Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Trochu kýče
psykick (Občasný) - 24.5.2012 > Cyberian> :-) Hezky...to je od tebe milé. Hezký večer.
U příspěvku:WTF
psykick (Občasný) - 4.4.2012 > čtenář> Tak takovýhle jako ty ty mám fakt nejradši.
U příspěvku:Vnitřní svět
psykick (Občasný) - 31.1.2012 > Mima> Děkuji a přeji krásný den :-)
U příspěvku:Vnitřní svět
psykick (Občasný) - 31.1.2012 > čtenář> a nějaký rozumnější komentář by nebyl? Co konkrétně se Ti nelíbí? Co se Ti zdá špatně? Proč to na Tebe působ takto :-(.
U příspěvku:Vnitřní svět
psykick (Občasný) - 30.1.2012 > oleandr> Děkuji!
U příspěvku:Vnitřní svět
psykick (Občasný) - 30.1.2012 > J&mes> :-) wow. Díky.
U příspěvku:Vnitřní svět
psykick (Občasný) - 29.1.2012 > boval> Díky :-)
U příspěvku:Vnitřní svět
psykick (Občasný) - 29.1.2012 > píč> Díky:-)
U příspěvku:Vnitřní svět
psykick (Občasný) - 29.1.2012 > paz> Díky :-)
U příspěvku:Ornament
psykick (Občasný) - 8.1.2012 > Děkuji moc Vám všem :-)
U příspěvku:Ornament
psykick (Občasný) - 27.12.2011 > Děkuji!
U příspěvku:Trochu kýče
psykick (Občasný) - 27.12.2011 > Cyberian> Díky.
U příspěvku:Trochu kýče
psykick (Občasný) - 22.11.2011 > Ahoj,to by se dalo, asi i pro to,že to je z velké části subjektivní. Děkuji Ti za komentář a přeji krásný večer.
U příspěvku:Ajahuasca pattern
psykick (Občasný) - 20.11.2011 > jaxxana> Děkuji :-) To uplně chápu. Taky jsem poslední dobou toho času moc neměla, ale teď se snažím si víc hrát,třebaže na úkor jiných aktivit. Ale tak je to asi vyvážené.
U příspěvku:Ajahuasca pattern
psykick (Občasný) - 19.11.2011 > Adrianeta> Děkuji!
U příspěvku:Essence
psykick (Občasný) - 14.11.2011 > Cyberian> Ahoj, supr, díky Ti :-) Brzo se tu objevím s dalším pokusem :-D
U příspěvku:Essence
psykick (Občasný) - 7.10.2011 > Abstt> Díky moc ;-)
U příspěvku:Poster Jiný kafe
psykick (Občasný) - 7.10.2011 > Mima> To máš pravdu. Já si stále tu svoji cestu hledám a ještě nějaký čas to potrvá.
U příspěvku:Essence
psykick (Občasný) - 7.10.2011 > huwik> To asi záleží, poslední rok trávím počítačovou grafikou a je to trochu jednoduší než kreslit a malovat. Zrovna plánuju, že vytahnu barvičky a zkusím zas něco klasickou cestou :-) tak pak se pozná zda jsem lepší.
Studuju...to je hodně vznešené :-D Chodím do rekvalifikačního kurzu počítačové grafiky.
U příspěvku:Poster Jiný Kafe
psykick (Občasný) - 7.10.2011 > huwik> Ano pochopila jsi to správně :-) Děkuji.No to je pravda a studenti, mladí lidé jsou otrlí a jen tak něco nezaujme. Já jsem se se zadáním poprala tímto způsobem a bylo to dobře hodnoceno.
U příspěvku:Poster Jiný kafe
psykick (Občasný) - 7.10.2011 > huwik> Děkuji!
U příspěvku:Poster Jiný kafe
psykick (Občasný) - 7.10.2011 > Mima> Je tam dost textu co mě iritovalo a musí tam být a právě proto jsem tem text který tam musel být řešila títmto způsobem. A zadání bylo bohužel na dost malý formát.
Nápad no já nevím, to může být relativní :-D mým vyučujícím to přišlo dobré.
U příspěvku:Poster Jiný kafe
psykick (Občasný) - 7.10.2011 > Mima> Ahoj. Tohle bohužel není volná tvorba. Zadání práce znělo jasně. Vytvořit plakáty pro kavarnu Jiný kafe a odrazit v něm trochu marketing. Takže cílová skupina pro teto poster je široká nespecifikovaná veřejnost.
U příspěvku:Essence
psykick (Občasný) - 6.10.2011 > Anathes> Děkuji moc za komentář. Jsem ráda, že jsem Ti zpříjemnila den :-)
U příspěvku:Essence
psykick (Občasný) - 5.10.2011 > kokain nebrat> Děkuji :-) hezky jsi to napsal/a.
U příspěvku:Essence
psykick (Občasný) - 5.10.2011 > Cyberian> Možná bys mi mohl poslat odkaz na nejaký fraktaly co považuješ za dobrý. Abych se koukla. Předem dík
U příspěvku:Essence
psykick (Občasný) - 4.10.2011 > Cyberian> Já taky ne ;-) Tak to prostě je.
U příspěvku:Essence
psykick (Občasný) - 4.10.2011 > Cyberian> Já taky ne ;-) Tak to prostě je.
U příspěvku:Essence
psykick (Občasný) - 4.10.2011 > Cyberian> hmm no tak díky no :-)
U příspěvku:slabej odvar Pepana :-)))
psykick (Občasný) - 29.3.2010 >
U příspěvku:spring Vadžra
psykick (Občasný) - 28.3.2010 > germanica> Děkuji. Bohužel, jeto jediný formát co z tén betaverze programu leze.

Mně asi moc nevadí, že vertikálně je to šmiknuté, pracovala jsem s tím od začátku, že to tak bude.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter