Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Spomienka na máj
lejla (Občasný) - 13.11.2007 > čtenář> upravovať obsah som už skúšala. čo je IE? :)
U příspěvku:Spomienka na máj
lejla (Občasný) - 13.11.2007 > čtenář> a nejako sa mi to nedarí opraviť
U příspěvku:Spomienka na máj
lejla (Občasný) - 13.11.2007 > čtenář> áno, zle som ho vložila :)
U příspěvku:TVOJA JESEŇ
lejla (Občasný) - 6.11.2007 > satannáš> vďaka
U příspěvku:SVETELNÉ OHNE
lejla (Občasný) - 29.3.2007 > Naty> pekne dakujem
U příspěvku:LESNÉ SVETLÁ
lejla (Občasný) - 26.3.2007 > miroslawek> fajn asociácia :)
U příspěvku:TVOJA JESEŇ
lejla (Občasný) - 1.2.2007 > Naty> ono tam nadšenie ani nepatrí... možno skôr letargia, nostalgia, tupý pocit... je to o dôležitom človeku, o ktorého som prišla. pre smrť sa neviem nadchnúť...
U příspěvku:BOJNICE
lejla (Občasný) - 1.2.2007 > Naty> som rada :)
U příspěvku:SLIVKOVÁ ČERŇ
lejla (Občasný) - 1.2.2007 > Seregil> hm, dík
U příspěvku:TVOJA JESEŇ
lejla (Občasný) - 30.1.2007 > scairp> vďaka :)
U příspěvku:TVOJA JESEŇ
lejla (Občasný) - 30.1.2007 > rtymá> keby... (?)
U příspěvku:BOJNICE
lejla (Občasný) - 28.1.2007 > báj> vďaka :)
U příspěvku:TICHO
lejla (Občasný) - 25.1.2007 > andzi> :) dúfala som, že toto sa mi nestane. a ďakujem
U příspěvku:TICHO
lejla (Občasný) - 25.1.2007 > Seregil> vďaka! :)
U příspěvku:NA PODNEBÍ NEBA
lejla (Občasný) - 21.1.2007 > Opíječ tchýní> mmm... je mi to jasné.
U příspěvku:NA PODNEBÍ NEBA
lejla (Občasný) - 21.1.2007 > Opíječ tchýní> a ja som taký babrák, že ani neviem, čo je "nuance" :) áno, áno hanbím sa
U příspěvku:NA PODNEBÍ NEBA
lejla (Občasný) - 21.1.2007 > Raimund> ja tiež nie. bolo to v rámci spomienky
U příspěvku:ROZKONÁRENIE
lejla (Občasný) - 10.1.2007 > miroslawek> veď ja viem. bolo to v rámci srandy :)
nebuď prehnane sebakritický. koniec koncov, pravdepodobne každý si v tom nájde niečo iné a teda niečo svoje. v každom to evokuje niečo špecifické. nikto pri tom nebude cítiť to, čo si cítil ty, keď si to písal. to je taká malá tragédia, s ktorou sa neviem zmieriť :) že nedokážem podať impresiu.
mne sa to ale páčilo pre pár vecí...
U příspěvku:ROZKONÁRENIE
lejla (Občasný) - 10.1.2007 > miroslawek> nemyslíš si to o tom, čo som tu uverejnila? tak si to myslel? :)
U příspěvku:VETERNÝ MLYN
lejla (Občasný) - 9.1.2007 > miroslawek> nemám odvahu sa k tomu vyjadriť ...
U příspěvku:ROZKONÁRENIE
lejla (Občasný) - 9.1.2007 > miroslawek>  ... krásne
U příspěvku:D/OBYVATEL
lejla (Občasný) - 8.1.2007 > maxima gali> hellou! ktorá zbabelá túžba? no to by som ti musela napísať dosť dlhú informáciu, aby som ti vysvetlila súvislosť.
U příspěvku:PO SMRTI
lejla (Občasný) - 4.1.2007 > miroslawek> Ja sa zamýšľam aj bez nútenia. A rada dostávam nové podnety, takže za tie ďakujem.

Teraz nemám čas študovať teóriu literatúry, aj keď mám zistené 4 knihy, ktoré si chcem k tomu zohnať, lebo potrebujem urobiť skúšky v škole, ktoré vyzerajú dosť hrozivo a ja sa neviem sústrediť na učenie :( Inak mám rozčítaných 7 kníh /poézia a nejaká literatúra faktu/ a teším sa, keď budem mať čas len na ne a na obdobie, keď pre mňa nebude postačujúce pre mňa odvolanie sa na nejakú literatúru a budem chcieť ten "delší kurs". Teším sa! :) a ďakujem!
U příspěvku:PO SMRTI
lejla (Občasný) - 4.1.2007 > miroslawek> Lebo chcem poznať aj tvoje teórie (ak sa to tak dá nazvať). Zámer s textom? Pretransportovať doň impresie a sprostredkovať ich tak... je to dostačujúce?
U příspěvku:STEBLÁ
lejla (Občasný) - 4.1.2007 > miroslawek> Je so mnou veľa roboty, že? :) Viem, čo máš na mysli...
U příspěvku:PO SMRTI
lejla (Občasný) - 4.1.2007 > miroslawek> a aký máš zámer ty, keď napíšeš poému?
U příspěvku:STEBLÁ
lejla (Občasný) - 3.1.2007 > miroslawek> písala som, že si málo konkrétny... :)

okrem osobního prožitku je tam asi zbytočný opis... mám pravdu?
U příspěvku:PO SMRTI
lejla (Občasný) - 3.1.2007 > miroslawek> :)) prečo ma tak trápiš? čo chceš zo mňa dostať? mne je jasné, že som amatér, ale občas napísať niečo také ma nesmierne obohacuje a nemienim sa toho vzdať. keby som nemala záujem sa zlepšiť, zmeniť metodiku, niečo sa naučiť..., ďalej si píšem len pre seba a nejdem s kožou na trh.
tak zámer? byť poetom. vedieť písať!
U příspěvku:PO SMRTI
lejla (Občasný) - 3.1.2007 > miroslawek> Pretože má rovnaký charakter ako všetko ostatné, čo som s tým zámerom napísala.
U příspěvku:STEBLÁ
lejla (Občasný) - 3.1.2007 > miroslawek> Tak určite, že by som z toho dokázala niečo vyškrtať. Hlavne keď si niečo po sebe prečítam po určitom čase... Ale to snáď každý... No v tom momente to boli moje silné impresie a toto je ich popol...
U příspěvku:PO SMRTI
lejla (Občasný) - 3.1.2007 > miroslawek> :) Takže prečo je to báseň... ? Medzi zpovědi/pocity sa mi to nehodilo a rubrika nebáseň tu nie je. Písala som už, že štylistické a gramatické pravidlá poézie naštudované nemám, takže z tohto hľadiska sa nemám ako obhajovať, akurát sa nechať poučiť. Videla som rôzne formy básne a tak neviem... skutočne to nie je báseň? (podľa teba)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter