Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
garcon
(muž)
Občasný
Na Totemu: 18x
Napsat zprávu

Virtuální nejsem, nestyďte se.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Víra
garcon (Občasný) - 12.7.2001 > Je to de facto to samý, o čem je ta básnička ;-)
U příspěvku:Evino tvoření
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Tak teď konečně rozumim tomu, proč mi ke každý básničce píšeš, že bych k ní měl ještě něco dodat :-))
U příspěvku:Už se svléká
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Hmm, to je docela drsný porno, v tom případě (nebo aspoň tak, jak já si to představuju ;-).
U příspěvku:Spořka
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Hele, Lucie, jestli ráda divný baráky, tak když půjdeš z Budějárny do Michle Vyskočilkou, stavěj tam BBCentrum. Teď jsou tam už postavený schodiště, ale nejsou obalený vnějšim pláštěm. Z venku to vypadá dost zajímavě. Až jsem si říkal, že bych oprášil výbavičku. Ale já už nefotím (dobře deset let :-).
U příspěvku:Poslední zpověď
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Taky bych tak chtěl...
U příspěvku:Roucho práznoty
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Panečku, to je rána. Člověk by po přečtení básničky měl cejtit pocit naplnění. Tady je to naplnění vnitřní prázdnotou. Pěkně jsi to na nás ušil.
U příspěvku:Malé lásky
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Láry fáry! Pěkná básnička je to, a basta :-)
U příspěvku:Víra
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > To je snad poprvé, co slyším, že báseň by měla být objektivní :-)))

Objektivní bude On. Já tu jsem za subjektivitu, tu taky bude objektivně posuzovat.
U příspěvku:Portrét
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Cožpak o to. Problém je dvojí: když jsem zamilovanej, poezie je to poslední na co jsem ještě schopnej soustředit se; a pak hlavně, většinou se snažim milou osobu svou zamilovaností neobtěžovat -- takže asi jo.
U příspěvku:Člověk sedí
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Musel jsem se přestěhovat, to prostředí na mě mělo zvláštní vliv.
U příspěvku:Jano!
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Mnohdy toho napovídáme tolik, že se to hlavní ztratí.

Otevřete slovník, nebo zašmátrejte v paměti a najděte si heslo "akrostich".
U příspěvku:Kdo jsem
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Takový věci moc často nepíšu. Chtěl jsem jenom ukázat, že nejsem jen autor reklamních sloganů ;-)

Trochu jsem se z toho větru, deště a mlhy nastydl, takže bych na Vyšehrad stejně asi nemohl.
U příspěvku:Nedočkavý
garcon (Občasný) - 5.7.2001 > Dik.
U příspěvku:Nemám
garcon (Občasný) - 18.6.2001 > Dostals mě :-)) Konečně je tu někdo sarkastickej.

Pokud jde o tu knížku, tak problem nebude s vydáním, ale s tim, kdo ji bude číst.
U příspěvku:Nedočkavý
garcon (Občasný) - 18.6.2001 > TO .:km:. > Tak jsi měl, Karle, pravdu.
U příspěvku:Nečekané odhalení prastaré pravdy, které se mladému romantickému básníku stalo osudným.
garcon (Občasný) - 18.6.2001 > Hele, Samildanachu, jsem tu novej, tak mě pouč. Kam mam zařadit tenhle text, když ne do "poezie"?


Souhlasím, že to je stará myšlenka — Bibli a Fausta jsme četli všichni — ale neřek bych, že bych ji reprodukoval neoriginálně. Jestli mi nehodláš prozradit, odkud jsem to "vykrad", tak mě nepruď. Proto tady nejsem. Připoj ksichtík, napiš "nelíbí" a jdi se vycpat. Nikdo tě nenutí, abys to čet.

Kdyby ses obtěžoval přečíst si aspoň název, třeba by ti došlo, že se k "odhalení prastaré pravdy" docela veřejně přiznávám.

(nic ve zlym, ale kdybych to napsal ve verších, mohl bys mě nařknout, že to mam špatně zařazený a úplně neoriginální ;-)
U příspěvku:Ráj na zemi
garcon (Občasný) - 17.6.2001 > Mně se tam víc líbí ten nápad s výčtem. Ukolíbá nás, a teprve pak můžeme zpozornět u toho listu (-> krasnej biblickej odkaz :), kalendáře (-> skvělý "ř").
U příspěvku:Nemám
garcon (Občasný) - 17.6.2001 > Koukám, že jste se zajímavě shodli :-)
Až mi to vyjde knižně jako Aforismy, ještě se tomu společně při křtinách zasmějeme.
U příspěvku:Budoucnost
garcon (Občasný) - 17.6.2001 > Dobrá, neni to básnička, je to slogan :-))
Pak mi ale prozraďte, kam slogan zařadit.

Jestli vám zrovna tahle věta připadá nicneříkající, pak já už nevím, jak to absurdněni napsat. Možná bych to mohl prostě vysvětlit, aby každý chápal, co to znamená … ba ne tak absurdní zas by to být nemělo. ;-)
U příspěvku:Stroj
garcon (Občasný) - 17.6.2001 > Vážně? Toho se vždycky bojím … že objevím něco naprosto zřejmého :-(
U příspěvku:Víra
garcon (Občasný) - 17.6.2001 > Věřit, ano.
Nežít pro Něj, ne.
U příspěvku:Budoucnost
garcon (Občasný) - 15.6.2001 > Mám takovou teorii, že básní může být i jedno slovo. Nemyslim teď "Zadek" (ta pani má zadek jedna báseň ;-), chci říct, že každej den používáme spoustu slov a úplně zapomínáme na jejich významy a krásu.

Třeba takový slovo: Noc.

Zavřete oči a řekněte si "Noc." a představivost pracuje. No není to nádherná báseň?

Nebo, jak je krásný, že nám někdo přeje "Dobrý den!". Úžasný!

Ale v případě drobků jde o to postavit slova do kontrastu. Pokud tady vidíte nic neříkající slova, pak je mi to líto. Já v tom vidím ohromnou legraci.

V jinym drobku zase mám: nabízeli smrt—vzal si život. Myslim, že to chce ochotu poslouchat slova, pak přijde i radost z verše.

(btw: s tou barvou nevim, ale přišla mi jediná použitelná z těch, co byly na výběr, a co se rubriky týče, tak u drobků jsem fakt bezradnej ;-)

Díky za připomínky.
U příspěvku:Nemám
garcon (Občasný) - 15.6.2001 > Když mě se to právě líbí takhle vytažený. Kdybych to vložil do úst nějaký postavě v povídce, mohlo by se to tam klidně utopit.
U příspěvku:Ňadra Kozorožky
garcon (Občasný) - 11.6.2001 > Jsem moc sexy na to, abych si kupoval časopisy. Miku, my vážně netušíme, z kterýho časáku to je. Já beru akorát švýcarský Du, a z našich snad ještě Vesmír, Psychologii a Živel a Biograph a tam to neni. Aspoň myslim.
U příspěvku:The nightflight
garcon (Občasný) - 11.6.2001 > Taky si mohla sundat ten obojek ;-)

Mno, a nebejt tam ta rusive ostra svislice od predelu zaluzie, tak bych si rek o zvetseninu na zed … Mozna si jeste reknu :-)

(Neni to náhodou fotka na pokračování?)
U příspěvku:Čarodějka
garcon (Občasný) - 11.6.2001 > Martin> Jestli to, pánové, nebude tím jepegem ;-)
Ale paní je to žůžová.
U příspěvku:Slečno
garcon (Občasný) - 11.6.2001 >
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter