Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Jak prodat duši?
Smutný Ivan (Občasný) - 10.5.2006 > the_dark_side_of_me> aha, ale jmenuje se to satanismus, že? A ten váš bůh (<-- všimni si, bůh) se jmenuje Satan, nemám pravdu? A všichni satanisti se projevují nejnápadněji tím, že řvou proti křesťanství,ne?
U příspěvku:Jak prodat duši?
Smutný Ivan (Občasný) - 8.5.2006 > Em, no křesťany s jejich myšlení se mi snad ještě daří jakž takž pochopit... Ale satanisty už vůbec ne - co to je za nápad, stavět si náboženství, nebo co to je, na nějaké druhořadé představě sedláka patnáctého století - ďáblovi? Tomu názoru: dělejte si co chcete, uspokojujte své chtíče, kašlete na svědomí, bych porozuměl, ale proč ho celý zahalujete do hávu KŘESŤANSKÉ mytologie, to fakt... to je dětinskost! Chceš žít podle jiných měřítek než křesťan, chceš se křesťanství vzepřít, ale zároveň se od něj nedokážeš oprostit natolik, že bys přestala uvažovat v jeho pojmech. Hm, to bude možná i ten důvod, proč ti křesťanství tolik vadí... stále ještě na tebe působí... syn, který brojí proti svému otci, ale je neschopný opustit otcův dům. Ať si říkáš nebo myslíš co chceš, pořád zůstáváš svým uvažováním zarputilou křesťankou, řekl bych, žiješ a vidíš svět, jako ho vidí věřící křesťan.
U příspěvku:Jak se nekritizovat
Smutný Ivan (Občasný) - 6.5.2006 > Morálku... nenastavuje ji spíš společnost? Taková ochrana před já jedince, aby společnosti nebyl nebezpečný? Tedy: je morálka a svědomí něco, proti čemu má člověk bojovat??? Tak mi to zní... Že ti dva člověka omezují, je jasné. Ale měl by být člověk omezován? Je to nebezpečné zvíře...
U příspěvku:První čtení
Smutný Ivan (Občasný) - 17.4.2006 > Dobrá dobrá... přeřazeno, ještě že letos nematuruju...:) Uf, budu si muset zas ty žánry ujasnit. No jo, zlatý mikrofony! Brr, už si to nebudu připomínat:)
U příspěvku:První čtení
Smutný Ivan (Občasný) - 14.4.2006 > No, byl to pokus...:)
U příspěvku:dívka a klavír
Smutný Ivan (Občasný) - 14.4.2006 >
U příspěvku:Atentát na Fausteho
Smutný Ivan (Občasný) - 11.4.2006 > Autor má zájem o jakoukoliv kritiku svého příspěvku
U příspěvku:Flirt
Smutný Ivan (Občasný) - 8.4.2006 > pořezaná_sluncem> To mě těší!:)
U příspěvku:Přelétavý
Smutný Ivan (Občasný) - 6.4.2006 > A... náhodička, také znám jednoho člověka, jednu, která "patří všem". Takoví lidé... kolem sebe šíří jakousi auru očekávání, zklamání a nesplněných přání. Brr, člověku chvíli trvá, než si na existenci takové bytosti zvykne, ale holt se musí přizpůsobit... A protože si zvykám na novoty pomalu, musel jsem pravičkou čapnout svojí paličatou kebuli, pořádně ji omlátit o bytelný dubový stůl a přitom si říkat: "Nic na tomto světě ti nepatří!" A už vůbec ne lidi. Basta. A nyní... no, mému zdraví to pomohlo, ale štěstí se člověk rozbíjením své hlavy nedopracuje. Bohužel. Hm, až přijdeš na nějaké rozřešení, dej vědět:) A žárlivost!
U příspěvku:Světlo
Smutný Ivan (Občasný) - 3.4.2006 > Proboha, tak já nevim, možná jsem děda Vševěda, ale musim říct, že tohle pro mě nebylo nic objevného. To ví každý. A já se chci dozvědět něco novýýýho!!!
A s tim tvrzenim, že jedni lidé jsou na tah a druzí na chov jsi mě vysloveně n....l. Mimochodem, mezi které se počítáš, mezi ovečky:)?
U příspěvku:Lidi si říkají
Smutný Ivan (Občasný) - 3.4.2006 > Nic nového.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter