Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
m6k
(muž)
Občasný
Na Totemu: 459x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
Hey bastards I¨m still alive here!
Narodil jsem se a dosud žiju. Občas kouřím někdy piju. Ale jsem celkem slušňák zuby si čistím a nohy myju. Někdy se jenom tak válím jindy se pokouším vstát. Většinou držím hubu ale někdy musím vzteky i řvát. Přes všechnu tu života prudu pořád mám to tu rád. I když ne jako ryba ve vodě žiju si tu celkem v pohodě. Stěžovat si nemohu jen se snažím udržet co nejdál od hrobu.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Teleshopping v roce 2562 nebo zítra?
m6k (Občasný) - 20.9.2002 > Karle kam na ty nápady chodíš? Dobrý. Úvod i závěr bych vynechal. Zbytečně to polopatizují. Nechal bych jen ten dialog, ten je fakt dobrej (je vidět, že se na to koukáš..., ty máš ale nervy!). Bez toho popisnýho úvodu, by víc zafungoval ten moment překvapení, než se čtenář zorientuje v tom dialogu...
U příspěvku:Sestřelení jestřáby
m6k (Občasný) - 10.3.2002 > No milý 3022, či milá "Třinuladvaadvacítko"? No film jsem neviděl a zřejmě neuvidím (neb nemám důvod pochybovat o tom, že je to klasický hollywoodský komerční s-hit), ale ve svém svatém rozhořčení, si tam nasekal těch gramatickým nepřesností , možná víc, než je těch tebou popisovaných filmařských... a věta: "Jejich ranění krvácejí k smrti,..." zní neohrabaně, či spíš nechtěně komicky - kdo by tak asi očekával, že budou krvácet ku zdraví..?
U příspěvku:U 2 achtung baby 1991
m6k (Občasný) - 10.3.2002 > Neznám! Neznám!! Neznám!!! (Tedy to: "Znáte to, rok od roku je datum ve vašem rodném listě méně a méně aktuální..."). Hmmmmm, jóóó, ale kdo to řídí ty moje koně to by mě taky zajímalo a co jít ještě hloub, až do takovejch "Sunday bloody sunday"?
U příspěvku:Stropní okno
m6k (Občasný) - 10.3.2002 > Jako dadaistickej surráč dobrý - míváš ta okna často ? Praskl mu podvazkovej, nebo bederní?
U příspěvku:KRÁVY
m6k (Občasný) - 10.3.2002 > Myšlenka "kravích lichotek" se mi líbí. Ale s větami, začínající slovy: "Jistě mi dáte za pravdu" zásadně nesouhlasím. Jistě mi dáš za pravdu.
U příspěvku:Kdo to je?
m6k (Občasný) - 10.3.2002 > Jsou to Tři sestry od Čechova: Rov most, Volnost (mravů) a Bratr s ní. Vyskytují se všude kam se podíváš... Ale radši se tam nedívej! Dobrý! P.S. Pro "Čtenáře" není to na Koruně, ale na Euru.
U příspěvku:Zčistajasna
m6k (Občasný) - 10.3.2002 > Jak "Pravý Hingar" ???? Tos mě dostal. O tom budu přemejšlet tak dlouho dokud.... dokud na to nezapomenu. Jinak na Totem čas nemám, na tom se nic nezměnilo. Tedy ten čas bych možná občas i měl ale nekryje se to s možností přístupu k netu... Teda - Pravý Hingar???? Teda jako fakt pravý Hingar? To se mi zdá nemožný...
U příspěvku:CO VLASTNĚ DĚLAJÍ ŽENY NA ZÁCHODĚ ?
m6k (Občasný) - 10.3.2002 > Promiň Wopi..., že jsem zklamal tvoje očekávání. A to ještě ani zdaleka není největší gramatická hrubka jakou jsem kdy v životě udělal. Ale já si to neopravil, né že bych na tom tak zarytě trval, ale dlouho jsem se k netu nedostal a teď už to ani snad nemá cenu...., každopádně ti dávám za pravdu - že ze záchodové mísy, jako z ženy (ale já bych si to říct netrouf...)
U příspěvku:KDYBY SUDIČKOU
m6k (Občasný) - 31.12.2001 > Jééé, to je děsný klišé ten názor, "měl na sprostý slova nárok protože přišel první..." to je uplná blbost. A co De Sade, Henry Miller, mraky dalších by se dalo napsat. To vůbec nehraje. Důležitá je jen kvalita, originalita, opravdovost vyjádření... Kdo přišel druhej nebo šestej... je v tomhle uplůně nepodstatný
U příspěvku:POEZYE VÁNOC
m6k (Občasný) - 28.12.2001 > Milá (nebo milý?) majkytko a Vánoce, pokud jsem vás opravdu příšerně urazil, tak se příšerně omlouvám. Nebylo to myšleno tak. Spíše, že :"tento (výšše popsaný) způsob vánoc jeví se mi poněkud příšerným"... Tak tedy Šťastný Nový rok! To snad nikoho neurazí...
U příspěvku:POEZYE VÁNOC
m6k (Občasný) - 23.12.2001 > Ale jinak mám fakt Vánoce rád! A přeju vám je co nejpříjemnější a nejbohatší a nejpohodovější... a ták vůbec...
Váš m6k
U příspěvku:Vytěsňuji
m6k (Občasný) - 23.12.2001 > No "kontemplovat" je takové vznešenější slovo pro "uvažovat o" nebo "kecat o".
U příspěvku:Únava (z) Poezie
m6k (Občasný) - 23.12.2001 > Jo, jo se slovem klitoris a sfinkter k nejoblíbenějším...
U příspěvku:Domácí výprodej
m6k (Občasný) - 17.11.2001 > Né to né, s těmi děvčaty co si "otevřeně" vydělávaj svým tělem žádnej problém nemám. I když jejich nabídek nevyužívám, respektuji to jako "férovej obchod", nabídka-poptávka. Je to spíš o těch skrytých nepřiznaných obchodech vztahů...
U příspěvku:KDYBY SUDIČKOU
m6k (Občasný) - 17.11.2001 > Myslím, že to nutný je, jinak by to bylo "o ničem" jde o ten paradox pozitivního slovního spojení "kurevský štěstí" a "kurva", kterou tedy nebýt. Hanka mám samozřejmě taky rád, ale nemůže si (ani posmrtně) "zabookowat" výlučný právo na používání primárně libozvučných (tedy sprostých) slov...
U příspěvku:Mystika - Lingvistiky
m6k (Občasný) - 17.11.2001 > Tuhle úvodní poznámku jsem nějak nepochopil...týká se to vůbec mě? Ale jinak díky za optání vyspal jsem se docela slušně.
U příspěvku:Vyjmenovaná znamení
m6k (Občasný) - 17.11.2001 > No Jakub Noha je můj těžkej oblíbenec, ale už dlouho jsem na něm nebyl. Písničku o znameních si nevybavuju...
U příspěvku:Třetí triumf xenofobie
m6k (Občasný) - 4.11.2001 > Sorry, DéKá jen jsem to přelít, nemohu nechat bratra v hospodě čekat, ale můj názor je, že v každém případě do toho stát nemá co kecat!!!
U příspěvku:Avšak
m6k (Občasný) - 4.11.2001 > Ta logika není tak logická... Věty bez konce jsou jistě, jen co já sám jich napíšu... Většina hvězd je (vidět) jen bez Slunce. A většina životů...? Navíc je tam ten otazník, tedy to není kategorické tvrzení. Jinak " citátek" to příliš objevný není, ale co pořád taky objevovat... Sluníčko za optimismuz.
U příspěvku:MADONY SE SVATOZÁŘÍ
m6k (Občasný) - 4.11.2001 > No to je takovej obranej reflex určitýho druhu mravenců, kdy se vetřelcům brání tím, že na ně vyvrhnou obsah svých vlastních střev... No dobrou noc... ale chtělas to vědět, tak jestli se ti z toho budou zdát nějaký noční můry tak promiň.
U příspěvku:Čekání na vlak
m6k (Občasný) - 4.11.2001 > A co se ti Martino na tom konci nelíbí, to Ivono? Shakyo, když tak moc chtěl jet tak měl jet... nebo chtěl jen tu blonďatou hlavinku a ta touha po jízdě byla až na druhém místě?
U příspěvku:...a proč to jednou neříci nahlas !
m6k (Občasný) - 4.11.2001 > Iko! ty narcisko! Ale ten tvůj portrétík je dokonalej, tedy vlastně oba, nejen ten hejbací. Nebuď tak surová... k těm surovcům. Buď nežná a něha se k tobě obrátí...
U příspěvku:Proměny
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Je, ale dobrá... . Víc takových, co touží aby se jich někdo dotknul tímto způsobem... Neustále šátrám kolem sebe a ty nikde...
U příspěvku:Žebráci v Praze
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > No není to tak moc dobře napsané / i když "kousek" Jaru v lahvi mě docela pobavil/, ale je moc dobré, že JE stále ještě NĚKDO kdo má potřebu, něco takového napsat!!! Ztotožnuji se s Alexandrou i já si tě vážím...
U příspěvku:lenkita *1*
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Mě se naopak to "vychrtlý stehno" líbí ze všeho nejvíc. A ten ležérně držený štít..., normálně za poutko, né? Jinak máš pravdu Thomáši, když tě to včas neodhlásí, tak je to o "móňo".
U příspěvku:Bláznivé nápady Josefa Kulíka
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Je to tak blbý..., tak blbý... až mě to přišlo i zábavný. Na Nově by se to inscenovat dalo, no vlastně i na ČT-1, on už v tom dneska není žádný rozdíl. Dokonce jsem se i zasmál... jak ste jí všichni ťukali na to okénko - každej zvlášť!!! Možná jste měli zaťukat všichni najednou, to by teprve byla povídka!
U příspěvku:Samota
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Dobrý... taky si s ní často a rád povídávám... tedy já s ní, pro mne je to ONA. I když je-li to anděl..., jaké pohlaví má anděl? Třeba v "Nebi nad Berlínem" jsou vlastně obě možnosti, tak já si povídám s tou Nastasjou....
U příspěvku:Oni hledají
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Milý Setchi, nevím zda ještě dnes nějací umělci opravdu živoří na oprátcce. Spíš si na to maximálně tak akorát hrajou... Ale rozhodně, by měli sténat poněkud hlubším hlasem "ýýýýý" , i když k té hysterii se spíš hodí to pištění "ííííí" - to uznávám.
U příspěvku:MADONY SE SVATOZÁŘÍ
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Martino dík. No jo, efektní názvy... to je moje. Počkej až sem začnu dávat věci z "Reflexivní gastrotomie"... (to je teprve název sbírky co?!!).
U příspěvku:KDYBY SUDIČKOU
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Ale no tak Ilonko... zas to s těma lichotkama tak nepřeháněj, nebo... Nebo zpychnu a... Už takhle to se mnou občas není k vydržení.... Ještě, že máš vedle toho svýho jména jen ten otazník....
U příspěvku:SKLENÍKOVÝ DEFEKT
m6k (Občasný) - 3.11.2001 > Jéé, to já jsem to s nima v tý hospodě tak důkladně neprobíral to Ó.Pé čovávání. Oni mi to možná i určitě říkali, ale rozhodně jsem si to nezafixoval. Je to už taky pár... dní. Ale jak Honza tak Vařečka jsou takový "holky šikovný", že určitě od kojenců vejš zvládali jakýkoliv věk...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter