Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Petr Krasny
(muž)
Občasný
Na Totemu: 6910x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Nezdají se mi žádné sny.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:POHÁDKA PRO ČERNÉ MEDVÍDĚ
Petr Krasny (Občasný) - 18.6.2006 > Docela by mne zajímalo, kterou část psal Jozífek a kterou ryby...
U příspěvku:Mantra
Petr Krasny (Občasný) - 23.12.2004 > ...v době, kdy vše bylo naopak...
U příspěvku:VÁLKA V TRSU OSKERUŠÍ
Petr Krasny (Občasný) - 4.4.2003 > Perfektní...
U příspěvku:Mantra
Petr Krasny (Občasný) - 11.3.2003 > Škoda, vždycky jsem ambiciózně toužil po co největším počtu bodů.
U příspěvku:Hic sunt leones
Petr Krasny (Občasný) - 9.12.2002 > Neznám...je to nějaká folk-rock skupina. Měl bych?
U příspěvku:U Bosporu
Petr Krasny (Občasný) - 4.12.2002 > Hurá z Evropy do Asie... :-)
U příspěvku:Cestovatelská vášeň
Petr Krasny (Občasný) - 2.10.2002 > Jenomže to není tak úplně pravda... dá se takto cestovat jak popisuješ a skoro i trpět, že už není co vidět. Ale to je jen problém toho člověka. Zkuste si vyrazit do Iránu, Ruska, na Kavkaz... a na x dalších míst, kde člověk zjistí, že je vše jinak, by´t i tam znají automobily.(A doporučuji cestovat bez využití letadla, pěkně místní dopravou - a země se náhle zase zvětšuje)
Ale člověk nemusí jezdit ani tak daleko. Stačí vyrazit do některých oblastí Rumunska a náhle má člověk pocit, že použil stroj času.
Ergo každou cestu si neseme v sobě.... a vidíme jen to pro co jsme připraveni. Svět se nezmenšil, zmenšila se jen naše pokora.
U příspěvku:Noc bez vlastností
Petr Krasny (Občasný) - 10.9.2002 > Jasně, pravidelně spolu pijem...
U příspěvku:BITVA O TOTEM ZACALA...
Petr Krasny (Občasný) - 1.4.2002 > Doufám, že brzy rozkvetou šeříky...
U příspěvku:BITVA O TOTEM ZACALA...
Petr Krasny (Občasný) - 31.3.2002 > Pro tebe Andre. Vyhraná bitva ovšem nemusí rozhodnout válku.
U příspěvku:ejin si tě najde
Petr Krasny (Občasný) - 27.3.2002 > Je to takové jemné...
U příspěvku:KLINIKUMM
Petr Krasny (Občasný) - 25.3.2002 >
U příspěvku:KLINIKUMM
Petr Krasny (Občasný) - 25.3.2002 > Je to takové jemné...
U příspěvku:KLINIKUM
Petr Krasny (Občasný) - 25.3.2002 > Máš či nemáš. To je to, oč tu běží.
U příspěvku:KLINIKUM
Petr Krasny (Občasný) - 25.3.2002 > Ad Andrej Andrejevic. Neprudí. Myslel jsem, že tě potěší nejvyšší bodové ohodnocení.
U příspěvku:KLINIKUM
Petr Krasny (Občasný) - 23.3.2002 > Je to takové jemné.
U příspěvku:Jak nahlíží náš tisk mediální kauzu
Petr Krasny (Občasný) - 26.1.2002 > A kde jinde se dá něco pochopit?
U příspěvku:Jak nahlíží náš tisk mediální kauzu
Petr Krasny (Občasný) - 25.1.2002 > Marjánka:Já jsem na Oplatčin text reagoval, protože jsem v něm nenašel nic z toho, co bych očekával od autora, který studuje takovýto obor - sice o teoretickém pozadí studia masmedií, vím jen tolik, co jsem kdy odposlechl v hospodách okolo Grohové, ale Oplatčin text mi přišel zcela nedotčen i tím málem. Postrádal jsem tam jakýkoliv neprvoplánový nápad. Nešlo mi prvoplánově o obsahovou analýzu.
Oplatka:Velmi nerad bych se tě Oplatko dotknul, ale pokud by bylo možné odmyslet si urážlivý tón, který 3022 zvolil- tak to co píše v odstavci 3 a 4 je poměrně výstižné.
U příspěvku:Jak nahlíží náš tisk mediální kauzu
Petr Krasny (Občasný) - 22.1.2002 > Promiň, už jsem to opravil.
Asi mi vadí, že zůstáváš u popisu a nepokoušíš se o neco víc. "Patrná je snaha vyhovět uraženému egu umělců" - je to o jemné nuanci, ale takové věty vzbuzují pocit, že do práce, které má být svého druhu analýzou vnášíš své pocity jako skutečnost kterou netřeba prověřovat.
U příspěvku:Jak nahlíží náš tisk mediální kauzu
Petr Krasny (Občasný) - 22.1.2002 > marjánka> To máš Marjánko určitě pravdu. Jak by jsi charakterizovala metodu s kterou pracuje tento text?
Jen tiše doufám, že kvalita masmediálních studií je v ČR vyšší než úroveň medií...
U příspěvku:Jak nahlíží náš tisk mediální kauzu
Petr Krasny (Občasný) - 19.1.2002 > Z toho, co jsi napsala do komentáře k svému texu jsem pochopil, že se jedná o text v rámci studia zaměřeného na média. Pokud tomu tak je, tak bych očekával, že se pokusíš o obsahovou analýzu těchto textů.
To, co jsi napsala je jen shrnutí jednotlivých textů a tvých dojmů. Tvůj závěr, že tzv.seriózní média se snaží obhájit populární herecký pár není zrovna překvapivý - netřeba se pokoušet o analýzu, aby k tomu člověk došel - stačí číst noviny.
Jediný zajímavý nápad, který jsi ovšem nerozpracovala - je postřeh s rolí princezen. Mohla jsi zkusit pracovat s nápadem, že média nevyřčeně pracují s obrazem princezna kontra drak ( herečka kontra Super), tedy že zdánlivě seriózní informování ve skutečnosti pracuje s mýtickými, iracionálními, pohádkovými motivy.
Anebo co tak dokázat, že zdánlivě seriózní média ve snaze prodávat pracují (právě v této kauze!)s využitím stejných bulvárních technik psaní jako profláklý Super. Jen ty titulky by mnohé řekly... Tento text je bohužel povrchní a neobjevný.
U příspěvku:Aby neplakal
Petr Krasny (Občasný) - 12.12.2001 > Nejsou tam nadbytečná slova. Obratné metafory. Je tam ale především to kouzelné, co si myslím, že je u poezie nejpodstatnější- schopnost říct několika jednoduchými slovy mnohem víc...
U příspěvku:Šelmy v okupaci
Petr Krasny (Občasný) - 5.12.2001 > Jsem asi natvrdlej, ale jakápak to revoluce a barikáda z jara 1939? Jedině snad nacionálněsocialistická z 15. března.
U příspěvku:Opravdové utrpení XVII.- kapitoly ze života básníkova.
Petr Krasny (Občasný) - 18.11.2001 > Chybiček se mi tam vloudilo tedy požehnaně. Mea culpa...
U příspěvku:Svět je nádherné místo k zabití
Petr Krasny (Občasný) - 18.11.2001 >
U příspěvku:ŠKODA, ŠKODA - SAMÁ VODA
Petr Krasny (Občasný) - 27.10.2001 > Je mi jasné, že jsi citlivá a křehká duše....Jak se tak na Totemu obvykle hodnotí : " Moc hezky jsi vyjádřil i naše pocity....". Vzhledem k tomu, že jsi nevydržel, nebudu hodnotit. :)
U příspěvku:Teorie sebevraždy
Petr Krasny (Občasný) - 27.10.2001 > Promiň, ale název tvé kolekce velmi přesně vystihuje obsah.
U příspěvku:POŠTOVNÍ VÁČEK
Petr Krasny (Občasný) - 24.10.2001 > Tímhle svádíš dívenky?
U příspěvku:Přízraky noci
Petr Krasny (Občasný) - 24.10.2001 > Jako bych všechny ty použité obrazy už mnohokrát četl někde jinde. Jo, je to poezie, ale necitím v tom jednoho jedineho neopakovatelného člověka, jehož jednou z největších svobod je vidět svět jako nikdo jiný.
U příspěvku:vlak
Petr Krasny (Občasný) - 5.10.2001 > Vzal bych si červenou tužku a zkusil bych si podtrhat, co sam z odstupu považuju za klišé, ať už jde o použítá slovní spojení nebo myšlenky. Promiň, ale já bych jich tam našel dost.
U příspěvku:Co je?!
Petr Krasny (Občasný) - 5.10.2001 > No prvoplánové to úplně není. A funguje to jako báseň. Jen nevím, jestli ta touha šokovat nepřekrývá poezii. Taky to musí být dost dřina, žít tak, aby mohl člověk psát tak drsně a nebyla to jen póza.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter