Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Magnetoza
(muž)
Občasný
Na Totemu: 9237x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Jsem dobrá víla v těle beránčím schovaná pod nánosem bahna jako křepelka tajuplnná operují cí v daleké ostré řepě jsem celá zmužatkovatě lá esoterická frigidní jsem rotoped s přetrže ným pásem myslím že poezie je zbraní se ktero u lze bojovat proti vykořisťovatelskému útlak u materialismu bez horizontální transgrese proti společenské idiokracii purytánství a konvenčně-racionálnímu vidění světa.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Varhany a píšťaly (třeba příště)
Magnetoza (Občasný) - 25.1.2007 > Felipem nemyslím zdejšího uživatele, nýbrž symbol týkající se obecného mamonu.
U příspěvku:Porod,akryl,plátno,asi 50 na 60 cm
Magnetoza (Občasný) - 6.1.2007 > Nechápu všeobecné nadšené hodnocení tohoto obrazu. Mně to připadá jako dost nevýrazné, průměrné dílo. Nebodují, protože bodování považuji za naprosto pitomé kritérium hodnocení.
U příspěvku:Aplikace M
Magnetoza (Občasný) - 2.1.2007 > Quotidiana> Sama jste lidským blábolem, madam. A drzý budu ještě více, jen počkej.
U příspěvku:Aplikace M
Magnetoza (Občasný) - 31.12.2006 > Felipe.> Ale no tak, nepleť sem tento kriminalistický slovník a laskavě si vyprošuji, abys mě nazýval zmrdíkem ty vlezdokrejčíři! Internet je svobodné médium (samozřejmě, do jisté míry) a ty se vztekáš, když si někdo dovolí vypůjčit tvé foto z tvých webových stránek a použije ho v uměleckém díle. Vždyť já ti dělám reklamu, ty vole!
U příspěvku:Aplikace M
Magnetoza (Občasný) - 30.12.2006 > Felipe.> Ale to není žádná krádež, to je použití tvé fotografie (našel jsem jí na tvých stránkách), aby mi hezky doplnila můj příspěvek!
U příspěvku:Poslední X
Magnetoza (Občasný) - 29.12.2006 > Nemějte obavy, já vám to vysvětlím. Věci se mají takto: 299. díl
Přestože se čas posunul od Štědrého dne více k Novému roku, u Digi to tak rozhodně nevypadá. Sem vánoční radost přišla právě dnes. Marek si objedná u Jitky bramborový salát, přinese stromeček, shání kapra, obdaruje Digi. Ta mu to oplatí - dá Markovi jako dárek starožitné rádio. Vánoční svátky k sobě ještě více přiblíží jinak tolik rozdílné bratry Stránské - Marka a Štěpána. Připijí si na matku a dokonce i na otce. Lenka se vrátila od rodičů, kde trávila Vánoce. Nabídne Jitce, že jí pomůže v hospodě. Jitka to vděčně přijme. Za Lenkou do hospody přichází Ben. Ostatní si Lenku dobírají, že si začíná s někým, kdo by mohl být jejím studentem. Lehký flirt mezi Benem a Lenkou pokračuje a vypadá to, že jejich důvěrnější setkání na sebe nenechá dlouho čekat. To se příliš nelíbí Tereze, především proto, že jí Štěpán řekl, že Ben chce být s Lenkou jen aby si užil. Navíc má Tereza obavu, že je takový i Štěpán. Ten se to ale snaží Tereze vyvrátit. Oba si pak užívají pohodu v prázdném bytě Jordánových a je jasné, že tato noc bude jejich „první"...
U příspěvku:Definice ponožkovitosti vědomí
Magnetoza (Občasný) - 28.11.2006 > Quotidiana> Co bych na to řekl. Snad jen vrz vrz brrrrm brrrm uááá
U příspěvku:Definice ponožkovitosti vědomí
Magnetoza (Občasný) - 27.11.2006 > Byl bych blázen, kdybych se zbavil tak nádherného podkladu!
Text přečíst samozřejmě jde, i bez obtáhnutí, tak přestaňte blábolit o malichernostech a čtěte!
U příspěvku:Definice ponožkovitosti vědomí
Magnetoza (Občasný) - 26.11.2006 > Obtáhni to myší, na Totemu.cz nedávají podklady pod písmena.
U příspěvku:Po boku Goeblesům
Magnetoza (Občasný) - 25.11.2006 > Estel> Proč -3:
U příspěvku:Jako tvrdé ýýýýýýýýýýýý
Magnetoza (Občasný) - 24.11.2006 > born to be child> Ty bys toho chtěl..Ale humor tam přece nemusí být prvoplánově nasazený, ne? I v tomto příspěvku se nachází, avšak nesouzní-jako obvykle- s první dignální soustavou.
U příspěvku:Houba mžourá
Magnetoza (Občasný) - 22.11.2006 > Nemusíme všemu rozumět.
U příspěvku:Seit/být ve vousech profesora Bělohradského
Magnetoza (Občasný) - 14.11.2006 > Já jsem pana doktora kroužkoval!
U příspěvku:Pár úderných výjevů k tématu Láska
Magnetoza (Občasný) - 11.11.2006 > Asi tak. Jinak to je věcí různých receptorů a jejich interpretací. Ten kýč zde má samozřejmě svou fundamentální, záměrně danou funkci. Skrze něho lze vidět svět o něco pestřeji a barevněji.
U příspěvku:Hrozitánská krev
Magnetoza (Občasný) - 27.10.2006 > Děkuji za seriózní kritiky.
U příspěvku:Ve stínu Magnetozy II- Spása
Magnetoza (Občasný) - 28.8.2006 > ??????????????????????????????????????????????????????
U příspěvku:Ve stínu Magnetozy
Magnetoza (Občasný) - 28.8.2006 > Quotidiana> Chtěl jsem tím mj. říct, že tvá mysl je zcela zdegenerovaná tradicionalismem, konzervatismem a literární dogmou.
U příspěvku:Píseň Faidrou politovaná
Magnetoza (Občasný) - 24.7.2006 > born to be child> Ty vůbec nechápeš tu stylizaci, ironii a rozšířený význam. Nejdřív víc přemýšlej a uspořádej si pocity, pak teprve popravuj. Mimochodem, hodnocení uměleckých děl na body je stupidita nejhoršího stupně. Docela bych vítal zrušení tohoto primitivního systému.
U příspěvku:Dívčí sny
Magnetoza (Občasný) - 19.7.2006 > R t y O r t e l> Kdybych byl jiný, nebyl bych. Není jiného výběru.
U příspěvku:Vůně svítí za lampy
Magnetoza (Občasný) - 18.7.2006 > MarMag> Když tě tak oslovuje tato prázdná myší mělnatost, nauč se alespoň napsat správně zájmeno- osoluje MĚ(mne), nikoliv mně. To by každý verš musel jít ke mně.
U příspěvku:Posluchačky flory
Magnetoza (Občasný) - 18.7.2006 > Do toho by Knížák mohl zazpívat: "Milujte Jížní Čechy"! Ad rem- no konečně pravý imanenntní sur. Reál je ovšem stále zahlcen těžkopádným lyrismem, patetickou nudou a papírovou vůní všeobecného tažení se za neexistujícím růstem hodnot. Snad příště, ovšem jako vstupní brána do krásného oškliva to je uspokojivý výkon.
U příspěvku:Dívčí sny
Magnetoza (Občasný) - 18.7.2006 > Dělám, co mohu. Nedělám to pro čtenáře.
U příspěvku:Tobě M
Magnetoza (Občasný) - 16.7.2006 > Kýčovitá pasonda do rozmarů maloměšťáctví. Forma obsahem přibitá na kůl.
U příspěvku:Top/ hier oben
Magnetoza (Občasný) - 13.7.2006 > Příliš nepřesně stéká vázaný verš/jako ze šedých panelových kukadel/A rituální zvratky Saliériů/ citují vesmírného Sagvana/Na tradici Top Ten obden/Na zdi pražský BigBeat pln hoven/Terno je mi tyčinkou z děla/a samuraj jako běhna-kanec z etické Olympie
U příspěvku:Bylo to jako...
Magnetoza (Občasný) - 12.7.2006 > Fundovaná kritika pana FXŠ:" Je naštěstí krátká a přehledná, takhle člověk ještě stačí odběhnout na záchod, aniž by si exkrementálně ublížil".
U příspěvku:Vůně svítí za lampy
Magnetoza (Občasný) - 7.7.2006 > Vymaž to celé, je to propagace ODS!
U příspěvku:Naděje
Magnetoza (Občasný) - 3.7.2006 > neee, zdá se, že vaše mozky jsou rozkopané těžkým dříčem. Srdce jak by smet
U příspěvku:Zima
Magnetoza (Občasný) - 1.7.2006 > V seznamu rubrik schovává se pudlík je starý a nemocný bezperspektivně bezmocný až se ho musím chopit do kontejneru ho strčit tam mu bude veselo jódlijódlijódlijó
U příspěvku:Vnímavost znění
Magnetoza (Občasný) - 30.6.2006 > V kontextu antiimperialistických nálad může vyvolat tato zdlouhavá báseň jen smích. V kontextu tvurčího kréda jde přece jen o podprahovou reklamu na americké raketové základny v Čechách.
U příspěvku:Otevřít cink zavřít
Magnetoza (Občasný) - 29.6.2006 > Je to Bursík, Topolánek, Kalousek, Paroubek, Filip, Němec s růžovým zadečkem. Proč ale otevírat nové symptomy, když myšlenka je stará děvka?
U příspěvku:Xa xa xa xa xan
Magnetoza (Občasný) - 29.6.2006 > CHjoChjoChjoChjoChjoCHŇoupekWaranito
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter