Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Jirka
(muž)

Na Totemu: 0x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Vzkaz ostatním:
moje komunikace s Totemem skončila 24.5.2001

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Hvězda dark2
Jirka () - 24.5.2001 > každý máme nějakou úchylku, někdo si rochní ve špíně, mě zase baví toto.....
U příspěvku:darkx - 2
Jirka () - 15.3.2001 > jo, ještě čekám na adammo
U příspěvku:pistole
Jirka () - 13.3.2001 > fuj FUJ!!!!!!!!!!!
U příspěvku:Divoká řeka
Jirka () - 19.2.2001 > obraz se mi líbí, jen název bych změnil na divoká skládka....divoká voda by si žádala méně pastózní nánosy barvy..... ale co to mluvím, je to výborné, výborné, výborné, něco takového bych nikdy nedokázal......
U příspěvku:COMA
Jirka () - 9.2.2001 > už vidím, že jsi opravdu výborný!!!!
U příspěvku:Akt I
Jirka () - 9.2.2001 > dost věcí mi na tom vadí, ale možná je záměr aby to takto vypadalo a jsme u zrodu nějaké nové non estetiky, za pár let se bude dražit za částky, které si nedovedeme ani představit.....
U příspěvku:mesto
Jirka () - 9.2.2001 > O.K.
U příspěvku:Put off the panties :)
Jirka () - 5.2.2001 > ach, skutečně, nohome, je to doopravdy to nejlepší, co se tu dá vidět, kde bych já, ubohý amatér, mohl jen dohlédnout perspektiv kvalit takového díla, kde se ruka génia dotkla obecně platných pravd, a poté, co jsem zamačkl slzu dojetí do oka, jsem zjistil, že vlastně nemá cenu se o něco snažit, když schopností tohoto autora nikdy nemohu dosáhnout, hodnotím 1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1,1.......
U příspěvku:Iluze
Jirka () - 1.2.2001 > hihihi (čti hihihi, a ne hajhajhaj), dobré, škoda že neznáme autora(?).......
U příspěvku:OUTER SPACE BASE
Jirka () - 30.1.2001 > kosmické pozadí vypadá nehodnověrně, asi by stálo za to použít jinou bitmapu - z malé uděláš velkou, ale nekvalitní, z velké se malá dělá líp(anebo - asi bych to zkusil zachránit jednosměrným rozmáznutím)....jinak docela fajn
U příspěvku:Akt I.
Jirka () - 26.1.2001 > celé to vypadá jako malované podle fotky, která byla dělaná širokoúhlým objektivem shora, aspoň to zkreslení proporcí tomu napovídá, ale jestli šlo o to, pak mělo být výraznější, a celkově by obrazu prospěla snaha o menší dodělanost - větší dynamika, expresívnost, pokud vůbec autor na tyto věci při práci také myslí.....
U příspěvku:Cesty
Jirka () - 26.1.2001 > vždyť je to dobré, má to náladu, a vůbec...
U příspěvku:Svítání
Jirka () - 26.1.2001 > lidi co máte? někomu svítá hned ráno, někomu později, a autor má samozřejmě právo nazvat svůj artefakt jak se mu zlíbí, i s určitou nadsázkou, mě se fotka líbí a je mi jedno, jak se to jmenuje, i když musím přiznat, že mi tam malinko chybí ta lochneska...*:-)*
U příspěvku:Dárek
Jirka () - 22.1.2001 > kočičí svislá zřítelnice je asi záměr, rty potažené plastikem kontrastují se zuby, které chtějí vypadat realisticky, oblast směřující od úst a nosu k uchu je velmi plochá, nedodělaná, že by to bylo schválně??? některé detaily vypadají jako živé, některé zase jako umělé, kamenné, asi taky záměr......
U příspěvku:Bardo Thödol
Jirka () - 18.1.2001 > o.k.
U příspěvku:Neverending Story
Jirka () - 17.1.2001 > fajné, a pro ostatní - není to tak jednoduché, jak se zdá, i když grafiku v podstatě generuje počítač, je na autorově schopnosti vnímat a vybrat ty správné parametry (vlastně jejich kombinaci), a také to chce hodně hravosti a trpělivosti, protože je potřeba těch kombinací vyzkoušet moc a moc a moc......
U příspěvku:Honda VFR 750R
Jirka () - 9.1.2001 > wow! matchbox lives!!!!
U příspěvku:Paví oko
Jirka () - 9.1.2001 > úplná špica, je vidět, že dělat cokoliv jiného se nevyplácí (dá to hodně práce, a obdiv žádný), jinak zkus toho uříznout ze spodu tolik, aby z kruhu tmavěčervené barvy zbyla jen horní polovina, bude to lepší, čistější.....*:-)*
U příspěvku:Dívka ve zlatém
Jirka () - 5.1.2001 > určitě to dalo mnoho práce, a jestliže by to mělo být k něčemu, bylo by té práce ještě víc, jinými slovy Corel Draw se na to nehodí!!! Radši si někde ukradni fotku a tu pak pokaž nějakými filtry ve PhotoPaintu......ale teď vážně - asi by ses měl zamyslet nad cílem snažení, byl-li vytvořit realistický obrázek, pak nevyšel a důvody jsou jasné - nevhodný SW a .... dalo by se z toho něco vytěžit, byl-li by cíl jiný, např. zobrazit pohádkovou bytost, ale především záměr by měl být zjevný, abych to poznal i já.....
U příspěvku:Put off the panties :)
Jirka () - 3.1.2001 > švihovka je obtížná disciplína, stojí a padá především s citem pro proporce, vyžaduje dost velkou zkušenost, a detaily to většinou nezachrání, sympatické téma, a odvaha něco takového zkusit, ještě jednou si to prohlédni a určitě zjistíš, co by se dalo zlepšit....
U příspěvku:Memento
Jirka () - 29.12.2000 > je to dobré, nějaké ořezání nepřipadá v úvahu - kompozice je tak jak má být, vyvážená, klidná - drama se už odehrálo...
U příspěvku:Ahoj
Jirka () - 21.12.2000 > Madman je ženská?.... :-)
jak jsem to viděl, sedící žena zezadu, kresba linií uvolněná (obrázek je moc malý, takže další věci nejsou moc vidět - zpracovaná fotka? - asi ne...), chybí mi tam linie páteře, měla by být vidět, pravé rameno až příliš nahoře, rozpačitě působí krátký oblouček nad ňadrem(???), jinak to beru jako platný pokus.....
U příspěvku:Awakening
Jirka () - 20.12.2000 > ...tenhleten fraktál je asi nejzajímavější z toho co tu je, u předchozích jsem očekával ještě něco víc, toto je tak akorát, už bych s tím nehýbal (a Flynn určitě taky ne), kompozice klidná, vyvážená - dobré....
U příspěvku:...ijuh...
Jirka () - 19.12.2000 > SW se jmenuje ZBRUSH, a když se napíše toto heslo do vyhledávače, najde vše co je potřeba, je možné stáhnout DEMO, tak do toho, určitě budete lepší než já..... někdy je dojem mdlý, jindy nějaký jiný....
U příspěvku:The Truth is Out There
Jirka () - 14.12.2000 > profesionál X amatér? co to je? profesionalitou se ohánějí lidé, kteří si nejsou jisti sami sebou a proto nechtějí komunikovat, mohlo by se provalit že nejsou až tak dobří.....
u tebe to beru jako výmluvu, ale já jsem nečekal, že budeš nějak reagovat, proč taky? (...taky se někdy vymlouvám podobně, zvláště když se nechci bavit s arogantním tupcem....)
U příspěvku:Cesta ke hvězdám
Jirka () - 14.12.2000 > trošku rušivě působí rozbité linie, asi je to nastavením parametrů, já bych se zamyslel, jestli by to nešlo spravit, v bitmapových editorech je dost různých filtrů, nebo efektů, se kterými by to šlo - možná.....fraktály jsou vesměs velmi zajímavé a inspirující, ale chybí mi tu a tam dotek ruky génia, která předá artefaktu cosi z božské energie a rozsvítí dětské oči.....sorry, neodpustil jsem si ty kidy, ale nebylo to ve zlém........jinak - kam se poděl fr_bily?
U příspěvku:The Truth is Out There
Jirka () - 12.12.2000 > téma, více či méně ohrané, nevadí, jen malou poznámku ke kompozici - těžiště obrazu je na místě, kde není jasné, zda jde o záměr, nebo je to nehoda, já bych to posunul nahoru a kousíček doprava, do středu.....další věc, zda a jak moc takový obrázek dokáže(a také koho)nadchnout nebo dojmout, na to si každý může odpovědět sám
U příspěvku:Mikkii a čerti
Jirka () - 8.12.2000 > Smíšek má pravdu, je to hrozný, na Karlův most bych s tím radši ani nešel, ale je to jedna z věcí, které v současnosti dělám, i když musím přiznat, že v této podobě je to ještě nedodělané, už jsem to změnil, v pondělí se objeví na http://masek.8m.com.....
U příspěvku:Trash
Jirka () - 27.11.2000 > jooky, jooky, s tebou je lepší svět....ta moje funguje, dobrý....
U příspěvku:Au Revoir
Jirka () - 16.11.2000 > líbí, mám rád blues a toto mi blues připomíná - je v tom troška vzdoru a také naděje...
U příspěvku:klasické téma
Jirka () - 15.11.2000 > ftipnee...., ale jak už jsem kdysi řekl, grafika, kterou produkuji je neprodejná a tudíž i bezcenná, jsem vděčen Totemu i za takovou příležitost ke zveřejnění.....
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter