Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:jeden den
Frazim (Občasný) - 15.9.2007 > Máš to moc hezky napsané.
U příspěvku:Představy se netýkají oranžových autíček
Frazim (Občasný) - 7.9.2007 > Zajímavá povídka a nápad...
U příspěvku:Špatný začátek dobrý konec
Frazim (Občasný) - 24.8.2007 > Mě se Tvá povídka líbila. Pravda, sice trochu nereálná, ale koneckonců kdyby vše bylo podle "reálu" byla by to nuda :-)Hezky napsané a jsem rád, že se tu objevují počiny, které mají úroveň co se týče výraziva a stylistiky!!!Držím palce!
U příspěvku:Vnitřnosti
Frazim (Občasný) - 20.8.2007 > Originální a hezky napsaná povídka. Co se týče reálií, resp. kolik váží a stojí srdce (jakékoliv)- jsou to prkotiny, které jsou důležité leda tak pro reklamní letáky nejmenovaných řetězců :-)))
U příspěvku:Hodina lásky
Frazim (Občasný) - 5.12.2006 > No, nevím sice jak vypadá prvorepublikový cajdák, ale určitě se to netýká výše uvedeného příspěvku. Mě se to celkem líbilo.
U příspěvku:U pásu
Frazim (Občasný) - 11.11.2006 > Quotidiana> K tomu průměru viz moje předchozí reakce...Jsem rád, že někomu se má povídka líbí, tj. že ji i doporučil, a že někdo ji shledává průměrnou.
U příspěvku:Práce
Frazim (Občasný) - 11.11.2006 > Quotidiana> Však to tak má i být. Nechci aby kvůli mým povídkám někdo nespal nebo aby o nich přemýšlel celý den. Chci zkrátka pobavit nejen event. čtenáře, ale i sebe...
U příspěvku:Můj chrup, můj boj.
Frazim (Občasný) - 2.10.2006 > Zdar!
Vtipná, hezká a krátká povídka :-)
Líbila se...
U příspěvku:Skotsko
Frazim (Občasný) - 15.9.2006 > Bílý Tesák> Češi obsadili Moravu před tisíci lety?! Bože, co jsi měl z dějepisu? A nebo raději ne - to patří k všeobecnému přehledu!!!! Podívej se na pár docela zajímavých a jednoduchých publikací, pomůžou ti!!
Ne, mentalitu Skota opravdu nemám, ale jakou to má souvislost s povídkou? Když budu psát o žábě, tak musím mít mentalitu žáby? To snad ne...
S těma Američanama a Angličanama - nevystupují v povídkách zase až tak často,když už,tak holt je to takový trend. Dřív to byli třeba Římani, Egypťani, Němci, Frantíci a teď je to prostě takto!
Averze Angličanů ke Skotům a naopak je vcelku známá věc, chtělo by to mít právě určité znalosti a všeobecný přehled...tím nemyslím, že budeš sledovat TN na Nově!
Hodně štěstí a zdar!
Frazim
U příspěvku:Skotsko
Frazim (Občasný) - 11.9.2006 > Dog.White> Ale, ale...za prvé jsem byl v Anglii, resp. ve Skotsku už hodněkrát. Pravda, v Londýně také, ale ne rozhodně na zlevněném zájezdu :-)Do mekáče fakt nechodím, sorry.
Co udělali Skotové Angličanům a naopak? No nevím, elemntární znalosti z dějepisu bys měl mít. Nehledě na to, že je to povídka, která může a nemusí odpovídat realitě :-)Laciná postkatastrofická zápletka v režii Amíků - mám takový dojem, že podobné "post" a "pre" katastrofické zápletky byly na světě ještě před boomem a rozmachem Američanů, resp. jejich kultury...
U příspěvku:" DUSNO "
Frazim (Občasný) - 6.9.2006 > Moc pěkné. Jen snad kratší věty, člověk se v tom někdy ztrácí...
U příspěvku:Stop
Frazim (Občasný) - 6.9.2006 > nicollette mongolská> Dialogy jsou takové jaké jsou - nevím jaké máš ty zkušenosti se stopem, ale snažil jsem se je podat tak, jak zní v reálu. Ject-jet...v západních Čechách se opravdu tento výraz používá, i ve psané formě. nejsi jediná, koho to udivuje. Jinak to srovnání s vyprávěním o hulení v K-Centru je trošku přitažené za vlasy...
U příspěvku:Babička
Frazim (Občasný) - 6.9.2006 > 2001> Nevím jestli tady smrdí zrovna ten název.. a taky nevím, zda je toho opravdu historie důkazem ?! :-(
U příspěvku:Babička
Frazim (Občasný) - 6.9.2006 > Kateřina Farkasová> Zdar! Ten konec není vymyšlený, povídka je pravdivá od A až do Z. Jinak s těmi uvozovkami, spojovacími výrazy a synonymy bojuju stále :-)))
U příspěvku:Démon
Frazim (Občasný) - 1.9.2006 > Tak ještě jednou, tentokrát jako "kolega" :-)...za dva, pobavil jsem se
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter