Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ten_s_kytarou
(muž)
Občasný
Na Totemu: 2670x
Napsat zprávu

Vzkaz ostatním:
Raději méně na papír ... ale do srdce především ...
Že jsem nenapravitelný romantik? To stejně každý dávno ví ... ale proslýchá se ... že se léčím ...

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pěkný ptáček
ten_s_kytarou (Občasný) - 25.8.2014 > To je úplně jako ze života ... :-)
U příspěvku:Břeh
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.10.2013 > Jojo ... a kdyby tomu tak nebylo, měli by básníci mnohem méně inspirace ... :-)
U příspěvku:Princezna
ten_s_kytarou (Občasný) - 18.5.2006 > Periskop> Kdo ví, možná je chyba ve čtenáři či pozorovateli ...
U příspěvku:expanzivní
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.4.2006 > jo, tak konečně moje parketa. Tohle je léty ověřená kvalita.
U příspěvku:Únava
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.4.2006 > Jo, to zní zajímavě. Proč je "kdysikočka"? To už je na tom tak špatně??
U příspěvku:Toužim
ten_s_kytarou (Občasný) - 24.4.2006 > Proč takové touhy, to samo ve mně vyvolává otazníky. Kdybych ale pominul pro mě nejasný obsah, pak zůstane několik slov a mnoho chyb. Možná je autor(ka) velmi mladý, možná je cizinec a neumí dobře česky. Nebo je to odbyté? Většinou je tam totiž "toužim", ale na konci je správné "toužím". Oslobozují myslím slováci, my češi osvobozujeme. V "modré krve" bije do očí. Zato "hrkoutat si v postélce" je originální, já snad si to vyhledám.... tak ani seznam.cz, ani zoznam.sk takové slovo nezná, takže se zvídavě táži na jeho význam. Fakt to zní originálně, možná bych to sám někdy zkusil, ale s někým příjemnějším, než s vládcem pekla.
U příspěvku:Motýl
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.1.2006 > Kdo mě zná, ví, že mám velkou slabost pro motýly. Snad proto mě při čtení trochu zamrazilo a na prstech odčítal jsem roky? Nechám to pro tentokrát raději bez hodnocení, to v rámci objektivity. Technická poznámka pro případ, že by jste uvažovala o využití této básně v nějakém sborníku - strašně jsem zaškobrtl při čtení (i opakovaném) o pátý řádek. Dal se nerýmuje k já (jasně, básně se nemusí vždy rýmovat, to teď nemám na mysli) a přitom by bylo fajn, kdyby na tomto místě byl rým. Přitom ale by měla být myšlenka zachována ...
Viděl bych tam spíš něco jako:

Necítím se ve své kůži...
jsem to ještě vůbec já?
Ve vlasech nosím uschlou růži,
kam's ji dal, tam zůstává ...
...

Nene, nekamenujte mě, jen jsem chtěl v jinak krásné básni upozornit na místo klopýtnutí, třeba to tam jiným nevadí.
U příspěvku:Stopy tvé...
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.1.2006 > Já myslím, že je tenhle systém hodnocení a diskusí nad dílem skvělý. Často sice mi bylo líto někoho, kdo sem dal nějaké své zaláskované prvotinky, když potom přišel nějaký samozvaný kritik a strašně mu to zdrbnul. To by občas odradilo i otrlého. Ale o tom jsem psát nechtěl. Spíš mě mile překvapilo, že někde se vesměs hodnotící pod básní sejdou, vyjádří podobný názor a udělí přibližně stejné body (toto je několikátá Harfiččina básnička, kterou dnes čtu), někde se jejich hodnocení diametrálně liší. Je fajn, že nejsme všichni stejní, že máme každý trochu jiný vkus. Mně se totiž tahle básnička moc líbí! Obsahem i formou...
U příspěvku:Barevný den
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.1.2006 > Kelly> Jak jedno slovo dokáže být trefné! Opravdu - hodně cukru, málo koření.
U příspěvku:Střepy
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.1.2006 > Souhlasím s názory ostatních. Něco tomu chybí. Přísně hodnotím, aby vynikla jiná Vaše dílka ...
U příspěvku:Kdyby...
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.1.2006 > Krása.
Stál.
U příspěvku:Duše loutky
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.1.2006 > Opět skvělé dílko. Zpočátku mi přišly ty verše příliš dětské a chtěl jsem chválit spíš myšlenku. Myšlenka je dle mého totiž mnohem důležitější, než forma. Kupodivu, vnímajíce již od začátku myšlenku, musel jsem při druhém čtení s úsměvem pokyvovat hlavou. No a když jsem si to přečetl po třetí? No psal jsem to už, ne? SVĚLÉ DÍLKO!
U příspěvku:Naivní čekání
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.1.2006 > Je to skvělé, ty plné body tady všude kolem, jsou zasloužené! Jen tak dál, ať se mají naše děti o kom učit!
U příspěvku:Míjení
ten_s_kytarou (Občasný) - 20.1.2006 > Člověk si někdy říká, že vše moudré už bylo řečeno a nám nezbývá než toho opakovat a přinejmenším řečené rozvíjet a uplatňovat. A přesto ...
U příspěvku:Stopy ve sněhu
ten_s_kytarou (Občasný) - 9.1.2006 > Je to věc vkusu. Mně druhá sloka nevadí, jestli bych o něco zaškobrtnul, tak spíš o sloku poslední a nevím proč, asi bych musel počítat slabiky, ale komu by se tak chtělo v tomhle mrazivém ránu. Jinak souhlas s ostatními. ;-)
U příspěvku:Housenka v nebi
ten_s_kytarou (Občasný) - 8.1.2006 > Snad by se se zpracováním dalo něco ještě udělat, ta báseň ale má myšlenku a ta mi naopak v mnoha básních chybí. Líbí se mi ta myšlenka a navíc mám slabost pro motýly a anděly.
U příspěvku:festina lente
ten_s_kytarou (Občasný) - 30.6.2005 > krátké ... a moudré ...
U příspěvku:Vlak, Pavel Cvetkov - překlad z bulharštiny
ten_s_kytarou (Občasný) - 30.6.2005 > Dobrá věc překlad poezie odjinud ...
U příspěvku:Jak těžké je být sám
ten_s_kytarou (Občasný) - 10.10.2003 > Krásné. A bez výtek. Vždyť ty už padly. Interpunkce ano, ta se lehce opraví a příště správně napíše. Žádného verše ni slova se však nezbavovat, patří tam. Moc krásně se to recituje. Když jsem hodnotil, pak vždycky víc cit skrytý za slovy, než formu. Proto dávám bodů pět.
U příspěvku:Dnes bezejmenným
ten_s_kytarou (Občasný) - 17.1.2003 > Víš, Aquarie, těžko ti žádati pro sebe známek horších, když velké myšlenky tak málo slovy vyjádřit dokážeš. Popiš prázdnými slovy papírů stohy a lehčeji bude se nám na tvých dílech nedostatků hledat! :-)
U příspěvku:Sen o moři, tvých pažích a vůni fíkovníků
ten_s_kytarou (Občasný) - 17.1.2003 > Pěkná báseň a pěkné torzo při příchodu sem. Ten portrét je též hezký, ale ta záslona mě tam ruší. Kde je velká fotografie onoho ňadra při vstupu a kde jest jejím autorem?
U příspěvku:Zeptej se...
ten_s_kytarou (Občasný) - 17.1.2003 > ale někteří lidé se často ptají ...
však bohužel ...
odpověď nedostávají ...
U příspěvku:Pojď! Utečem...
ten_s_kytarou (Občasný) - 17.1.2003 > drsný ... ale dobrý.
U příspěvku:Západ slunce
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.11.2002 > Mimochodem, nejsem žádný odborník přes fotografie, takže mé hodnocení není nijak relevantní ... ale ta fotografie rozhodně není špatná ... mám rád západy slunce (a ještě radši východy, jenže ty mám šanci vidět jen když jdu spát ještě o něco později než chodím). ;-)
U příspěvku:Západ slunce
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.11.2002 > Jejda ... tady se to změnilo v dětské hřiště !!! ... Malí kluci tu na sebe pokřikují, výhrůžky létají ... Včelko Májo, nic si z toho nedělejte a vesele foťte dál. :-)
U příspěvku:Odvaha snít
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.10.2002 > Nádhera ...
U příspěvku:Auvajs!
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.10.2002 > :-))) zvednu se a v tom rána zezadu ... bum ... vzducholoď ... čelní střet !!!
U příspěvku:Zlomky oblačných elegií
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.10.2002 > Fines ... sakra, Vy koukám už dobře znáte můj vkus, jasně, takovéhle věci recituji moc rád. A pořád čekám na Ty předešlé části ... :-)
U příspěvku:Pozdrav 24. září
ten_s_kytarou (Občasný) - 16.10.2002 > Nu, proti gustu žádný dišputát ... jestliže se panu filipovi nelíbí klasický styl veršování ... nikdo ho nenutí tyto verše číst ... ale dávat za to takovou otřesnou známku? Jdu to vylepšit, já takové verše mám moc rád ... Mimochodem, i tuto básničku jsem si vybral k recitaci v Jazz Clubu tuto neděli. Přijdete?
U příspěvku:Požehnání
ten_s_kytarou (Občasný) - 15.10.2002 > A četl tohle Miroslawek? Bylo by škoda kdyby ne. On píše dobré básničky. A tahle je také dobrá. Moc dobrá.
U příspěvku:Blízká
ten_s_kytarou (Občasný) - 4.10.2002 > když v jednom dni mám se vyjádřit k více dílkům ... bojím se ... že ke konci mi už chybí slova ... a že už budu jenom psát "líbí" a dávat jedničky ... ale co mám dělat, když se mi to fakt líbí? :-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter