Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:nábřeží už nám nepatří
hermit (Občasný) - 31.10.2012 > parádní, smekám, a zdravím, taky zdravím!:)
U příspěvku:naděje
hermit (Občasný) - 1.7.2011 > hele a to je moc pěkný, esli tě to eště potěší :o)
U příspěvku:Kámen
hermit (Občasný) - 5.10.2010 > mmiiaa> hybrálec, naša dědinaaaaa....:)
U příspěvku:Kámen
hermit (Občasný) - 25.7.2010 > Neexistující> no on to není tak úplně efekt, to je funkce zoomu objektivu, když se během expozice změní ohnisko.
U příspěvku:Nebe
hermit (Občasný) - 23.7.2010 > Zeanddrich E.> je to prostě jen mrak, nic víc, já přece divákovi nepodsouvám, že jde o "Boží sdělení"...;)
jinak, Boží sdělení je všechno, to je asi jasný.
dík za kuk.
U příspěvku:Zloději dřeva
hermit (Občasný) - 30.4.2010 > stanislav> zdar a dík, nepřejelo, ale foťák mi klucí šikovný málem rozkopali, musel jsem opustit bojiště, bylo jich víc :))
U příspěvku:Zloději dřeva
hermit (Občasný) - 29.4.2010 > no, tak to berte jen jako rozmazaný náhled, zapomněl jsem po zmenšení doostřit. chm. ;))
U příspěvku:Jihlava, duben 2010
hermit (Občasný) - 27.4.2010 > milí lidé=! děkuji vám za přízně této, které se mi dostalo ve vašem neskutečném kruhu. :-)
U příspěvku:Prostor zaléhání (Pondicherry)
hermit (Občasný) - 29.12.2009 > hodně dobrý základ, ale přes něj tečou bažiny slov.
U příspěvku:Konzervace
hermit (Občasný) - 29.12.2009 > skácel, holan .... otloukají ti je? podvědomí.
-
mě to přijde překombinovaný, umný, ale poskakuje v krku, jak sousto rohlíku.
- už vím: vyházel bych všechno poetický harampádí, ty jsi svůdná a nejsilnější v popisech, ve výběru toho, co napíšeš, z toho, co jsi prožila a viděla. to je v tobě dřeň.
U příspěvku:Ty
hermit (Občasný) - 29.12.2009 > tohle se mi líbí moc, přemoc!
U příspěvku:***
hermit (Občasný) - 1.12.2009 > dobrý, čoveče. intenzita.
U příspěvku:za Hanuše
hermit (Občasný) - 15.11.2009 > paráda... mlčky zírám... od srdce díky!
U příspěvku:doly
hermit (Občasný) - 9.11.2009 > dobrá série, harmonie, v tom brutálnu - a dobrý výběr.
U příspěvku:toilet blues
hermit (Občasný) - 3.11.2009 > asi> dobře, prozradím ti sladké tajemství: protože jsem ji dopsal na záchodě. :-)
U příspěvku:pro sunny day
hermit (Občasný) - 1.7.2009 > miroslawek> jo, mě taky už míň, udělám rekonstrukci a nikomu neukážu výsledek ;-)

dík
dík všem
U příspěvku:dění
hermit (Občasný) - 24.5.2009 >

moc se mi to líbí

líbí se mi, jak držíš tu linku ženský poezie, jedna z mála

:)

 

 

U příspěvku:pro sunny day
hermit (Občasný) - 24.5.2009 > já vím, chceš mi říct, že by to potřebovalo prokrátit, já vím, chtělo, už na to koukám.....
U příspěvku:pro sunny day
hermit (Občasný) - 24.5.2009 >

Anooo, Leniiiiiii??:)

U příspěvku:Oto nemůžeš přijít?!
hermit (Občasný) - 21.5.2009 > parádní, panáčku, poklonkuji :)
U příspěvku:(m.p)
hermit (Občasný) - 13.5.2009 > anae> .
U příspěvku:(m.p)
hermit (Občasný) - 13.5.2009 > proč příroda, pane, anaee? :))) to je taková hospocká obyčejná fotka, nic přírodního, žádný umělecký ambice, nic. :))
U příspěvku:povídka o děcku
hermit (Občasný) - 5.5.2009 >

ježíšku, děkuju teda ještě znovačky všem.

:)

U příspěvku:Delfínská modlitba
hermit (Občasný) - 29.4.2009 >

moc slov, tady určitě

opět - silná výpověď, prožitá.

ale moc slov.

umíš žít (věřím), ale moc toho o tom píšeš. ;-)

U příspěvku:Rád se dívám z okna
hermit (Občasný) - 29.4.2009 > dlouhé, ale silné. zkrátil bych, ale v zásadě to beru.
U příspěvku:Afázie
hermit (Občasný) - 29.4.2009 > měděnobradý> 

rozumím ti. Mírowy básničky čtu letos desátý rok  a čím dál více mi líbí (zpočátku se mi jeho tehdejší věci nelíbily vůbec), dneska jsou mi hodně (a tím myslím FAKT hodně :) blízké. takže třeba v této básni asi bych hned tři cizojazyčné verše nepoužil, ale respektuju, že je tam M. napsal a přijímám to tak. pro mě je v tom samozřejmě určitá vada té básně, ale ne klíčová a v tomhle jsem jistě subjektivní; možná je Shaggy ikona, použitelná jako samonosná básnická figura, jenom já ho neznám... báseń jako celek mi ale tahla "vada" nekazí... spíš o tom víc přemýšlím: proč to tam M. napsal? vím, že určitě ne jen tak pro nic za nic...

no, tak nějak.

:)

U příspěvku:Laskominy
hermit (Občasný) - 29.4.2009 > solidní ciotová úderka:)
U příspěvku:balejba
hermit (Občasný) - 29.4.2009 > jo, dobrý, čoveče
U příspěvku:sítě
hermit (Občasný) - 29.4.2009 > tohle je krásná miniatura!
U příspěvku:Afázie
hermit (Občasný) - 28.4.2009 > měděnobradý> Ano, věřím v kvality autora, trefil ses.
U příspěvku:Afázie
hermit (Občasný) - 28.4.2009 >

paráda....(a pořád žasnu, jak se s léty - aspoń mýma očima viděno - v básničkách sbližujeme... těší mě to... )

angličtiny je tam vela, ale tobě to beru, protože vůbec nepochybuju, že jde o záměr

jen snad drobnost - osobně nevím, co nebo kdo je Shaggy, takže tam nezachytím příliš kontext, není to pojem, který by se mi proměnil v notorický symbol, v ikonu popartu... možná nejen mě.. ale možná na tom nesejde a je to tak schválně napsáno i s rizikem neporozumění na 100 procent...

 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter