Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Prodavačka
danuwaanalihi (Občasný) - 15.7.2015 > Co prodava?
U příspěvku:...around the village/okolo dzedziny...
danuwaanalihi (Občasný) - 22.1.2013 > cogergsum> Nedaleko Opavy :)
U příspěvku:...around the village/okolo dzedziny...
danuwaanalihi (Občasný) - 14.1.2013 > tak lepsie?
U příspěvku:Muj les predstav
danuwaanalihi (Občasný) - 3.1.2012 > tak ako periskop. vice luftu a trosku jinak..
U příspěvku:...autumn sheep romance...
danuwaanalihi (Občasný) - 23.10.2011 > Je to ale romanticky pribeh do produktoveho katalogu. To nejde jednou snimkou. Ovce su na predaj :-)
U příspěvku:Jarní nálada
danuwaanalihi (Občasný) - 12.5.2011 >
U příspěvku:...Rhodo_pes Mountains...
danuwaanalihi (Občasný) - 27.1.2011 > vsechno jde kdyz je potreba... ale kdyz neni, tak neni...
U příspěvku:Bez názvu
danuwaanalihi (Občasný) - 27.1.2011 > No konecne to ludi prestalo bavit - davat d-cka nezmyslom. trikrat hura a klasicky nostalgicky za jedna ;)
U příspěvku:...Rhodo_pes Mountains...
danuwaanalihi (Občasný) - 27.1.2011 > pro agenta - zadnej efekt. lom protisvetla na cocce...
U příspěvku:...do (vôl) lenka...
danuwaanalihi (Občasný) - 2.8.2010 > mmiiaa> Reklama na thassos :) Diky
U příspěvku:...another one...
danuwaanalihi (Občasný) - 18.7.2010 > Bajata> Moderní je nekouřit!
U příspěvku:...sunset over Bulgaristan capital...
danuwaanalihi (Občasný) - 18.6.2010 > stay tuned. jedu vyletit :)
U příspěvku:Terezka
danuwaanalihi (Občasný) - 16.6.2010 > Couperfield> no to jako chapu. madame tussaud se namakala vid :)
U příspěvku:...houses... (BG)
danuwaanalihi (Občasný) - 14.6.2010 > Mlž Svatý> jo. v zivote je protimluv samych o sobe celkem dostatek. staci psat :)
U příspěvku:...houses... (BG)
danuwaanalihi (Občasný) - 14.6.2010 > Mlž Svatý> jo. v zivote je protimluv samych o sobe celkem dostatek. staci psat :)
U příspěvku:...houses... (BG)
danuwaanalihi (Občasný) - 14.6.2010 > Pane mlzi. Jak je mozno stati se svatym mlzem? Prezentovanim nazornych protimluv? Druha = prostredni. Ktera z nich je teda fantasticka? :)
U příspěvku:...divokým bulgaristánem...
danuwaanalihi (Občasný) - 12.6.2010 > no tady se toho opravdu nakeca... autor ma zajem o hlubsi... oneee kritiku!
U příspěvku:...divokým bulgaristánem...
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > Mbonita> je nutno toulati se sam. jelikoz toulani s nekym uz neni toulanim ale chozenim... a chozeni je zdravi skodlive.. to uz se ponasi skoro na sport. coz je nadprumerne nebezecna zalezitost ;)
U příspěvku:...divokým bulgaristánem...
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > Mbonita> jojo. bulharsky pohori Ukulele vyniklo moc hezky. dekuju vam
U příspěvku:...houses... (BG)
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > dr. Wojtek> dekuju pane doktore. psychicke nemoci jsou u nas taky dedicne ;)
U příspěvku:...divokým bulgaristánem...
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > čtenář> smrdi zelenej brcal? je smrad znamkou mysleni? kdyz jo - co touhle vetou brcal myslel?
U příspěvku:...divokým bulgaristánem...
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > dr. Wojtek> aaa pane kolego. opravdu vam to pekne zapaluje. je to skutecne bulharsko. Trhy nevest hledam a nemuzu najit. Zatim sbiram jenom toulave psy. Doufam, ze 100 psu by se dalo smenit za jednu vojetou (jako mirne pouzitou) nevestu. Pak bych ji prodal za 10 krav... Jeste uvazuju o importu nevest ale to si myslim, ze by mohlo byt nelegalni i v tyhle krajine... Teda jako chci rict - na tak vysoky uplatky nemam :) no jo. je to krajina plna zazraku... ale hory ma hezky... to jo!
U příspěvku:...houses... (BG)
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > tak ja ti tu dam zajtra par "libivych:" :)
U příspěvku:Terezka
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > moc prirozeny :))
U příspěvku:Svlékání
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 >
U příspěvku:Portrétek
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > no mne je ale spatne.... proc ma vymeneny oci tenhle Marilyn Manson??? Jako z hororu :)
U příspěvku:...houses... (BG)
danuwaanalihi (Občasný) - 11.6.2010 > wisteca> prave, ze prva je ne moc vyvedena. Takovych naprdim za jeden vecer dva tucty... Je jenom libiva...
U příspěvku:...houses... (BG)
danuwaanalihi (Občasný) - 10.6.2010 > no jo. ta prvni je fakt nejhorsi...
U příspěvku:Dirty dancing
danuwaanalihi (Občasný) - 31.3.2010 > dyt napriklad je vpravo vybrousena jak ziletka, az to reze oci... autor by sa mal kriticky vediet pozriet na svoje dielo aj napriek tomu, ze ma citovu vazbu. vyhod ju.
U příspěvku:Dirty dancing
danuwaanalihi (Občasný) - 17.3.2010 > Couperfield> Hele - ad. 1. Zadne sedela ale sedel. Prirozene svetlo myslim svetlo na placu. Vyjadril jsem se blbe. Myslim tim, ze je prilis videt softwarove upravy "umeleho" svetla. S koulema to nema nic spolecnyho. A uz vubec ne s kristalovymi.
U příspěvku:Dirty dancing
danuwaanalihi (Občasný) - 13.3.2010 > modre dziny a modre pozadie? podivny format. nie najvhodnejsie rozlozenie hmoty. softwarovo prilis uberane vysky (highlights) a zosvetlovanie tienov. pekna baba... slaba praca s prirodzenym osvetlenim... umele jak das...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter