluva
Periskop (Občasný) - 12.9.2013 > R.Mareček> hňupe... sadaf, který je přistižený a usvědčený zloděj, by měl někoho žalovat? to snad ani nemůžeš myslet vážně... teoreticky můžeš leda hovno, kdybys měl alespoň minimální ponětí o fotografii, věděl bys, že vyfotit něco dvakrát stejně nelze... a v neposlední řadě, mnoho lidí tu už nepublikuje proto, že se to zde hemží lháři, zloději a diletanty...
U příspěvku:pištesi
Periskop (Občasný) - 31.8.2013 > Path Adamski> téměř nikdo z těch, jejichž názor by mě zajímal... tu už nepublikuje...
U příspěvku:Vrbice
Periskop (Občasný) - 28.8.2013 > mmiiaa> holka zlatá, nerozjel nic, jeho nohsled vytáhl půl roku staré bradavky a totem je v prdeli... ale samozřejmě nejenom totem, celá česká společnost, jejímiž leadry se stávají zmrdi bez vzdělání, talentu a morálky... situace na totemu je prostě jenom odrazem stavu společnosti, který je více než tristní...
U příspěvku:Nepatrná překážka
Periskop (Občasný) - 24.8.2013 > zaprvé... tohle budu muset asi zase delší dobu do některých pomaleji chápajících hlaviček vtloukat... pokud chceš být jenom poplácáván po zádech, nezaškrtávej "autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku"... a za druhé, celkem typické pro tebe a tobě podobné je, že celkem prostou otázku berete jako osobní útok... no nic, odpovědět si nedokázal... popravdě, ani jsem to nečekal... takže mohu zodpovědně bodovat... :-)
U příspěvku:Nepatrná překážka
Periskop (Občasný) - 24.8.2013 > čert vzal viditelné nedostatky... ale říkám si, proč autor něco takového vyfotografuje a co by mi to mělo říct jako divákovi? má to nějaký podtext, jakože ostnatý drát symbol nesvobody, nebo tě zaujalo, že sloupek je zrezlej, nebo co vlastně? postrádám sdělení, které ke mně mělo od autora doputovat...
U příspěvku:býložravá ježibaba
Periskop (Občasný) - 24.8.2013 > tohle je tvá klasika... mám nic neříkající fotku, tak přes ní pustím nějaký filtr, ono se pcčko postará...
U příspěvku:Tváře
Periskop (Občasný) - 24.8.2013 > oleandr> nikolivěk, ty jsi autor, já děkuji! :-)
U příspěvku:"Dravec"
Periskop (Občasný) - 24.8.2013 > Mashine> vztekáš se roztomile, ale to tu fotografii nijak nevylepší... ano, na totemu jsi dlouho... a zlepšení celkem žádné viď? no nic, pokud stojíš jenom o obdivné vzdechy nezaškrtávej "autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku"... člověk by řekl, že alespoň to bys mohl za ta léta pochopit... :-D
U příspěvku:Hrad Waldštejn-podzemí II.
Periskop (Občasný) - 24.8.2013 > popleta79> fajn, to beru... a juž ti do toho nebudu kecat...
U příspěvku:Minulost a budoucnost
Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > název je sice fakt hloupej, ale fotografie na tvé poměry téměř úchvatná...
U příspěvku:za záclonou 14
Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > tohle je o fous lepší, než ta poslední, ale to je spíš omylem...
U příspěvku:Tváře
Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > je to dekorativní a solidně technicky zvládnuté... takže vlastně zaplaťpánbůh... 3-4
U příspěvku:Hrad Waldštejn-podzemí II.
Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > publikovat něco podobného na veřejnosti může snad jenom člověk s vážnou duševní poruchou... trpíš vážnou duševní poruchou?
U příspěvku:na zácloně 4
Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > mlčoch to napsal velmi fundovaně a lidsky, není co dodat...
U příspěvku:"Dravec"
Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > uprostřed formátu vypíčený přesoftěný pták... proč to má diváka zajímat? mimochodem ta téměř srostlice s jedinou miskou široko daleko je téměř na nobelovku... ale tobě jde spíš o ten podpis, že jo? tak ten podpis je skvělej, fotka 0 ale body za podpis!
U příspěvku:Vrbice
Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > sadaf> myslím, že jsem se vyjádřil jasně, snímek kolejí sis nevypůjčil, ukradl jsi ho, to je zásadní rozdíl... že tě nenapadlo, že z toho bude takový rozruch? nojo, dokonce i v téhle dokurvené zemi jsou ještě lidé kteří, na rozdíl od tebe a tvých kamarádů, nepovažují zlodějnu za něco běžného a tolerovatelného... je mi z tebe a tvých výmluv vážně na blití!
U příspěvku:Vrbice
Periskop (Občasný) - 23.8.2013 > kranad> ahoj, přiznám se, že netuším, jak řeší pravidla serveru anonymní příspěvky v diskuzi, ale předpokládám, že s nimi nemají problém... jinak by bylo přece možné je snadno zablokovat... co ale vím je, že česká legislativa povoluje použití fotografií pro osobní a soukromé účely a jakékoliv veřejné užití cizí fotografie bez svolení jejího autora či jiného držitele autorských práv k předmětné fotografii (např. vyvěšení fotky na osobní blog, profil na sociální síti apod., samozřejmě včetně komerčního), je trestné... jestliže tedy sadaf krade fotografie a dokonce je vydává za své, dopouští se trestného činu, jednoduše řečeno, je to zloděj... fascinuje mě, že dotyčnou fotografii doposud nestáhnul a neomluvil se veřejně za své zlodějské manýry, to by bylo to nejmenší, co by mohl udělat... že sprostými útoky a výhrůžkami atakuje každého, kdo jeho krádež zmíní je docela absurdní a lidově řečeno na pár facek... na každém normálním serveru by samozřejmě za kriminální chování dostal ban... takže asi tak...
U příspěvku:je léto
Periskop (Občasný) - 19.8.2013 > popleta79> neuvěřitelné, další řiťolezec ála ŠRejm... sadaf prokazatelně fotku kolejí ukradl, tudíž sadaf je zloděj, tečka... a že naplácá za odpoledne sto fotek je vážně úžasné... škoda, že se někdy o svojí invenci nepodělí a na Totemu publikuje jen sračkoidní výcvaky... a ještě má tu drzost nadávat a plivat na ostatní!
U příspěvku:Pobleje
Periskop (Občasný) - 19.8.2013 > borekdog> Prosímtě co to kvákáš za hovadiny? Pokud to kvalitnější autory přestalo bavit, bylo to právě kvůli takovým diletantským telatům jako sadaf, tebe nevyjímaje, kteří si pletou Totem s politovnou. Zloděj je zloděj a tahle fotografie je prokazatelně ukradená, tak se raděj zdrž hlasování!
U příspěvku:krasavec
Periskop (Občasný) - 18.8.2013 > prosímtě, jdi už s tím vyhlašováním boje do prdele, nebo alespoň ty kraviny zařaď do správné kategorie (odpadkový koš)... jsi nejenom packal, jsi navíc čím dál tím únavnější packal...
U příspěvku:Veselá i zamračená
Periskop (Občasný) - 27.7.2013 > už samotný fakt, ze notorická sračkařka šrejm hodnotí tento svěží kýč kladně, by měl být pro autora dostatečným varováním... :-) kdybych si nepamatoval, jaké umíš udělat fotografie, vůbec bych se nad něčím podobným na současném totemu nepozastavil... takhle ti ale musím vzkázat, že mě ten postupný přechod ke kýčovité bezduchosti u tebe dost mrzí... j.
U příspěvku:Svět je těsnější
Periskop (Občasný) - 2.7.2013 > no, ve srovnání se sračkami šrejm a sadáfa je to exkluzívní zboží...
U příspěvku:odlesky
Periskop (Občasný) - 2.7.2013 > ... no...těhlech fotek mám přehřšel, bohužel nemám přehřšl odvahy je zveřejnit...

P.S.: já vím, že je to poznámka hodná naprostého idiota... a nikdy bych si něco podobného nedovolil... tohle je citát... jednoho ubohého, neschopného ožraly...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter