Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
susa

Občasný
Na Totemu: 13419x
Napsat zprávu

Hraju na klavír v bordelu, v bordelu svýho života...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Modlící se - viz Karhaj 18.3.
susa (Občasný) - 15.10.2013 >
U příspěvku:Cesta
susa (Občasný) - 15.10.2013 >
U příspěvku:mb_10
susa (Občasný) - 15.10.2013 > Jsem zvědavá, jak dlouho tě to mrvítko bude bavit. :-D
U příspěvku:mb_11
susa (Občasný) - 15.10.2013 > Jop.
U příspěvku:Stampede 2013
susa (Občasný) - 15.10.2013 > shaihulud> Hele, atraktivní je vršek, takovej grafickej, chytí pohled a nepustí, ale podstatný je úplně dole. Takže tak! :-) Jo a jasně, taky by se to dalo pojmout a nafotit úplně jinak od začátku, ale to zatím neřešíme. :-)
U příspěvku:Podzim ve Hvězdě.
susa (Občasný) - 15.10.2013 > Pro tohle neexistuje sebemenší omluva!
U příspěvku:Stampede 2013
susa (Občasný) - 15.10.2013 > Jasně, že blbě technicky, když už není světlo, tak to pofackuju v počítadle, ale musím prodat ústřední motiv. To "čtvrtá měla být třetí" jsem radši ani nečetla. To je na pár facek, jenže ty nejseš sadaf či co, takže v tvém případě rovnou bat a mezi oči. A vůbec, čti co ti píše ten nemocnej, von je tady vod toho, já jsem přes blbce!
U příspěvku:mb_10
susa (Občasný) - 15.10.2013 > Diana by to byla, kdyby to nebylo umělé...
U příspěvku:podzim
susa (Občasný) - 15.10.2013 >
U příspěvku:podzim
susa (Občasný) - 15.10.2013 > Než to vážně udělám, zeptám se, vážně máš zájem o tzv. hlubší kritiku?
U příspěvku:podzim je tu
susa (Občasný) - 15.10.2013 > Nádherné, nejenom vlastní zpracování zcela neotřelého tématu, fascinují mě také ty literárně - psychotronické konotace. Jen tak dál!
U příspěvku:Ztracený, rozmazaný, maskovaný
susa (Občasný) - 15.10.2013 > karkulek> Ne, míváš i světlé okamžiky, tohle není jeden z nich. Všimni si, že vůbec nepřipouštím, že bys zpochybňoval odborné hodnocení! :-)
U příspěvku:Stampede 2013
susa (Občasný) - 14.10.2013 > Druhá výborná, první není zlá, na sérii problém, třetí blbě technicky (byť nápad okay), čtvrtá to nezavře.
U příspěvku:M
susa (Občasný) - 14.10.2013 > Návrh: méně publikovat, více přemýšlet?
U příspěvku:V pralese
susa (Občasný) - 14.10.2013 > Svým zůsobem ano. Žádost o hlubší kritiku tu nemáš.
U příspěvku:Ztracený, rozmazaný, maskovaný
susa (Občasný) - 14.10.2013 > Od tebe bych čekala použití šedé kůry. Asi jsem se spletla.
U příspěvku:HLOUPÉ DĚTI NEČTOU
susa (Občasný) - 14.10.2013 > Teď jsem se vrátila po pár dnech a vyprskla smíchy. Já vím, že pro tebe není totem až tak zajímavej, ale stejně, nechceš vyfotit pár západů slunce? :-D
U příspěvku:,,.
susa (Občasný) - 14.10.2013 >
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 11.10.2013 > LeaLipszyc> Ona se ta vykořeněnost s neoddělitelností myslím nevylučuje. A názvy jsou hrozné, to je teda fakt. Ale dobře se podle nich vyhledává v archivu! :-)
U příspěvku: mlčochovina
susa (Občasný) - 10.10.2013 > Také bych se přimlouvala za demontáž rámečku! :-)
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 10.10.2013 > LeaLipszyc> Leo, já to četla až v noci, tak odpovím až budu při smyslech, resp. večer, jo?
U příspěvku:..................
susa (Občasný) - 10.10.2013 > Věza> Vím, že je to jenom řečnická otázka: jsi schopná, jakkoliv, zdůvodnit své hodnocení? Pro srovnání: http://www.totem.cz/enda1.php?a=315953.
U příspěvku:Polštáře z podzimní kolekce susaDesign /Zuzana blbne nakvadrát/
susa (Občasný) - 10.10.2013 > Mima> Mimo ano, je to hra a vybídnutí pro ostatní. Pojďme si hrát a uvidíme co bude. Třeba bude...
U příspěvku:Polštáře z podzimní kolekce susaDesign /Zuzana blbne nakvadrát/
susa (Občasný) - 9.10.2013 > superfly> No a je to venku, tak přidám i názvy, odshora Vinstockar, Lämnar a Grenar! :-)
U příspěvku:..................
susa (Občasný) - 9.10.2013 > Proč je nedáš k sobě?
U příspěvku:podzimní depka
susa (Občasný) - 9.10.2013 > iggi> To by bylo skvělý, dokument na Totemu hrozně chybí! :-)
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 9.10.2013 > Mima> Však vyrušuj, na to ty chlívky na písmenka dole pod dílkama jsou, né na výkřiky super, zaujalo a podobné ptákoviny. :-)
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 9.10.2013 > Mima> Pardon, že se vmísím, jenom nesouhlasím s nekvetením, na docela zajímavé poupě vypadá třeba Hellga... a pomalu se blíží čas, kdy přijdou další... a jdu spat, howgh! :-)
U příspěvku:V té chvíli zazněl shůry hlas: "It's only rock 'n' roll, but i like it!"
susa (Občasný) - 9.10.2013 > LeaLipszyc> Mně už to mezitím doteklo, s tím spiknutím. Necítím se lidem a s lidem, lid si zvolil toho zmíněného opilce za gubernátora a teď za to bude platit. Já ho nevolila, navíc jenom občas projíždím, takže platit nehodlám. Jsem takový Ahasver v sukních, domovské právo zrušeno, nic nekupujeme, nic nechceme.
A k té aroganci - myslím si jedno, idiotům je třeba neustále opakovat, že jsou idioti, pokud jde o zlé idioty, je třeba je zároveň hned trestat. Jinak se může snadno stát, že si přestanou uvědomovat kam patří, začnou se množit a shlukovat nad mez únosnosti a posléze tuhle planetu komplet zlikvidují. Proč? No protože jsou idioti. Čili je potřeba rozlišovat aroganci od společnosti prospěšné sociální služby.
U příspěvku:...
susa (Občasný) - 9.10.2013 > Zkus si zakrýt vršek tolik, aby ti zbyl dole čtverec a potom to udělej naopak. Zjistíš, že si udělal dvě různé fotografie v jednom obrázku. Nicméně i tak je výsledek příjemný a působivý. Velmi přiměřený postprocesing taktéž.
U příspěvku:podzimní depka
susa (Občasný) - 8.10.2013 > iggi> Tys to napsal dobře, já blbě přečetla. :-) Hele, nechci tě připravit o kvanta obdivných výkřiků, tak to napíšu sem, ten umělej západ slunce je jak froté ručník z vietnamské tržnice. Proč se někdy nezajdeš mrknout za Františkem a Aničkou???
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter