Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:duchovia volterry
Ažpak (Občasný) - 5.10.2010 > Něco podobného tu už bylo, možná se ale pletu!Všechny příznaky "duchavření" poutají moji pozornost...Líbí se mi to moc, zadanému tématu odpovídá,navíc výraz "mnuti mysle" mě přímo uchvátil!!!!!To mě baví velice, jen kvalitu technickou fota neumím ohodnotit, jsemž totiž na to Pako.
U příspěvku:Stop!
Ažpak (Občasný) - 5.10.2010 > V souvislosti s názvem je to dvakrát, třikrát... strašlivý.Vícero výkladů je možných. Jde o nějaké "násilí", nebo třeba o fatální pomoc? Nebo o Moc!Když to řeknu přímo....není potrat, jako rakovina,není ponížení jako záchrana,politika do toho všeho ...pardon, to mi tak všechno vytanulo na mysli.Vzhledem k zadanému tématu je to příspěvek velmi diskutabilní, co do obsahu.
U příspěvku:...
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Vypadá to nesmírně autenticky. Možná je to skutečnost.Nebo neskutečně zdařilá "kamufláž".Každopádně velmi působivé,a bývá reálně mnohem hůř.Do tématu to příliš nespadá,pokud po strachu opravdovém netoužíme.
U příspěvku:smrt
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Múže to vypadat "lacině",z horrorů okopírovaně, ale má to sílu,toseví.Asi ale ne favorit.
U příspěvku:3
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Sluncezář efekt,k tomu symbol hodně frekventovaný..omlouvám se...,pak vynořující se na konci svahu osoba.Má to sice symboliku, ale neoslnilo.
U příspěvku:ptákapysk
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Jsou sice strašidelnější, ale maska obecně je prevít nebezpečnej.Naštěstí je posléze stejně odkryta. A to rozčarování může být dlouho hrůza z největších.Téma podle mě splněno.
U příspěvku:Navštivte nás
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Něco do horroru to má.Jako nemocný dům.
U příspěvku:Smutný duch?
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Možná nejistý boxer.
U příspěvku:***
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > To se mnou ani trochu nehlo.
U příspěvku:hlídač
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Olgoj chorchoj, nebo co to v zeleném provedení může být,to se opravdu třeba hlavě mírumilovné želvy nepodobá.Jenže ta klenba! Asi to bude jiná příšera, člověk jí utvořil prostor, to není v písku žijící nezávislá obluda.Ale je to pro mne více něco o odporu, ne o strachu."Udělaný" dobře je to.
U příspěvku:kolem nás
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Hmlisto z kouře cigaret neděsí. Ale někdy z toho vyjde obraz, nebo skoro vždycky.Vidím nějaké očiska, ale tentokrát neděsí.
U příspěvku:Svatební košile 1
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Aha, tak zase hodnotím veskrze kladně.Nebo jsem z toho jelen?
U příspěvku:Svatební košile 3
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Aha, tak zase hodnotím veskrze kladně.
U příspěvku:OO.....QO
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Roztomile vtipné asi ano.Není to "od věci",dítě ve vaně lze snadno zastrašit poznámkou, co kdyby....
U příspěvku:Svatební košile
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Symbolika špičková hlavně u prvního,technika jakbysmet,je to celkově dost bravurní."Kytice" se nabízí, ale i tak.
U příspěvku:kníže Rostovskij s vejci
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Taková skoroněžná barevnost, i ten poslední nejkontrastnější vyvolává spíše chuť na vajíčko natvrdo.
U příspěvku:Muž s kočkou
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Rukopis kresby je sympatický,jinak je to spíš jen ponuré,a ještě možná nevěrohodně.
U příspěvku:Předtucha
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Taková předtucha je hrozivá, a když se to pak doopravdy stane, jak už se to pravým předtuchám stává,tak jde o čirou hrůzu.Tématu to podle mně příliš neodpovídá.
U příspěvku:Bojím se sám sebe
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > No, odpudivý je to dost.Jenže odpor není strach.
U příspěvku:...
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Ten papírový drak je krásný symbol!Moc se mi to líbí, i "civilní" pojetí, které není z říše pohádek a hrůzostrašných fantazií.
U příspěvku:dole
Ažpak (Občasný) - 4.10.2010 > Téma myslím naznačuje, o jaký druh strachu se může jednat.Toto přeci docela odpovídá zadání? Jako když si děti večer vymýšlejí strašidelné příběhy a situace, bojí se,ale hlavně rády. Někdy se tak "překonají", že se začnou bát doopravdy.Líbí se mi, že je ta jedna svíčka sfouknutá, to "záhrobí" se hlásí.A celkově se mi velmi líbí technické provedení.
U příspěvku:úplněk
Ažpak (Občasný) - 14.11.2008 > Aine> Je to dávno, možná v programu Pixia,nebo obyčejné Malování, nevím už. Dík.
U příspěvku:příčina a následek
Ažpak (Občasný) - 17.10.2008 > Buran> Ano,zkusím. Mám uloženy předešlé fáze, tam je téma jasněji vyjádřeno.Více pocitů najednou mám vždy při ruce, je to o kázni, kterou často postrádám. Přesné a jasné tvary, tam cílím, ale chůzí pomalou.Děkuji.
U příspěvku:Znaky a náznaky
Ažpak (Občasný) - 17.10.2008 > Buran> Díky za radu,občas se o to snažím, je to i "terapie" na mou netrpělivost dostat se co nejdříve do finální fáze.
U příspěvku:Znaky a náznaky
Ažpak (Občasný) - 16.10.2008 > Buran> V jistém okamžiku to bylo asi lepší, jenomže nikdy neodhadnu, kdy zabrzdit
U příspěvku:...
Ažpak (Občasný) - 3.10.2008 > jafa> Díky, zdá se, že v tom jsme zajedno jen my dva.
U příspěvku:...
Ažpak (Občasný) - 2.10.2008 > Vím,hledám.Třeba zkusím program Pixia, zdá se, že je mnohem kreativnější, jenže momentálně nemám k němu přístup.Dík za hodnocení.
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter