Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Oplatka
(žena)
Občasný
Na Totemu: 21851x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Studuju žurnalistiku, ráda čtu Skácela a Kunderu a moc ráda se bojím.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Případ s porcelánovým jelenem
Oplatka (Občasný) - 15.10.2014 > Snad tam tolik postav nebylo, tři sourozenci a jeden z nich měl přítelkyni, ale asi se i v tom dalo ztratit. Děkuju za pochvalu!
U příspěvku:Divoké historky
Oplatka (Občasný) - 15.10.2014 > Má to 122 minut. Zajímavé je, že ve filmu samotném nejsou názvy těch jednotlivých povídek, jen vzadu v titulcích španělsky, musela jsem to dohledávat a překládat...
U příspěvku:Kawasakiho růže
Oplatka (Občasný) - 10.2.2014 > Vida, někdo si po letech přečetl prastarou recenzi... Nechceš to rozvinout? Přiznávám, že nerozumím.
U příspěvku:Mrtvola v parku
Oplatka (Občasný) - 18.12.2013 > Děkuji čtenáři mockrát za vyjádření.
U příspěvku:Mrtvola v parku
Oplatka (Občasný) - 15.12.2013 > Děkuju moc za bodování... Můžeš prosím trochu rozvést, co se Ti líbilo? Děkuju.
U příspěvku:Prašná krieda - formát A4
Oplatka (Občasný) - 15.12.2013 > Líbí...
U příspěvku:Jindřišská věž a Aljaška
Oplatka (Občasný) - 24.10.2012 > To bude mýlka - manžel má dlouhé vlasy od šestnácti let a v Brně nikdy nebydlel...
U příspěvku:O hadu a třešních
Oplatka (Občasný) - 29.3.2012 > Díky, sadafe! Tys to, předpokládám, pochopil správně. Taková malá metafora...
U příspěvku:Ve stínu postele
Oplatka (Občasný) - 24.10.2011 > Začátek bližšího vztahu to tehdy nebyl, tak se to nedá říci... Ale klidně to tak může být chápáno, nevadí. Bylo to přátelství s občasnými přesahy někam jinam. Přátelé jsme doteď.
U příspěvku:O hadu a třešních
Oplatka (Občasný) - 7.10.2011 > Jistě že jsem single. Stačí se podívat do mé občanky. Tuším, že bych si toho všimla, kdybych se náhodou vdala. Takové věci nikdo hned tak nepřehlédne...
U příspěvku:Litoměřice 2004
Oplatka (Občasný) - 16.8.2011 > Škoda, že se čtenář nepředstavil…
Jinak na básničku jsem téměř zapomněla, ale paradoxně se teď situace po letech víceméně opakuje…
U příspěvku:O hadu a třešních
Oplatka (Občasný) - 8.4.2011 > Jé, tak to gratuluju! Jak se děti jmenují a kolik je tomu staršímu? A otec unaven... To je vidět, jak se doba změnila. U nás mi vždy vyprávěli, že když doma zazvonil telefon, že jsem se narodila, ležel otec zrovna ve vaně a jediná námaha, kterou kvůli tomu podstoupil, byla, že musel vylézt.
Já zatím stále single.
Měj se hezky!
U příspěvku:O hadu a třešních
Oplatka (Občasný) - 21.3.2011 > Jé, Ty žiješ! Ahoj! Kolik už máš dětí?
Jinak se mi zdá, že to tady lidé asi nějak nepochopili. (Nebo to mistrně maskují.)
Tenhle had zpravidla nekouše. Zvláště když se správně uchopí. A pak pustí toho "zloděje" (ženu) i k těm svým třešním...
U příspěvku:Film Králova řeč – to je inspirace skutečným příběhem anglického krále
Oplatka (Občasný) - 13.3.2011 > Spíš než recenze upozornění na film a pozvánka, recenze by musela být propracovanější, to autorka ví... Viděly jsme shodou okolností spolu a pak si o tom dlouho povídaly u kafe. Líbilo se mi, jak je to typicky britské a celé potemnělé (jsem anglofil). A o pár dní později jsem zažila situaci, kdy jsem úplně chápala, jak bylo královi před jeho projevem.
Jafa - Labuť mi spíše než kýčovitá přišla neinvenčí, opakující již dávno napsané příběhy. Je nesmyslně nadhodnocená.
P.S. A určitě bych varovala diváky, že "Bertie" je Jiří VI. a především, že "David" je Edward VIII. Až do té doby jsem netušila, že jméno, které dostane dotyčný jako král, se může naprosto lišit od toho, kterým mu do té doby říkali...
U příspěvku:Snímky z autorského čtení povídek v Jindřišské věži, cesta do Sýrie
Oplatka (Občasný) - 24.2.2011 > Otřesná sebranka, to na nás sedne! Jen tu ženskou, která vypadá jako chlap, tam nějak nevidím...
U příspěvku:Krása chodí s trapností
Oplatka (Občasný) - 12.1.2011 > Velmi slušně napsané, oceňuju. Jen to slovo "nápověď" v posledním odstavci se mi moc nezdá.
U příspěvku:O hadu a třešních
Oplatka (Občasný) - 2.12.2010 > Haha... Tak tohle mě teda fakt nenapadlo!
U příspěvku:O hadu a třešních
Oplatka (Občasný) - 26.11.2010 > Nemůžeš něco napsat, kdybys tedy chtěla? Já tyhle závorky a dvojtečky nemám ráda (i když tohle nemůžeš vědět, chápu). Děkuju.
U příspěvku:Kulturní večer Totemu v Undergroundu
Oplatka (Občasný) - 30.9.2010 > No dobrý dobrý, povedlo se...
U příspěvku:Večerní scéna
Oplatka (Občasný) - 22.8.2010 > Omlouvám se, ale nic moc, tohle se fakt nepovedlo... I když oceňuju odvahu jít jako první v poezii do soutěže.
U příspěvku:Kawasakiho růže
Oplatka (Občasný) - 19.7.2010 > Ale samozřejmě, že jsem pak šla do kina znova, abych to viděla celé, to je snad jasné! A představu jsem si opravdu v tomto případě udělala jasnou - jako by to v drtivé většině filmů nebylo, v tom si dovoluji Ti oponovat. Jinak si myslím, že to o těch narozeninách a odpuštění (no, odpuštění myslím není to pravé slovo) není třeba v recenzi uvádět, aby se případným budoucím divákům vše neprozradilo, a to, že konce jsou dva a výborné, jsem tam předtím uvedla...
U příspěvku:Kawasakiho růže
Oplatka (Občasný) - 19.7.2010 > Věc názoru, já si stojím za tím, že ta první polovina je opravdu dost o ničem. V mém případě dokonce došlo k tomu, že jsem na novinářskou projekci omylem dorazila o hodinu později - viděla jsem tedy jen posledních třicet minut, přesně od chvíle, kdy přijede Lucie za svou matkou, a ve všem jsem se bez potíží orientovala. Kromě toho, kdo je ten děda v závěru - ano, kdybych byla viděla ještě o kousek víc včetně rozhovoru s Chudíkem, tak bych viděla opravdu úplně vše podstatné. Což ukazuje, že ten začátek je opravdu trochu přebytečný. Ale jak říkám, věc názoru...
Ten závěr je úplně nejlepší Hřebejkův závěr (sám se mi v rozhovoru klidně přiznal, že závěry filmů zkrátka neumí a někdy je vymýšlí až ve střižně), to je pravda, to jsem mohla zmínit.
U příspěvku:Výměna
Oplatka (Občasný) - 28.5.2010 > Říkáš to hezky vzletně, ale moc tomu nerozumím...
U příspěvku:Klub globálních bezdomovců
Oplatka (Občasný) - 12.5.2010 > Ještě jsem zapomněla napsat, že je tam spousta pravopisných chyb - hlavně "i" na konci jsou tam víceméně nazdařbůh.
U příspěvku:Poslední věty slavných knih
Oplatka (Občasný) - 21.4.2010 >
U příspěvku:Poslední věty slavných knih
Oplatka (Občasný) - 21.4.2010 > Super. Uhodnuto osm věcí, další tři jsem neuhodla, byť je znám (ale nijak zvlášť mi to nevadí, Levin myslím moc k uhodnutí není), Eyrová mi trochu strašila v hlavě, ale jen vzdáleně, takže tak na čtvrt bodu... Číslo 11 přiznávám absolutně neznám, ani tu autorku.
A jinak myslím, že jsi nic zásadního neprozradila. Možná až na číslo 9, které mě děsilo už v dětství (coby zvídavé dítě jsem nakukovala do knih v knihovně rodičů a četla si konce - a tohle docela vyděsí, i když přesně nevíš, co je to ten pilíř).
A ještě z jiné škatulky - teď jsem viděla tu adaptaci Císařových šatů od Herze. Kromě neúnosně protahovaného a nastavovaného děje mě na konci dojal císař, který má na sobě spodní prádlo s dlouhými kalhotami a říká: "Nemám na sobě nic". Pochybuji, že by to Andrsen takhle myslil...
U příspěvku:Avatar
Oplatka (Občasný) - 12.2.2010 > Zajímavě rozhořčená recenze, děkuji za ni. Film se mi nějak vyhnul, ale zaujalo mě, jaké hlubší roviny a vyšší cíle v tom vidí v A2, kde nedávno vyšla veliká recenze... Úplně mi připadá, že to bylo o něčem jiném, než co jsi viděl Ty!
Jinak s Titanikem souhlasím - podle mne je to jednoznačně nejhorší, nejkýčovitější film, který měl dostat Zlaté maliny a ne Oscary!
U příspěvku:První věty slavných knih II.
Oplatka (Občasný) - 27.1.2010 > Aha, tak to se moc neshodneme... S Kunderou tedy určitě ne, jeho nejlepší knihy jsou podle mého Nesmrtelnost, Ignorance a Nesnesitelná lehkost bytí.
Ty ostatní věci jsem bohužel nečetla. Atwoodovou samozřejmě znám, ale spíš jako pojem a z filmu Příběh služebnice, asi si budu muset něco přečíst...
Ale jinak díky za inspiraci. Teď jsem nějak v období, že doháním v četbě, co jsem nestihla...
U příspěvku:První věty slavných knih II.
Oplatka (Občasný) - 24.1.2010 > A jinak? Jaké máš třeba top knihy? Já jsem jich tady už větší část prozradila, zpravidla se objevily v ukázkách. Bídníci, Romeo, Julie a tma, Láska za časů cholery, několik Kunderů, Náměstí svaté Alžběty, Dáma s kaméliemi... A z dřívějška určitě Děti z Bullerbynu, ty formovaly mé dětství...
U příspěvku:První věty slavných knih II.
Oplatka (Občasný) - 21.1.2010 > A Asi - opět naše vzorná čtenářka všechno přečetla?
U příspěvku:První věty slavných knih II.
Oplatka (Občasný) - 21.1.2010 > To víš, mě to tehdy tak zasáhlo, že se mi ta věta nějak vypálila do srdce... A navíc se pak v samém závěru knihy opakuje ještě jednou.
Jména postav - cože, Quoti? Jména postav v úryvcích, myslíš? Nevím, jestli to až tak pomáhá, zvláště tady -většinou to nejsou až tak důležité postavy.
Věty typu "Thomas Tracy měl tygra" nebo "Tuto knihu jsem sepsal já, Sinuhet" sem pochopitelně dávat nebudu.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter