Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pod mostem
darf (Občasný) - 13.10.2007 >
U příspěvku:....
darf (Občasný) - 22.9.2007 >
U příspěvku:modré plastové lžičky
darf (Občasný) - 20.9.2007 > Myslím že autor (ještě docela vkusně) poukázal na odvrácenou tvář stejkových mňamek. Určitě není nad čím jásat, ale i tohle je součást všedního života a nevidím v tom nic tak šokujícího.
U příspěvku:kytičkaa :D
darf (Občasný) - 20.9.2007 > caesarborgia> Díky..Já ale nemusím mít všechno. :)
U příspěvku:kytičkaa :D
darf (Občasný) - 19.9.2007 > caesarborgia> Ale týká.. Nesnáším takové caesarbarbíny, co machrujou nad "slabšíma". Jste bezdůvodně sprostý. Nezapomeňte si zase nafotit sochu zašlého anděla, ať okolí ukážete, jak máte ve skutečnosti citlivou dušičku...
U příspěvku:pro dianku
darf (Občasný) - 19.9.2007 > Tohle se asi bude všem líbit ;))
U příspěvku:kytičkaa :D
darf (Občasný) - 18.9.2007 > Není nad dobrou radu od talenta...
U příspěvku:Věrní poutníci
darf (Občasný) - 18.9.2007 > caesarborgia> ..ha ha ha.
U příspěvku:220-222
darf (Občasný) - 18.9.2007 > Ta prostřední se mi nejvíc líbí. Ale chybí mi tam nějaký zajímavý objekt do toho pěkného prostředí.
U příspěvku:pod křídly
darf (Občasný) - 18.9.2007 > Za ten výjev vlevo nahoře 4b.
U příspěvku:pod křídly
darf (Občasný) - 18.9.2007 > Nic ve zlém. Vidím vlevo nahoře něco jako vetřelce...
U příspěvku:Bobkův kamoš Nagasaki
darf (Občasný) - 18.9.2007 >
U příspěvku:Bobkův kamoš Nagasaki
darf (Občasný) - 18.9.2007 > Králíček se mi moc líbí :) Ten komentář nad mým je opravdu velice věcný a poučný. x)
U příspěvku:Dezert
darf (Občasný) - 18.9.2007 >
U příspěvku:save me
darf (Občasný) - 17.9.2007 > termoska> Máte zajímavé "radovánky".. :)
U příspěvku:save me
darf (Občasný) - 16.9.2007 >
U příspěvku:save me
darf (Občasný) - 16.9.2007 > termoska> To jste dotyčnou z lásky k umění takhle fakt zmydlila? ...To na té zadnici, ale moc dobře nepůsobí.
U příspěvku:Bony
darf (Občasný) - 16.9.2007 >
U příspěvku:Bony
darf (Občasný) - 16.9.2007 > Člověk by si řek "Co obdiivat na fotce obyčejného psa?" Bez tlapek to vypadá ještě více zajímavě...Úplně se ztrácí tělo. V tom jeho pohledu na mě působí nevídaná hloubka. (Akorát je zkreslená barva tmavé srsti, kterou bývá problém věrně zachytit.)
U příspěvku:Věrní poutníci
darf (Občasný) - 16.9.2007 > Ta fotka má technické nedostatky, kterých si jsem do jisté míry vědom. Navíc došlo i k dodatečné úpravě rozmazání ostré kontury střech. Tudíž není nezbytné klást důraz na vyjmenování chyb, ale špíše mě zajímá celkový dojem, jestli se na něco takového dá ještě dívat a jestli to nepůsobí nudně?
U příspěvku:Česká
darf (Občasný) - 16.9.2007 >
U příspěvku:Kočkové
darf (Občasný) - 16.9.2007 >
U příspěvku:kuchyňská zátiší
darf (Občasný) - 15.9.2007 > gom> Já myslím, že v tom hraje jistou roli i materialistické pokrytectví. Klasicky namalovaný obraz je jak umělecká, tak i fyzická věc, která má zajištěnou svou jedinečnost-nedá se identicky namnožit. Toto u digitálího díla není možné.. Ztrácí své finanční ohodnocení-zájem.
U příspěvku:kuchyňská zátiší
darf (Občasný) - 15.9.2007 > g morr> Nevím, jestli je to až tak podstatné se zabývat každým výrazem, ale kdybych řekl "š", tak bych označil pouze malíře... Měl jsem namysli všechny ty zaryté, staromilnické, ne-počítačové grafiky, kteří nehodlají ocenit jiný přístup, než je ten jejich.
U příspěvku:kuchyňská zátiší
darf (Občasný) - 15.9.2007 > g morr> To jsou ti zabedněnci, co zarytě odmítají užívání PC grafiky, neboť se jí bojí a myslí si, že je v ní menší invence autora, než když se to matlá "ručně".
U příspěvku:kuchyňská zátiší
darf (Občasný) - 15.9.2007 > gom> Nevím kolik toho víte o "počítačových úpravách". Myslím že nic moc, asi tak jako většina čtětcofilů. Ty úpravy se neudělají samy a pokud chce mít autor kvalitní výsledek, tak to dá většinou svinsky dost práce..
U příspěvku:kuchyňská zátiší
darf (Občasný) - 15.9.2007 > První.
U příspěvku:^mol
darf (Občasný) - 15.9.2007 >
U příspěvku:Carmen Electra
darf (Občasný) - 14.9.2007 > Dobře trefená kompozice a brilantně zaostřené. ..Ale dát té číče název takové ku... osoby, jí zrovna moc nepřidal.
U příspěvku:skica21
darf (Občasný) - 14.9.2007 > Trošku mi to připomíná dekoraci, co použila nokia na mobilech pro "ženské". Jinak se mi to líbi.
U příspěvku:mačička
darf (Občasný) - 14.9.2007 >
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter