Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku: "Sportovní fotografie" Moderní e-shop Hshop.cz pro Vás nabízí digitální fotoaparáty všech značek za atraktivní ceny Člen sdružení FotoGalerie čtenářů FotoAparátu.cz Máte 1662 bodů Hlavní strana V
Dusan (Občasný,Správce) - 8.10.2006 > Prispevek jsem ti opravil...Fotka byla v seznamu obrazku u prispevku, ale nebyla vlozena do prispevku...
U příspěvku:angelika
Dusan (Občasný,Správce) - 3.7.2006 > Obrazek jsem ti vlozil ze seznamu obrazku u prispevku...
U příspěvku:monster
Dusan (Občasný,Správce) - 22.3.2006 > Mame tady pravidlo 1 prispevek denne, tak jsem ti datum publikovani nastavil na dalsi dny...Ale koukam, ze to bylo uz jednou publikovane pred rokem.
U příspěvku:oči v oku stromu
Dusan (Občasný,Správce) - 22.3.2006 > Mame tady pravidlo 1 prispevek denne, tak jsem ti datum publikovani nastavil na dalsi dny...Ale koukam, ze to bylo uz jednou publikovane pred rokem.
U příspěvku:dveře do jiného světa
Dusan (Občasný,Správce) - 22.3.2006 > Mame tady pravidlo 1 prispevek denne, tak jsem ti datum publikovani nastavil na dalsi dny...Ale koukam, ze to bylo uz jednou publikovane pred rokem.
U příspěvku:oko
Dusan (Občasný,Správce) - 22.3.2006 > Mame tady pravidlo 1 prispevek denne, tak jsem ti datum publikovani nastavil na dalsi dny...
U příspěvku:šachy duchů
Dusan (Občasný,Správce) - 22.3.2006 > Mame tady pravidlo 1 prispevek denne, tak jsem ti datum publikovani nastavil na dalsi dny...
U příspěvku:patris
Dusan (Občasný,Správce) - 22.3.2006 > Obrazek byl v seznamu obrazku u tohodle prispevku...Tak jsem jej vlozil spravne.
U příspěvku:Nápověda
Dusan (Občasný,Správce) - 3.3.2006 > Pitoma kaca> 

Video z kamery se da pridat primo pres tuhle stranku: http://www.totem.cz/newm.php 

Ale tys asi myslela pridani jiz hotoveho video souboru co? Je tu jen moznost exportovanim souboru do Flashe (max. 1,5 MB) a vlozeni pres tenhle editor: http://www.totem.cz/newp.php. Premyslel jsem i o te moznosti pridavat velke hudebni nebo video soubory jiz davno, ale zatim jsem to nerealizoval, protoze o to nebyl velky zajem. Jestli chces pridat nejake zajimave video, tak mi jej posli na tuhle adresu dusan@totem.cz nebo se muzem domluvit na jinem zpusobu, jak jej dat na Totem. Klidne se ozvi.

U příspěvku:Nápověda
Dusan (Občasný,Správce) - 18.2.2006 > ostrich> Tenhle napad uz jsem chtel davno realizovat. Jak by to podle tebe melo fungovat idealne? Napr.

A...Prijdes po mesici na Totem, prihlasis se, kliknes na seznam Moji oblibeni autori a vyjede ti seznam autoru, ktere sis kdysi ulozil a u tech, kteri neco noveho publikovali to bude zvyrazneno. Ty si pak muzes vybrat, od ktereho si co precist.

B...Nebo prijdes po mesici na Totem, prihlasis se a ve Vasem prostoru budou prispevky od oblibenych nejak zvyrazneny.

C...Nebo nejaka jina funkce u vlastnich oblibenych, ktera ti tu chybi?
U příspěvku:Nápověda
Dusan (Občasný,Správce) - 18.2.2006 > Gabra> Cekajici prispevek lze publikovat tak, ze se mu na strance TVE PRISPEVKY (v menu po prihlaseni) zmeni stav z CEKAJICI na PUBLIKOVANY. Na te strance je nutno dany prispevek vybrat a zvolit pod seznamem prispevku akci >PUBLIKOVANY...Oznaceny prispevek zvolit jako publikovany<.
U příspěvku:Nápověda
Dusan (Občasný,Správce) - 27.1.2006 > Borek Duffy> Prezdivka lze zrusit jedine prejmenovanim na nejaky nesmyslny text...Kompletni zruseni prezdivky se vsim co s ni souvisi bohuzel v systemu nejde.
U příspěvku:Nápověda
Dusan (Občasný,Správce) - 14.1.2006 > RENARD> Posli mi tu ikonku zpravou jako prilohu nebo na email dusan@totem.cz a podivam se na to.
U příspěvku:Nápověda
Dusan (Občasný,Správce) - 5.1.2006 > Stáňa> Pri publikovani noveho prispevku existuje tato moznost:
Zařadit do kolekce: seznam kolekci do nové: moznost vytvorit novou kolekci.
U příspěvku:Nápověda
Dusan (Občasný,Správce) - 13.11.2005 > Prispevek staci zaradit do prislusne soutezni rubriky. A ty jsou na konci seznamu rubrik pri publikovani noveho prispevku nebo zarazovanni prispevku do rubriky.
U příspěvku:skoro nevěsta
Dusan (Občasný,Správce) - 22.8.2005 > Obrazek byl vlozen jen do seznamu u tohoto prispevku, tak jsem to opravil...
U příspěvku:les
Dusan (Občasný,Správce) - 8.8.2005 > Ten obrazek byl vlozeny jen v seznamu obrazku u tohoto prispevku, tak jsem ti to opravil a vloyil jej do tela prispevku. Pro publikovani fotek je nejlepsi tenhle formular, ktery ti automaticky vygeneruje i maly nahledovy obrazek:
http://www.totem.cz/newq.php
U příspěvku:Nápověda
Dusan (Občasný,Správce) - 6.8.2005 > zkrveživ> Tu nápovědu sepsal hlavně drfaust.
U příspěvku:TOTEM NATURAL POČTVRTÉ
Dusan (Občasný,Správce) - 12.5.2005 > Naty> Starsi poznamky jsem prevedl pod tenhle novy prispevek...
U příspěvku:CYBER-SEX FAMILY
Dusan (Občasný,Správce) - 9.4.2005 > Díky za přání k svátku, ale tohle je na koš (text+zvuk). BTW: Moje mladá tě zhodnotila jako kvalitního úchyla.
U příspěvku:klid v duši
Dusan (Občasný,Správce) - 30.3.2005 > Vlozil jsem ti tu fotku ze seznamu obrazku u daneho prispevku...
U příspěvku:BÁSNÍK ČERMÁK V OBDOBÍ ZRALOSTI
Dusan (Občasný,Správce) - 29.3.2005 > Podle dostupnych udaju ma Filip Sklenar nekolik dalsich prezdivek a nejnovejsi jsou: Kim_Ir_Sen, MAO, Mahátma
Na vsechny se vztahuji stejna omezeni jako na Filipa Sklenare.
U příspěvku:abstrakce
Dusan (Občasný,Správce) - 22.3.2005 > Fotku jsem ti vlozil ze seznamu do prispevku a pridal maly nahled.
U příspěvku:Holomráz
Dusan (Občasný,Správce) - 11.3.2005 > Soutěžící> To ztraceni doporuceni jsem opravil...

Ouvej, napis mi, kterou z tech tri knih sis vybrala ;)
U příspěvku:pro Popelku
Dusan (Občasný,Správce) - 20.2.2005 > Obrazek byl jen v seznamu obrazku u daneho prispevku, ale jiz nebyl vlozen...Opravil jsem to.
U příspěvku:Týna
Dusan (Občasný,Správce) - 20.2.2005 > Obrazek byl jen v seznamu obrazku u daneho prispevku, ale jiz nebyl vlozen...Opravil jsem to.
U příspěvku:Sám doma
Dusan (Občasný,Správce) - 19.2.2005 > Kelt> To overovani systemu se spousti i po odeslani upravenych udaju, ale asi je tam nejaka dira...Diky za upresneni.

To upravovani datumu+casu bylo kdysi davno vyzadovano autory prispevku a pro spoustu pripadu tam ma smysl.
Priste posli upozorneni na nejaky nedostatek klidne primo me, protoze tady pod prispevkem jsem na to narazil vicemene nahodou.
U příspěvku:Sám doma
Dusan (Občasný,Správce) - 19.2.2005 > Kelt> Ale ten algoritmus uz tady davno funguje...Spise jsi nahodou nasel nejakou chybku jak to obejit. Mohu se zeptat, jak presne jsi ty prispevky vkladal?
U příspěvku:Vladimír Merta ...
Dusan (Občasný,Správce) - 18.10.2004 >

FOTKY z téhle akce najdete tady http://www.totem.cz/fotky/ 

U příspěvku:..v!!
Dusan (Občasný,Správce) - 20.9.2004 > Koukam, ze jste si to vyjasnili
Jeste jedna technicka drobnost...Odpadkovy kos je rubrika, takze prispevky do ni zarazene nejsou smazane, ale neobjevuji se ve vypisech prispevku na strance Vaseho prostoru. Kdokoliv do te rubriky klikne, tak tam vse najde a muze se kochat az do aleluja
U příspěvku:Bovec
Dusan (Občasný,Správce) - 30.6.2004 > Opravil jsem ti adresu u obrazku, kdyz je o ne takovy zajem :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter