Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
básník nic

Občasný
Na Totemu: 7353x
Napsat zprávu
Autorův WEB

Jsem šestnáctiletej puberťák, kterej se snaží něco sdělit světu. Jak mu to půjde, to záleží na čtenářích.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:pes
básník nic (Občasný) - 9.2.2010 > tohle mě teda dojímá pořád, díky...
U příspěvku:celá,celá
básník nic (Občasný) - 9.2.2010 > všechno je teď nějaký takový "vymletý" koryto, co se stalo? asi je fajn, že se to usadilo, čtenáři i "tvorba", ale...
U příspěvku:frag man Ty
básník nic (Občasný) - 9.2.2010 > tak tohle já nemohu doporučit, ta oranžová, fuj...
U příspěvku:Kopretinky
básník nic (Občasný) - 9.2.2010 > pro tohle jsem dýchal a snil...
U příspěvku:26032008126.jpg
básník nic (Občasný) - 18.1.2010 > ariel> áchjó... ale dobře děláš.
U příspěvku:Obraz235.jpg
básník nic (Občasný) - 5.5.2009 > ps: kubát má už nový číslo; to jen pro info. "piece of art background"
U příspěvku:26032008126.jpg
básník nic (Občasný) - 4.5.2009 > ariel> milý arieli, tady se ale nikdo nepokouší snižovat nikoho, natož nick wandalka... přišel jsi říct, že jsi chytrý? tak děkuju.
U příspěvku:Verlaine a Rimbaud
básník nic (Občasný) - 4.9.2008 > tohle je pěkná - a smutná - oblast; ta "kofola" na ceduli; bože, kam se to chodíte cucat!
U příspěvku:Anais a Henry M.
básník nic (Občasný) - 4.9.2008 > tohle je pěkná líbačka, ale s ohledem na moji dřívější lásku k HM a AN ti tuhle analogii moc nepřeju; MH na AI sral tak, jak jen to jde...
U příspěvku:Sluneční
básník nic (Občasný) - 4.9.2008 > Jsem pomalu,
jsem taková - dotýkat
když má,
co nevím - to tak
je nějaké,
je tak.
U příspěvku:28032008223.jpg
básník nic (Občasný) - 4.9.2008 > žádnej velkej árt> Jeffovi to řeknu sám...
U příspěvku:pes
básník nic (Občasný) - 4.9.2008 > 198911> za málo... už nekreslíš?
U příspěvku:pes
básník nic (Občasný) - 25.8.2008 > tohle mne dojíma skoro jako bóža, je to nádherný a ta drapérie dečky, ty vlnky, úplnej zrzavý... díky!
U příspěvku:noční Afrika
básník nic (Občasný) - 25.8.2008 > hmm, pěknej bauch! afrika v noci; jeden by si řek: tma a ono ne...
U příspěvku:Velehrad 4-5.VI/08
básník nic (Občasný) - 24.8.2008 > Periskop> "všude kam běžíš, je s tebou ježíš..."
U příspěvku:VIII a 1/2
básník nic (Občasný) - 24.8.2008 > zku to jedn a nejd t.
U příspěvku:Spoušť
básník nic (Občasný) - 24.8.2008 > já tuhle nepochopil a minulou sem nečet. "sýrového jsem - ničí" si bude ale pamatovat... dík.
U příspěvku:17102007817.jpg
básník nic (Občasný) - 24.2.2008 > vypadáš na to. a něco víc?
U příspěvku:resample.php02.jpg
básník nic (Občasný) - 24.2.2008 > zanzule> bože já sem blbej! mě to došlo až teď! ty si myslíš, že jsem MAŽU SE??? jo? to je paráda. jo, jo, jo, jsem, to já!
U příspěvku:tomáš blažek
básník nic (Občasný) - 24.2.2008 > miluju wandalku, to je to hlavní. tyhle řečičky a vešíky ať jdou do prdele. to jsem vám chtěl přátelé říct.
U příspěvku:resample.php02.jpg
básník nic (Občasný) - 24.2.2008 > wandalka> já si nehraju, já tě miluju. řekni kdy, kde, v kolik a ať už je svatba - Love Will Tear Us Apart Again
U příspěvku:resample.php02.jpg
básník nic (Občasný) - 20.2.2008 > wandalka> cože? nevěřím svým očím. kdo lže, ten krade a kdo krade, víš jak to pokračuje...
U příspěvku:tomáš blažek
básník nic (Občasný) - 19.2.2008 > kantův bič je ale něco jako maminčin jablečnej štrůdl v neděli a tátovo "běž si hrát s dětma, neboj se..." dohromady.
nepatří to sem, ale kam to tedy patří: připadám si tu jako o přestávce před zvoněním, všichni mluví, ale nikdo neřekne nic, protože za chvíli zvoní a bude písemka a o tu přece jde, na tu všichni myslí, tý se bojí. co si to tu vlastně říkáme? opravujem čárky, rozšiřujem krky a ta písemka nikde...-)
U příspěvku:resample.php02.jpg
básník nic (Občasný) - 19.2.2008 > zanzule> rád rozdávám radost. tak jo, já jsem karek a wandalka a ty budeš talichovo kotleto viď? brou.
U příspěvku:odkaz předků
básník nic (Občasný) - 10.2.2008 > ariel> to mě bere, tyhle vlastně utopistický frky, jaksi nadivoko vycucaný z "textů", mi vždycky připomínaly 50. léta. a ona i ta tvoje dikce a taková divná "uhrovitá" emoce to podtrhuje. text v textu za text pro text a já nahoře. ber to všechno s rezervou, vzpomeň si na i. calvina....
U příspěvku:urinus
básník nic (Občasný) - 9.2.2008 > born to be child> dojímáš mne kluku. když si to budeš přát, třeba i mustafa kemal ataturk. ozvi se zase někdy, dáme řeč...
U příspěvku:urinus
básník nic (Občasný) - 9.2.2008 > born to be child> děkuju chlapče. i díky tobě to teď také vidím, a v uplné nahotě! a je to ještě o to hořší, jak moc to chce být vtipné, ač je to psáno s otevřeným srdcem a milou laskavostí k ludvíkovi, kterého mám opravdu rád. nu, jak říká tonio krüger/thomas mann, není nic trapnějšího, než upřímný cit v umění... veř, že číst své špatné věci není pro mne novinkou, ale nad touhle básní mám pocit, že jsem prorazil i vlastní dno.
U příspěvku:Amy Lowell: Stříbro a vítr; Milenci
básník nic (Občasný) - 8.2.2008 > ariel> tak to nám před očima zůstane jen vážčí lesk...
U příspěvku:blankytných najk
básník nic (Občasný) - 8.2.2008 > talichovo kotleto> nemám jinou odpověď než díky! píšu si, tašugrnebyladoga a doplním. své čtenáře si hýčkám...
U příspěvku:beránek II.
básník nic (Občasný) - 7.2.2008 > je to krásné, jako když billy corgan ze SP řve/sípe/mečí "nikdo nevoní tak jako ty!" a nepij.
U příspěvku:lodičkou
básník nic (Občasný) - 7.2.2008 > hlava pana Rampina> děkuji, stydím se...
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter