Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Půjdu sama
Henrietta (Občasný) - 29.5.2009 > Niky> Nene, je to ve Figueira da Foz, asi na půlce cesty z Porta do Lisabonu. V Algarve budu doufám fotit za dva týdny:o)

Jinak díky, s oblohou to taky tak vidím, ale je fakt, že ostatním fotkám, kde je obloha "lepší" něco chybí:o)
U příspěvku:Nasypou či nenasypou
Henrietta (Občasný) - 28.5.2009 > Jde z toho teplo. Krásný:o)
U příspěvku:2008
Henrietta (Občasný) - 28.5.2009 > Niky> Cítila jsem svoje dávný střídavý chvíle s velkýma myšlenkama, představama a .. skutečností hned při prvním čtení tvojí básně. Sakra, chci ještě mít tu chuť na velký věci, aspoň na chvíli zase. Zasáhla jsi mě:o)
U příspěvku:Nas nedogoniat
Henrietta (Občasný) - 28.5.2009 > Miluju focení od spolujezdce a černobílý fotky:o)
U příspěvku:Amerika
Henrietta (Občasný) - 28.5.2009 > SSAKGUY> Já ne, ale teď jsem zatoužila, díky! Bohužel to mám taky asi 100km daleko, tak leda taky výlet na motorce:o) Píšu si jako jednu z priorit na léto. Krásná fotka a určitě krásné místo.
U příspěvku:Už bude dobře
Henrietta (Občasný) - 18.5.2009 > Mima> V tom případě tajemství vysvětlováním kazit nebudu, ale opravdu už pak bylo dobře:o)
U příspěvku:Objevitelé
Henrietta (Občasný) - 18.5.2009 > Mbonita> Když ono by Památník mecenáše a objevitelů asi neznělo tak dobře:o)
Mě oslovuje ještě stále, je to nádherné město, lidi, život.. šťastní Portugalci, není den abych netoužila se přestěhovat navždycky. Na druhou stranu taky není den, abych neviděla ty lepší věci, co máme doma:o) Škoda, že nejde vzít rodinu, přátele a všechny krásy Česka, šoupnout je sem a žít tady šťastně až na věky:o)
U příspěvku:Objevitelé
Henrietta (Občasný) - 18.5.2009 > Mbonita> Nevím, jestli začít debatovat o právu Jindřicha Mořeplavce zařadit se mezi objevitele, když objevování "pouze" podporoval, každopádně důležité je, že Portugalci si možná mysleli, že to právo má, když ho dali do čela na Památník objevitelů?:o)
U příspěvku:- - -
Henrietta (Občasný) - 18.5.2009 > Na květu vlevo vidím komiksovou myšku, ale to asi nebyl záměr:o) Líbí.
U příspěvku:Všechny světla zhasnou
Henrietta (Občasný) - 29.12.2008 > Asi to sem nepatří, a ikdyž píšeš nespisovně, dát rovnou do nadpisu VšechnY světla zhasnou - nějak mě to odvedlo od zbývajícího textu:o)

U příspěvku:?!
Henrietta (Občasný) - 29.12.2008 > Chtěla jsem se ptát, kde to je, ale pak mě napadlo, že by to klidně mohlo být i u nás ve městě. Člověk si zvykne a nevidí ten kontrast tak černě dokud mu někdo neotevře na chvíli oči:o)
U příspěvku:Horkým voskem
Henrietta (Občasný) - 24.12.2008 > Jarkakrej> Ten se tu neprojevuje ničím než názory Velkého znalce. Obohacuje celý server dobrou náladou a cennými radami;o)

Obraz parádní, chtěla bych ho vidět naživo:)
U příspěvku:enkaustika
Henrietta (Občasný) - 24.12.2008 > Já vidím podmořský svět zbarvený krví. Jinak nádhera!:o)
U příspěvku:Rocker
Henrietta (Občasný) - 21.12.2008 > Mě se to líbí, ale je to celý takový geometrický, tak bych to chtěla vidět nenašikmený doleva:o) Silueta toho člověka je fajn:o)
U příspěvku:/sentimentalne/
Henrietta (Občasný) - 27.10.2008 > První mi přijde jak vojáci připravení k boji, předposlední trosky po boji a vzadu ty postavy mě snad trochu děsí. Něco jako vykradači hrobů? Pro mě to není sentimentální ale spíš bolest. Znova na to koukám a ta předposlední je opravdu síla (maličko ruší ty dvě malé postavy vepředu - jsou příliš zřetelné). Ostatní fotky jsou pro mě zastíněny prožitky z těch dvou jmenovaných, takže nemůžu hodnotit.
U příspěvku:botanická zahrada
Henrietta (Občasný) - 27.10.2008 > Ikdyž to jsou asi pořádné pichláky, ty fotky jemně pohladí. Moc hezké.
U příspěvku:do dvou jsem doma
Henrietta (Občasný) - 4.9.2008 > Kvůli tomuhle mě dneska poprvé zamrzelo, že jsem sem dva roky pořádně nezabloudila. Paráda. Četla jsem i pár dalších a rozhodně dojdu ke všem. Díky!:o)
U příspěvku:Miluj moji duši a já se za ní schovám
Henrietta (Občasný) - 4.9.2008 > Obě jsou stejná žena, příp. součásti ze stejné ženy.
U příspěvku:konik
Henrietta (Občasný) - 29.7.2008 > a řasenku jak od mojí kosmetičky:) Ne vážně, mě se líbí, na první pokus super:o)
U příspěvku:docenti
Henrietta (Občasný) - 3.11.2006 >
U příspěvku:Song of Shaman
Henrietta (Občasný) - 3.11.2006 > Libi
U příspěvku:"cervene..." 60x70cm.olej.
Henrietta (Občasný) - 3.11.2006 > Je krasna..
U příspěvku:Caj
Henrietta (Občasný) - 3.11.2006 > Moc se mi libi:o)
U příspěvku:Chtěli jsme spolu zestárnout. Kdy naposled?
Henrietta (Občasný) - 31.10.2006 > Ja vim, do budoucna to bude lepsi:o)
U příspěvku:KOupel
Henrietta (Občasný) - 29.10.2006 >
U příspěvku:Komunista?
Henrietta (Občasný) - 29.10.2006 > Me se to libi:o)
U příspěvku:Ona
Henrietta (Občasný) - 28.10.2006 > Karhaj(Sinner)> Kontrastnost. Maly. Ber to jako celej stvorenej pro internet. Nerikam, ze je to dilo. Bavim se u toho a treba se mi to libi:o) Proto tady jsme asi vsichni, ne?:o)
U příspěvku:Enigma of Desire
Henrietta (Občasný) - 27.7.2005 > Emmet_RAY> coze reagujes po takovejch letech?:o)))
U příspěvku:Mraky
Henrietta (Občasný) - 29.6.2005 > Ty jo, to vypada az neuveritelne. Moc pekny
U příspěvku:kouření škodí
Henrietta (Občasný) - 28.6.2005 > To růžový vlevo dole se mi vůbec nelíbí a nedokážu si představit jaká část prstů to je. Ale kouř je moc hezkej:o)
U příspěvku:tře..ba.šeň
Henrietta (Občasný) - 25.6.2005 > mě se líbí moc
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter