Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...gravity...
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 7.1.2008 >
U příspěvku:..led..
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 26.12.2007 > pěkní duchové :)
U příspěvku:Gorak Shep
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 26.12.2007 > zajímavej nápad s tim kamenem v popředí a horou v pozadí, ale nějak to neni zajímavě provedený.. nejsem fotograf, tak neporadim jak na to, ale neni to ono..
U příspěvku:zvířata za zdí deformují atomové srdce matky
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 25.12.2007 > jo Floydy mám rád:)
..trochu ti padaj komíny
U příspěvku:Obloha
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 24.12.2007 > ale notak už s tou oblohou.. :)
U příspěvku:Africké slunce
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 24.12.2007 > psykick> ale novej rok určitě platí!
U příspěvku:Den ženy
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 24.12.2007 > hezká kompozice stínů a světel, možná mě ten bílej trojúhelník v pravonahoře trochu ruší..
U příspěvku:Africké slunce
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 24.12.2007 > psykick> to by bylo nejlepší! ..když je ten vánoční čas.. a brzy končí starý rok.. člověk by se měl nad sebou zamyslet.. :)
U příspěvku:Vánoční kapříci
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 23.12.2007 > :))) !!
U příspěvku:Africké slunce
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 23.12.2007 > psykick> prostě sem chtěl říct, že tomu chybí něco zajímavého, co by mě upoutalo..
U příspěvku:Kňch (ukázka z komiksu)
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 23.12.2007 > roztomilej fň
U příspěvku:Africké slunce
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 23.12.2007 > zkus víc rozzářit slunce, když tam hraje hlavní roly podle nadpisu.. ať vystupuje, ať svítí do očí..
U příspěvku:Mystika v zeleném
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > pěkné, pěkné, možná by se mi to líbilo víc bez té pravé třetiny s břehem, možná jiný úhel? využít symetrii?
U příspěvku:to bylo všechno?
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > agnus> :) já myslel tu svoji poznáku trochu méně vážně..
U příspěvku:to bylo všechno?
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > agnus> zkusim, zatim se mi nelíbí..
U příspěvku:nic
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > agnus> ano ano, těžká kutura :)
U příspěvku:Kupka's face
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > zanzule> :))
jo táák.. to ale nemůžu hodnotit, chci se podívat dovnitř na omalovánky, pohádky a doplňovačky..:)
U příspěvku:Výzkum
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > nevim, nevim, nelíbí se mi to.. možná moc zdrojů světla kazí celkový dojem, nebo dramatičnost ústředního bodu.. nelíbí se mi moc tvary postaviček.. a taky bije do očí ta malá postavička, co se drží tý liány za stromam, je podle mě moc ostrá, na to, jak rozostřené jsou předměty v její úrovni, leze dopředu..
..pravá polovina obrazu samotná se mi líbí víc.
..
U příspěvku:Zeměměřič
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > tohle a Kafkův Zámek? ta neodmyslitelná nálada sněhu mě tady navzdory tvému popisku opravdu chybí.. ani trochu mi to neladí s Kafkovým zámkem, jakoby snad byl nejdřív nápad obrazu a až pak ten název s popiskem..
jinak k obrazu, líbí se mi horní polovina "sloupu", ale to pozadí mě nějak svádí do zažitého kýče, i když to slovo nemám rád.. baráčky mi tam nějak nesedí.. po technické stránce fajn..
U příspěvku:Krušnohorské panorama
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > vypadá to až neuvěřitelně .. ale souhlasím s arielem, stále apokalyptické:)
..
U příspěvku:v zahradě
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > na té první je nějaký duch!!
pěkné, mystické.. :) (zvlášť ta druhá jak z filmu.. i když trochu mi připadá, že je to ze starýho sci-fi a za chvíli na mě vyskočí mimozemšťani v gumových oblecích..)
.ne, ne.. je to hezké pěkné..
U příspěvku:Kupka's face
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > Jsem nechápavý, napiš, prosím, o co jde..
U příspěvku:Kapitalismus
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > dobrej nápis! :)
U příspěvku:S. Botticelli " Zrození Venuše " ( KOPIE )
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 22.12.2007 > botticelli to má hezčí :)
U příspěvku:STAŘEC
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 19.12.2007 > kolargrafika> aha aha, tak proto možná mi připadají divné.. neni moc poznat co to vlastně je..
U příspěvku:Avi
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 19.12.2007 >
U příspěvku:STAŘEC
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 19.12.2007 > kolargrafika> v tom případě si dosáhl svého:))
..já myslel jako jak jsou nakreslený..
U příspěvku:STAŘEC
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 18.12.2007 > moc se mi nelíbí jeho oči, ale dejme tomu..
U příspěvku:Společně
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 17.12.2007 > termoska> i tam bych preferoval ten rum :)
U příspěvku:Dirty shot
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 17.12.2007 > jo, dobrý, ta špína tomu dodává atmosféru a zajímavost. Zkus s něčim podobnym pokračovat, třeba z toho vzniknou ještě zajímavější kousky!
U příspěvku:Renoir promine (140x100)olej
30 Dkg vysočiny (Občasný) - 17.12.2007 > 30 Dkg vysočiny> jako já :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter