Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Louky
pustik (Občasný) - 10.5.2008 > lacroa> to je jeteliček -)
U příspěvku:Nahá
pustik (Občasný) - 18.11.2007 > dobře náha je jen od kalhotek nahoru :-)
U příspěvku:Nádraží
pustik (Občasný) - 12.11.2007 > skÖld> Stejna sracka asi jako tvoje pokusi o umění :-)
U příspěvku:Nádraží
pustik (Občasný) - 12.11.2007 > skÖld> o focení toho asi moc nevíš.. kdyz si myslis ze jsem spojil dve fotky v jedno :-) Přestřelil jsi chlapče... těžce
U příspěvku:Mňamka
pustik (Občasný) - 8.7.2007 > To je psoun prerijský z Brněnské zoo
U příspěvku:Olej.Prst.Plátno.14let.Co dodat:)
pustik (Občasný) - 7.7.2007 > příště bez blesku...
U příspěvku:Pavouk
pustik (Občasný) - 29.5.2007 > aneb co vše lze nalést na semaforu :-)
U příspěvku:Cesta
pustik (Občasný) - 21.2.2007 > Balcarka> Jasně.. místem kde Vysočina nabíra svůj dech :-)
U příspěvku:Cesta
pustik (Občasný) - 21.2.2007 > Prokletí>  od toho ten fotoshop je ne...asi ho taky znaš.. když víš že je to efekt z "fotošopu".. hezkej efekt ne... no ale ono to je asi tak stejně jednoduchej efekt jako přelepovat věci na Petrově, Svoboďaku a ja nevím kde ještě v Brně.. jenže tvé umění je přeci jen o něčem jiném ty si musíš dávat pozor i na městskou policii, aby tě nechytli.. musíš mít i rychlé nohy a být ostražitý. Riskuješ krk pro kus papíru..jak šlechtné. Neblíží se nový odpor a revoluce ???
U příspěvku:Cesta
pustik (Občasný) - 21.2.2007 > od toho ten fotoshop je ne...asi ho taky znaš.. když víš že je to efekt z "fotošopu".. hezkej efekt ne... no ale ono to je asi tak stejně jednoduchej efekt jako přelepovat věci na Petrově, Svoboďaku a ja nevím kde ještě v Brně.. jenže tvé umění je přeci jen o něčem jiném ty si musíš dávat pozor i na městskou policii, aby tě nechytli.. musíš mít i rychlé nohy a být ostražitý. Riskuješ krk pro kus papíru..jak šlechtné. Neblíží se nový odpor a revoluce ???
U příspěvku:Ťapka
pustik (Občasný) - 17.2.2007 > nečekaná> ale že jsi to ty tak mě mužeš řikat třeba "dudku" nebo "sovo palená" :-)
U příspěvku:Ťapka
pustik (Občasný) - 17.2.2007 > Daree> už jsi někdy fotila tlapu divoké šelmě ? přemluvit to zviře aby me ukazalo nožičku a jeste u toho fotit je nadlidský ukol...
U příspěvku:Ťapka
pustik (Občasný) - 17.2.2007 > nečekaná> jejda.. ja nejsem puštík co pak jsem nějaký pták ja jsem "pustik" :-)
U příspěvku:Žena (sice starší, ale pořád dobrá baba)
pustik (Občasný) - 10.2.2007 > pusto z hlavy> zelená je přece krásná barva... je to barva nových začátků.. si všimni až budou dávat reklamu na nějaký dům na klíč, že kolem toho baraku je jen zelená tráva...
U příspěvku:Argo ze Štolmířských luk
pustik (Občasný) - 7.2.2007 > nicollette mongolská> jo Hrouda i Argo jsou bezva :-)
U příspěvku:Na pivku s bezdomovcem Jirkou
pustik (Občasný) - 6.2.2007 > Soutěžící> no jo byl hodně čistotnej...
U příspěvku:Argo ze Štolmířských luk
pustik (Občasný) - 6.2.2007 > mě se to šeredný dřevo docela líbí... ale zkusíme to i ufiknout.diky za radu
U příspěvku:Na pivku s bezdomovcem Jirkou
pustik (Občasný) - 5.2.2007 > Soutěžící> Jo jo bes Jirky by to nebylo ono.. diky za upozornění .-)
U příspěvku:Schody
pustik (Občasný) - 5.2.2007 > fcelkamaja> Jo májo myslím, že máš dobrej vkus ... .-)
U příspěvku:fotografie
pustik (Občasný) - 4.2.2007 > Hele když už jsme u toho zveřejňování dětí máš od jejich rodíčů? souhlas k použítí fotografie? něco jako Model Release, jestli ne tak bych to smázl... mohl by ses dostat do těžkýho průseru ?
U příspěvku:bon appétit!
pustik (Občasný) - 4.2.2007 > romim> jo díky, chlapci se na mě nějak vyřádili... ok a kde vlastně začíná makro ...?
U příspěvku:bon appétit!
pustik (Občasný) - 4.2.2007 > Periskop> ano je to houba... obdivuji Váš postřeh.
Ano je to zetlelé mechové podloží...
Ano i vzadu je rozmázlej les.. ale to už tak při některých fotografií bývá, že né vše je ostré a né vše vlastně ostré má být.
U příspěvku:bon appétit!
pustik (Občasný) - 4.2.2007 > Prokletí> Tož meli bizme mluvit zpisovně ne :-)
U příspěvku:Elektřina
pustik (Občasný) - 4.2.2007 > na jinejch tmavejch fotkách to není... tak to asi dead ani hot nebude...
U příspěvku:Elektřina
pustik (Občasný) - 3.2.2007 > to teda netuším kde se tam vzala..
U příspěvku:Elektřina
pustik (Občasný) - 3.2.2007 > Jerra> jo díky to jsem si myslel že mám špínu na monitoru..
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter