Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Dva sousedé
četina (Občasný) - 13.5.2013 > na to bych mohla koukat dlouho, pořád je tam něco nového, proč mě na to baví koukat...(to v podstatě u všech tvých věcí) 8)
U příspěvku:...
četina (Občasný) - 11.11.2009 > úúú, tady se mi strašně líbí ty tahy, jakoby malířskám válečkem!
U příspěvku:Tři sestry
četina (Občasný) - 11.11.2009 > co říct...miluju tvůj rokopis :)dlouho jsem tu nebyla a tvoje věci sjíždím všechny od nejnovějších po starší a tady jsem se prostě už zastaviula a chci říct, že většina je naprosto kouzelných originalitou, tempem,barevně kompozičně...tak to jen takové malé vyznání :)
U příspěvku:...
četina (Občasný) - 11.11.2009 > hu, to je něco...dost originální mi to přijde, paráda!
U příspěvku:pepa je vůl
četina (Občasný) - 11.11.2009 > :)moc příjemné
U příspěvku:x
četina (Občasný) - 8.10.2009 > malba jak blázen, fantastické...ale bílý rámeček je teda od tebe sprostý myslím :)
U příspěvku:Rodina II.
četina (Občasný) - 28.4.2009 > ...ohohóó!...poklona veliká!
U příspěvku:...
četina (Občasný) - 26.3.2009 > ...z tvojich figur teču !!! (myšleno v tom nejlepším :))
U příspěvku:chaos
četina (Občasný) - 21.3.2009 > vidím v tom pořád obrovský potenciál...
U příspěvku:Člověk a žlutá zimnice
četina (Občasný) - 21.3.2009 > nádhera...mě to ale volá ještě po černé lince!
U příspěvku:s kávou
četina (Občasný) - 21.3.2009 > lahodně harmonické...a fascinuje mě dokonalá minimalistická linka postavy-ta část linka šatů pravé prso+deklt- chuťovka!
U příspěvku:kvety
četina (Občasný) - 1.3.2009 > debilní foto, jinak mě to uchvátilo! Je to strašný bordel,ale velký kus dokonalosti a umu z toho leze!....v barvách a velké plátno a pořádně sytě by mě to naprosto strhlo!!!
U příspěvku:B. v zahradě
četina (Občasný) - 26.12.2008 > ha!
U příspěvku:KJE - kytice
četina (Občasný) - 26.12.2008 > ná-dhe-ra!
U příspěvku:BUBO MY DOG
četina (Občasný) - 20.12.2008 > kouzelný!...nebo nafetovaný :)...každopádně super práce!
U příspěvku:ilustrace 2
četina (Občasný) - 20.12.2008 > ...stejně nevěřím, že tohle někdo fákt vypiple vlastníma rukama bez upsání ďáblovi...;)
U příspěvku:KJE
četina (Občasný) - 9.12.2008 > ...tak z toho jsem naměko...kouzelné bez výhrad...neumím to popsat!;/
U příspěvku:prší
četina (Občasný) - 9.12.2008 > nádherné vším - barvy, výraz, kompozice, linky - lahůdka!
U příspěvku:Od devíti
četina (Občasný) - 9.12.2008 > to je super!...ale oko bych mu nějaké lípla...
U příspěvku:Chudý milionář
četina (Občasný) - 13.11.2008 > nemám slov!...jak to je veliké prosím....
U příspěvku:Klaun s cigaretou
četina (Občasný) - 13.11.2008 > ...já tam mám slona!
U příspěvku:...
četina (Občasný) - 11.11.2008 > závěs skvělý!...pták kouzelný! :)
U příspěvku:dobojováno
četina (Občasný) - 11.11.2008 > tuším, že prohrál...možná bych si dovedla představit více kontrastu...
U příspěvku:kýblíček -tužka
četina (Občasný) - 5.11.2008 > ...ha...to už mi trochu dává smysl!...ty stíny a výraz docela líbí!;)
U příspěvku:***
četina (Občasný) - 5.11.2008 > ten nervní styl kresby je kouzelný!!!
U příspěvku:hráči
četina (Občasný) - 5.11.2008 > ...tyjo, ty výrazy!...a vůbec!
U příspěvku:Moje deníky XVIII
četina (Občasný) - 1.11.2008 > z druhé jsem na větvi...architektura?
U příspěvku:N.T.
četina (Občasný) - 1.11.2008 > jinak hotový sňatkový podvodník :)...taky by zajímala technika...
U příspěvku:frigidy
četina (Občasný) - 1.11.2008 > ty malé prkotinky bych zvýraznila vybarvením (některé)...jinak až na ty šmudlance :) moc dobré pro mě!
U příspěvku:ptak z jupiteru
četina (Občasný) - 29.10.2008 > ...hodně nadějné, ale ještě bych na tom něco dodělala...
U příspěvku:Přetlak
četina (Občasný) - 28.10.2008 > odhlavykpate> ...jo to každopádně, ale v ten den jen jedno :)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter