Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zvracení
I.love.D-beat (Občasný) - 8.10.2006 > Prokletí> spíš vyříznu než vystříhnu ...
U příspěvku:Zvracení
I.love.D-beat (Občasný) - 8.10.2006 > Prokletí> Uplně nejjednodušeji jak to jen jde ... Vystříhnu si z papíru šablonu, a přes tu pak tisknu temperu na papír ...
U příspěvku:Zvracení
I.love.D-beat (Občasný) - 8.10.2006 > Bez toho textu to bude opravdu lepšejší.
U příspěvku:Zvracení
I.love.D-beat (Občasný) - 8.10.2006 > Prokletí> Jo, ten text není dobrej, odstranil bych ho teď. To není dřevoryt, je to obyčejná šablona.
U příspěvku:Po povodni
I.love.D-beat (Občasný) - 29.5.2006 > hidiot> Tak tak, kor teď, když zase stoupla hladina.
U příspěvku:Bista
I.love.D-beat (Občasný) - 18.5.2006 > Minimalista> Jo, jasan .. Musim používat přírodní. Kdy vytáhnu umělaj uhel tak mě s tim hned pošle víš kam ... Je to škoda, před tím jsme měli učitelku která zas chtěla abysme používali oba dva a tím udělali co největší škálu odstínů od světlýho přírodního uhlu až po umělej tmavej. To mi přišlo zajímavější, až budu něco dělat doma zkusim to ...
U příspěvku:Bista
I.love.D-beat (Občasný) - 13.5.2006 > dawe.zb> Díky :-)
U příspěvku:Portrét otce
I.love.D-beat (Občasný) - 14.4.2006 > Mishka> No, ono to není sprejem, je to normání temperou ...vzal jsem kus molitanu a tím to natiskl .. tak to po mě chtěli ve škole, tak sem to udělal ...
U příspěvku:Portrét otce
I.love.D-beat (Občasný) - 14.4.2006 > MCMXLI> To já taky .. :-)
U příspěvku:Zátiší (v linkách)
I.love.D-beat (Občasný) - 25.3.2006 > dawe.zb> To neni razítku .. tykovýhle věci si ve škole kreslim když nemám co napráci ...:-)
U příspěvku:Zátiší (v linkách)
I.love.D-beat (Občasný) - 25.3.2006 > Dík, máš samosebou pravdu, ale tady je spíš problém v tom, že se mi ta kresba nechce hledat .. je to starý několik měsíců, buhví kde se to válí ... Není to prostě něco co by za to stálo se o tom víc zajímat.
U příspěvku:Zátiší (v linkách)
I.love.D-beat (Občasný) - 24.3.2006 > KrtiCa> Fotil jsem to v místnosti, kde jsem si stínil světlu, tak jsem to musel vyfotit s bleskem aby ten stín nebyl vidět, pak jsem si toho všiml až na počítači že je to tak blbě vidět, a znova už to dělat nebudu ... jsem línej jak veš :-)
U příspěvku:Vysoká
I.love.D-beat (Občasný) - 23.3.2006 > Jasan, z perspektivou mám problém, hlavně u tý architektury.
U příspěvku:zima
I.love.D-beat (Občasný) - 20.3.2006 >
U příspěvku:obrazek..
I.love.D-beat (Občasný) - 19.3.2006 >
U příspěvku:Příspěvek
I.love.D-beat (Občasný) - 19.3.2006 > No, mě tam silně vadí ten podpis, jinak je to super ...
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter