Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Mima

Občasný
Na Totemu: 174477x
Napsat zprávu

Pokus o komunikaci v oblasti, která mne zajímá.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hra se střešním oknem.
Mima (Občasný) - 17.11.2021 >
U příspěvku:"Dnes v úterý se V. Havel stává Budhou.. .
Mima (Občasný) - 18.3.2017 > Zeanddrich E.> S tím mohu souhlasit, jen očekávám, kdy přijde konečně další nejoblíbenější polistopadový, nejlépe z oblasti kultury, kandidát s velkým všeobecným přehledem, i tací jsou ...:-), stačilo by je ke kandidatuře trochu jen popostrčit :-)...
U příspěvku:Bez stativu
Mima (Občasný) - 11.3.2017 >
U příspěvku:Literární Františkovy Lázně opět ožívají
Mima (Občasný) - 3.12.2016 > ...to je lidu na nádraží !:-)..., zdá se, že událost byla asi povedená, každé znovuobnovení čehokoliv má svůj význam, a co bude dál, se teprve ukáže ...:-) Dík za zprostředkování ...
U příspěvku: Anděl,-
Mima (Občasný) - 3.12.2016 > ... andělsky jemné, až subtilní..., líbí se mi zpracování prostoru, ten odraz světla Odněkud je velmi působivý...
U příspěvku:Anneberk, Švédsko, olej na pl,
Mima (Občasný) - 3.12.2016 > ...jsou tam pěkná místa, jako třeba les na protibřehu se mi velmi líbí, místy i voda..., ani kmeny bříz nejsou špatné... U obrázků tohoto druhu ruší často technicky zpracování listoví, s tím si každý neporadí, jen když poctivě trénuje, něco i postupně od svých vzorů trochu odkoukává..., vcelku příjemný obrázek....
U příspěvku:Krajina,-
Mima (Občasný) - 25.11.2016 > ...asociace..."...Lidé, nebojte se !!!..."....
U příspěvku: Markomanský les,-
Mima (Občasný) - 11.11.2016 > Li-po> Jo..,bitvy, lupiči, les a hrad... Dějiny se opakují.., krev všude, kam se podíváš... Něco hrozného se děje, ale naštěstí nejen to :-)... Zdravím !...
U příspěvku: Markomanský les,-
Mima (Občasný) - 11.11.2016 > čtenář> ...:-D...
U příspěvku: Krajina,-
Mima (Občasný) - 7.11.2016 > ... krajina po ničivém zemětřesení, se žhavým vrcholem aktivní sopky..., v jejímž okolí zkáza nepostihla jako zázrakem jen pár stromů ...
U příspěvku: Markomanský les,-
Mima (Občasný) - 7.11.2016 > Vidím velmi expresivní scénu z baletu "Labutí jezero" a nadšené ovace některých diváků... Nebo žalostný zbytek vzrostlého lesa, obklopený prořídlou lesní školkou,asi v hektickém období nedlouho před Vánocemi. Velmi působivý obraz, i bez gůglení reálií z dávné minulosti... Ale stejně jsem se podívala, o co vlastně v Markomanském lese tehdy kráčelo :-)...
U příspěvku: Duši,-
Mima (Občasný) - 4.11.2016 > ... velmi věrné podoby :-), působí úplně autenticky, ani domácí zvířátko nechybí ...
U příspěvku: V krajině,-
Mima (Občasný) - 4.11.2016 > "sněholam" mne napadl hned, ještě někde jsou k vidění,
vzadu vidím postavičky rozjařených..,třeba muzikantů, kteří se kymácivě vracejí přes pole z nějaké veselé sešlosti:-)...
U příspěvku: Krajina- prostor,-
Mima (Občasný) - 4.11.2016 > ... na mně to působí depresivně..., jako některá z počátečních fází Alzheimera,kdy "krajina" mozku už je pošmourná v očekávání dalšího postupu choroby, kdy si člověk už/ještě uvědomuje, že bílá místa přibývají v nevratném procesu na cestě do neznáma. I o tom je život
U příspěvku: Květiny,-
Mima (Občasný) - 25.10.2016 > ... parádní!... z těch nejnovějších nejlepší ...:-)
U příspěvku:17.10.2016 Jindřišská věž a Bali
Mima (Občasný) - 21.10.2016 >
U příspěvku: Tři nádoby,-
Mima (Občasný) - 21.10.2016 >
U příspěvku:Už zase sníh...
Mima (Občasný) - 21.10.2016 >
U příspěvku: Tmavá krajina,-
Mima (Občasný) - 15.10.2016 > ...brambory čekají na ranní sběr...
U příspěvku: Prostor,-
Mima (Občasný) - 14.10.2016 >
U příspěvku: Kolotoč,-
Mima (Občasný) - 8.10.2016 > ..."řetízák" miluju dodnes, a přimět někoho, aby šel se mnou, bývá někdy náročné...:-D .Obrázek opět mluví, ten pohyb je unášející... Hodil by se k předešlému mnou "objednanému"...:-), mít oba dva bych chtěla..:-) Více ve zprávě později...
U příspěvku: Dva kopce ,-
Mima (Občasný) - 1.10.2016 > Li-po> Dík za nabídku:-), ráda přijmu, určitě se brzy ozvu...
U příspěvku: Modrá hlava ,-
Mima (Občasný) - 1.10.2016 > čtenář> ... vymazala, stačí?...
U příspěvku: Dva kopce ,-
Mima (Občasný) - 28.9.2016 > .... to je zase nářez!:-)..., nebudu zmiňovat, co mně k tomu napadá, tři významy nejméně..., vyjímalo by se v interiéru, ukládám si...
U příspěvku: Autem i na koni ,-
Mima (Občasný) - 28.9.2016 > Li-po> ...já na tom serveru už byla, občanské jméno znám :-)A kdysi jsem hledala zmíněnou báseň, šlo o rozepři, kdo je vlastně autorem ... Strefila jsem se, ale hlavně mne nadchlo, že na tom internetu se dá najít snad opravdu skoro všechno, báseň tam byla v plném znění. Občas hledám zapomenuté sloky textů písní, a nacházím. Pěkné dny přeji :-)
U příspěvku:Krajina,-
Mima (Občasný) - 28.9.2016 > Li-po> Jo, svítí se tam..., líbí se mi i čtenářovo přirovnání k dopisu o krajině, to fakt taky sedí..."Jen taková kresba", a tolik významů !... Zdravím :-)
U příspěvku:Krajina,-
Mima (Občasný) - 26.9.2016 > ..."I krajina může mít šest prstů..."( nebo sedm, palec vybočený :-D), aneb "Temelín v akci", ohrady neúčinné. A do toho loď E.T. v dosud nazelenalé trávě. Já mám Vaše obrázky čím dál radši... Protože takové "věci" by se daly pojednat lapidárněji "realisticky", nebo trochu srozumitelněji maxi-expresivně...,či právě tak, jak je podáváte Vy... :-)...
Shakespearovské "Zmatek nad zmatek", jak se může leccos jevit, bývá smysluplné ....
U příspěvku: Modrá hlava ,-
Mima (Občasný) - 26.9.2016 > ... zombie nee..., spíš mi to připomíná z dětských let vzteklé, ublížené, vysmívané a nedostatečně vybavené dítě při bruslení na "šlajfkách"( pro mladší ročníky doporučuji vygůglit), dítě nešťastné kvůli zamlženým brýlím, čepice ztěžklá mokrým sněhem stále padá na nos... Ale já to nejsem!!!:-D, já si radši půjčovala krasobrusle bílé, i když jsem s nima taky moc parády nesvedla ... :-D... A Modrá je Dobrá!..., pokud nejde o fatální odkrvení mozku..., ale do těchto končin otázek a odpovědí se mi dnes nechce ....:-)....
U příspěvku: Autem i na koni ,-
Mima (Občasný) - 26.9.2016 > ... "Věno"..., jedna z možností interpretace..., foto s autem nezřetelné pro mne, netroufám si jednoznačně rozklíčovat, třebas ostuda, i když mne něco napadá.... Mohu se optat? ... A Zavítám do Outsiderartgallery, bude tam určitě mnohem rušněji, inspirace není nikdy dost :-)...
U příspěvku: Láska až za hrob ,-
Mima (Občasný) - 26.9.2016 > Li-po> "".. Je to tak, třeba je to k nevíře ..."" už dvojí uvozovky jsou svým způsobem velmi groteskní. Zdravím!
U příspěvku: Dvě hory,-
Mima (Občasný) - 26.9.2016 > Li-po> ..jj, tak tak :-).....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter