Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:blu
castanga (Občasný) - 12.12.2002 > Škoooooda, že je to tady tak blbě dáno. Nascanovat znovu!!! Se mi to celkem líbí, totiž.
U příspěvku:Portrét chlapce
castanga (Občasný) - 12.12.2002 >

Mám něco podobného doma. Stejně mě jako malé dítě vymalovali na náměstí v Kyjevě ... jééé to bylo radosti, že jsem jako živý ..... a co jako???

Brrrr

U příspěvku:Krém
castanga (Občasný) - 15.6.2001 > To by mě zajímalo co Buick myslel tím: "Jo takhle" :o))
U příspěvku:Temná
castanga (Občasný) - 15.6.2001 > anonymnímu čtenáři: 1. "podepsat" by jsi se měl 2. Mám taky rád, když se k hodnocení připíše názor, ale jsou věci u kterých je to zbytečné, protože je prostě cítím stejně anebo stačí dvě slova abych popsal proč se mi to líbí. Kdybych to řekl krutě tak: "Líbí se mi to, ale nestojí to za řeč"

Marjánko tohle není případ této básně, která opravdu není o depresi dospívající dívky(čtenáři!!:o)), proto jí nehodnotím vůbec.....Jé, to jsem se do toho zapletl:o)....

Jó, ale ještě k anonymnímu čtenáři: tvé hodnocení, ale taky sakra není zrovna kritická esej:-)
U příspěvku:Kuchař, zloděj, jeho žena a její milenec
castanga (Občasný) - 15.6.2001 > Stačilo: "Vizuálně jedinečný symbolický snímek o krutosti, lásce, nevěře a pomstě, který spojuje zdánlivě nespojitelné do originálního celku" a potom už se to musí vidět. Jedinečný film a nezapomenutelný zážitek. Nemám moc rád, když se příliš popisuje o čem film je a ještě ke všemu se přidávají detaily, kterých je "NUTNO" si všimnout. Když jsem byl poprvé ve filmovém klubu na tenhle film, nejmenovaný filmový expert ho tak rozebral ještě před začátkem, až mi z toho bylo smutno. Kompletně např. rozpitval jedinečnou hru s barvami, kterou je film ojedinělý. Stejně to zkazil a popsal to jinak. Kdyby řekl jednu větu a sedl si, udělal by líp. Stalo se mi to víckrát kdy mi takoví "uvaděči" zkazili film. Jen snad pro zajímavost: Regionální premiéra filmu Kolja: "Již jsem ten film viděl a ještě teď se mi z něj klepou ruce. Shlédnete filmový zážitek století" Filmový klub, Lynchův film Mazací hlava: "Lynch geniálně použil nenarozené tele, které animoval jako nestvůru malého dítěte. Z tohoto později čerpali i tvůrci Vetřelce." No nezastřelili byste je!!!!!
U příspěvku:Bez komentáře.
castanga (Občasný) - 14.6.2001 > :-)
U příspěvku:Miláčik
castanga (Občasný) - 14.6.2001 > Pěkné, roztomilé, líbí se, ale neumím to zhodnotit.....mhh....zajímalo by mě kolik bylo autorovi když to psal
U příspěvku:Abys tu byl
castanga (Občasný) - 13.6.2001 > No.... tak to fakt je a bude (doufám).
U příspěvku:Pavouk
castanga (Občasný) - 13.6.2001 > Super!!! To je skvělý nápad. Skvělý "příběh". Takové věcičky se mi hodně líbí. Nedávno jsem Ti říkal, že tvoje věci nebudu hodnotit (a já vůbec moc nehodnotím), ale tohle musím.
U příspěvku:Živé plátno
castanga (Občasný) - 23.5.2001 > To je fakt super...má to nápad...dobře napsáno...prostě "živé plátno".
U příspěvku:Život
castanga (Občasný) - 23.5.2001 > Až moc přímočaře depresivní se všemi slovy, které k tomu patří, nicméně pěkně a rytmicky napsáno.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter