Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:4 x 4 verše
2.M. (Občasný) - 27.2.2003 > nevim co se ostatním nelíbí je to zajímavé chce to jen trochu představivosti a pochopíte co tím chtěl básník říci.Kudrlinka
U příspěvku:3 x 3 verše + 1
2.M. (Občasný) - 27.2.2003 > Je to docela dost dobré.opakování veršů jsem již v jiné básni postřehla.líbí se mi to a není to pro to proč by sis mohl myslet.Kudrlinka
U příspěvku:1999
2.M. (Občasný) - 27.2.2003 > Je to moc pěkné.Hlavně ta poslední sloka.kudrlinka
U příspěvku:Významná báseň
2.M. (Občasný) - 23.1.2003 > Hele, aby to nevypadalo, že Ti nadržuju.
U příspěvku:O plachosti
2.M. (Občasný) - 19.1.2003 > Ti "oni" to nejsme "my" v třetí osobě (zabavili NÁM sbírku cizokrajných veršů). Je to personifikace "nepřejícna z venčí", s nimž jsme se museli (myslím tím sebe a svoje děvče) denodenně potýkat a kterému jsme museli čelit, protože se v té době našlo spousta lidí, jenž našemu vztahu nepřálo. Agenti a štěnice naopak představují pochybnosti, nástrahy a zábrany, vycházejí z nás samotných, komplikující náš vztah, naší lásku, neméně než ti "oni" z první sloky. Ta báseň je možná kostrbatá, ale nikoliv zmatená.
U příspěvku:Černý samet
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > OK! To chápu, ale ode mě, jako nezaujatého čtenáře, který Tě osobně nezná, nemůžeš chtít, abych četl a hodnotil tuto báseň Tvýma očima, Tvým srdcem. Když něco veřejně prezentuješ, musíš počítat s tím, že to začne žít svůj vlastní život nezávisle na Tobě. Jack Kerouac na to dost doplatil. Měl deprese, chlastal, proděravěl si žaludek a vykrvácel.
U příspěvku:Blues pěšáka v pitomém boji
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > Dobré. Jen mi tam vadí trochu krkolomnej slovosled v posledních verších slok. Proč si zvolil takové archaismy (...) jako "pěšák"? "král"? Žijeme přece 21. století!
U příspěvku:Černý samet
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > jen netlač zbytečně na pilu! Uvolni se a vnímej poezii trochu víc spontáně. Jinak by to bylo docela dobrý.
U příspěvku:Ohnutá kolená a hlava sklopená
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > Připomělo mi to tu strašnou televizní reklamu na Kruškovické pivo. Jak tam ten básník v sáčku, procházeje se Kampou, recituje oslavnou báseň na onen nápoj. Je mi jasný, že tohle je trochu jiný kafe, ale celkový dojem mám stejnej.
U příspěvku:Hledání
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > "ty už chceš žít", ten obrat je dobrý, ale celkově to dělá dojem obyčejné říkanky. Možná až příliš se zabýváš formou a to na úkor obsahu. Sleduj více myšlenky a dopřej jí trochu většího prostoru k dýchání.
U příspěvku:Povzdech
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > Myslím, že je to opravdu dobrá báseň a jsem rád, že po hodině pročítání Totemu, konečně narazim na něco takového. Umíš do několika málo řádků natěsnat veliké vyznamy.
U příspěvku:Kdyby přišel den...
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > Nevěřím Ti v té básni ani slovo!
U příspěvku:Odrazy
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > Takové sladkobolné, ale docela dobré.
U příspěvku:prvni mraz
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > Nevím, ale asi pro takovou poezii postrádám cit.
U příspěvku:Chodil jsem
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > Občas to zadrhává. Zvlášť ta čtvrtá sloka je zbytečná.
U příspěvku:Nelze se dotknout
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > "vodové podoby"? Zní to "falešně".
U příspěvku:Babičko
2.M. (Občasný) - 13.1.2003 > Nemyslím, že by to bylo smutné, naopak! Proč lidé berou smrt jako něco negativního?
U příspěvku:Hadrová panenka
2.M. (Občasný) - 11.1.2003 > Je to o naději. I z těch sraček, v kterých žijeme, se dá nakonec vyhrabat. Záleží především na nás, na volbě, pro co se rozhodneme, co je pro nás opravdu důležité a co nikoliv.
Báseň není špatná. Zvlášť to s těmi motýly je dobré (bez barev a bez motýlů).
U příspěvku:Život je dítě, které si hraje, hraje s kostkami.
2.M. (Občasný) - 11.1.2003 > Je to opravdu dobré a myslím to upřímně. Nevím, co čtenáře Totemu oslovuje, ale skutečnost, že se nikdo na tento příspěvek neohlásil, nesvědčí o ničem dobrém. Buď je přitahuje kýč a nebo jsou líní trochu více přemýšlet.
U příspěvku:Proč
2.M. (Občasný) - 22.4.2002 > Každá věc v sobě obsahuje i svůj protiklad, v který se libovolně proměňuje, přičemž pohyb těchto změn postrádá jakýkoliv smysl.
U příspěvku:Zelený mozek
2.M. (Občasný) - 22.4.2002 > Myslím, že by bylo lepší: zbraně jsou náš mír/ zabít je náš cíl. Potěšilo mě, že se tady na Totemu taky někdy oběvý něco jiného než neustále se opakující "intymní liryka".
U příspěvku:Nesnesitelná tíže existence
2.M. (Občasný) - 11.4.2002 > Souhlasím s farištou. Rýmy jsou zbytečně moc strojené. Archaismus na začátku básně je nevhodný. Střední část básně je podle mého soudu "křečovitá" - v polohách; prostorách; o touhách. "Dialogy o touhách", zdá se mi to nekonkrétní! Volný verš by zřejmě vyhovoval lépe. Poslední dvojverší je zdařilé a má zajímavou, i když ne zrovna převratnou, myšlenku.
U příspěvku:To jsem já
2.M. (Občasný) - 22.3.2002 > Trochu nechápu význam verše "zkus někoho zabít". Název básně mi trochu nesedí, ale vcelku je to dobré.
U příspěvku:pojmenovat báseň je anachronismus
2.M. (Občasný) - 22.3.2002 > Myslím, že je to velmi dobré. Snad až na poslední verš, který zní poněkud jako fráze. Pojmenovat báseň je anachronismus? Dobrý!
U příspěvku:PANE MŮJ
2.M. (Občasný) - 7.12.2001 > Já také, také děkuju! Dalo by se to namalovat, zatančit, ale dalo by se to také napsat před sto lety. Proč to nezasadit do soudobého komtextu? Vždyť přeci žijeme dnes!
U příspěvku:V mlčení slova
2.M. (Občasný) - 5.12.2001 > Nepodařené rýmy snižují celkový dojem z básně. Volný verš by byl mnohem lepší a přirozenější. Na čtenáře přede mnou nedej. Originalita (nenucená) je vždy lepší než jakákoli "neoriginalita".
U příspěvku:Já nevím proč
2.M. (Občasný) - 5.12.2001 > Záměrná "jednoduchost" nesmí (paradoxně) budit dojem, že je nezáměrná.
U příspěvku:Rozdíly
2.M. (Občasný) - 23.11.2001 > Význam té první sloky je dráždivě tajemný, pro někoho nedostupný, což jedině dokazuje poznámka 3022. O to však lepší, dá-li se to tak vůbec říct, ta báseň je.
U příspěvku:Oleško
2.M. (Občasný) - 23.11.2001 > Výborný! Celkově to dělá dojem jakéhosi abstraktního obrazu. Krajinky, a zvláště tady na Totemu, jsou většinou trapně a kýčovitě patetické.
U příspěvku:Memento
2.M. (Občasný) - 23.11.2001 > Myslím si, že by se tato fotka nemusela zařazovat žánrově do portrétů, či roportáží. Není to dokument, je to samostatný artefakt.
U příspěvku:Milenci ?
2.M. (Občasný) - 23.11.2001 > Škoda toho otazníku v názvu, nejlepší by bylo, kdyby tato fotka název vůbec neměla, člověk by tím byl více vyprovokovaný k tvorbě asociace. Dojem také ruší necitlivý rám této fotky. Celkově by to nemuselo být špatný. Námět, ač ne příliš originální (ovšem to není měřítkem kvalitativní hodnoty), není až zas tak úplně nezajímavý. Dalo by se udělat celá kolekce fotek lidských stínu na různých pozadí, mezi nimiž probíhají tajemné, neurčité vztahy.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter