Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:jatro,leto,podzim,zima
Od Kojetina (Občasný) - 28.3.2008 > Juuuu, takovou odezvu jsem vazne necekala. Dekuju vsem.
U příspěvku:...(mé básně)
Od Kojetina (Občasný) - 25.1.2008 > Adolf Bécquer v jedne sve praci napsal: cuando siento, no escribo (kdyz citim, nepisu). A muj pan profesor tak pojmenoval svou sbirku. Podle me mel pravdu. Kdyz to na cloveka 'prijde', mel by to prozit, vychutnat,vpit do sebe...a pak to zpracovat, pohrat si se slovy, vysperkovat. Hermit je takovy sperkar...ale kdyz ma v rukou drahe kameni, dokaze se u toho tvarit jak docela obycejny kovar; to se mi na nem libi nejvic.
U příspěvku:Vanocni
Od Kojetina (Občasný) - 25.12.2007 > celulosa> Aooooj, tak jak dopadly Vanoce, libily se darky? Ja jsem se nakonec nechala tebou inspirovat, nakoupila malickosti a vtipne je zabalila do ruznych tvaru, napr. labute, krocana, snehulaka, apod. :o)) Radost byla uz pri rozbalovani..Mels pravdu, cloveku staci par grosiku a nakoupi libivych darku vsem. To ovsem nic nemeni na tom, ze na lednovy najem neni:o))))) Asi budu muset potulne kejklovat v downtownu. Pekne svatky, celuloso!
U příspěvku:Records / Vzpomínky
Od Kojetina (Občasný) - 23.12.2007 > Janele z Liků> Jsem to ja, Azmirah. Taky jsem se na chvili odtamtud odloucila, ale nedavno jsem se vratila. Lidi, se kterymi jsem si psala, se stali prateli, nejenom temi virtualnimi. Dlouho jsme si psali pres maily, az jsem si nakonec rekla, ze se tam rada za nimi obcas znovu podivam.
Ted se toulam po kanadske divocine, ani na Vanoce nebudu doma, coz me trosku mrzi. Jsem moc rada, ze jsem se znovuobjevily.
U příspěvku:Vanocni
Od Kojetina (Občasný) - 22.12.2007 > celulosa> :o))) To je skoro tak dobry, jak dostat na Vanoce balici papir. Vesele vanoce i tobe, celuloso
U příspěvku:Vanocni
Od Kojetina (Občasný) - 22.12.2007 > Janele z Liků> Ve Lhotce jsem nikda nebyla, ale Starou dobrou rucni praci jsem si kdysi davno poslechla na Miru v UH..to byly casy:o)A Psi vojaky a Znouzecnost..
Rikanka je to takova..taky z nouze cnost.
Jsem daleko od domova, temer bez penez, stromek nahradi vanocne maskovana rostlina v obyvaku a misto darku si podame ruce..
Budu ale mit kolem sebe fajn lidi. To je myslim dulezitejsi.
Krasne vanoce, liští
U příspěvku:Ruce v noční kůži...
Od Kojetina (Občasný) - 12.11.2007 > Janele z Liků> Ano! Pamatuju se, obcas jsme tam chodivali kourit. Nekdy tam spolu zajdeme, Janele. A ja se ti predstavim.
U příspěvku:Ruce v noční kůži...
Od Kojetina (Občasný) - 11.11.2007 > honza_bordovicky> Ahoj Honzo, Kojetin u Prerova je ten sam Kojetin s mlynem:-) Jsi tam nekde 'od nas'?
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter