Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 2.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Podvečerní písně
tera (Občasný) - 7.1.2002 > proc si porad vsichni myslej, ze pozie musi prinaset nejake nove informace? vzdyt by za chvilku nebylo o cem psat!! jde preci o podani toho notoricky znameho pocitu a jestli ho v nas autor dokaze vyvolat znova...


Kotatkobile, mě se to rozhodně libi a ten pocit si ve me vyvolal(a). Dekuji.
U příspěvku:Vanoce
tera (Občasný) - 5.1.2002 > Lucie> jasněééééééééé:)))))))))))Založim kapelu!:))
U příspěvku:Osamele detstvi...
tera (Občasný) - 4.1.2002 > No, to je hodně dobrý...ani nemám slov...
U příspěvku:Fountain Of Life
tera (Občasný) - 4.1.2002 > Je to hodně dobrý...jakožto laik nemožu zhodnotit jinak:)
U příspěvku:Quo Vadis
tera (Občasný) - 29.12.2001 > pravdu díš,sestřenko...
U příspěvku:dnes
tera (Občasný) - 29.12.2001 > black.prince> dik. to si pis, ze na tomhle "..." svete je nikdy nikdo neposlechne i kdyby je cetli rozhlasem...
U příspěvku:ukřižování
tera (Občasný) - 28.12.2001 > immaginacija> v poslední době jsem trochu změnila styl svých básní...asi jsem začala moc číst beatníky a tenhle svět mě začal víc srát:)) co na ten styl říkáš, imm? lepší ne?
U příspěvku:hledání sebe sama
tera (Občasný) - 19.12.2001 > Olina> mozna ziji v jinem prostredi nez vy, ale v mem okoli jsou opravdu lide, kteři vidi svet pouze v jeho materialnich slozkach. a z toho je mi na nic.

dekuju za pochvalu:)
U příspěvku:hledání sebe sama
tera (Občasný) - 17.12.2001 > zjihu> Peklo je tento svět, ne cesta za jiným. Ano, máš pravdu, tento svět opravdu neuznávám. Neuznávám ani materiálno a ynám plno materialistů. Samozřejmě že ryzí materialista neexistuje, ale lidé kolem jsou dostatečnými materialisty na to, aby zavrhovali své vnitřní Já. Duši už dnes neuznává téměř nikdo, nebuďme naivní.

Je tojen můj nízor a můj svět. Je to mé ideálno. Já svět vidím takhle a opravdového idealistu ynám jen jednoho - a to je můj nejlepší kamarád a psychotronické dvojče. Věz, že i to mi stačí ke štěstí. S MÝM světem...
U příspěvku:hra slov
tera (Občasný) - 17.12.2001 > Gavrik> Co to plácáš???
O tom přeci nikdo nemluvil. No já nevim, ale yatim mi lidi mou poezii chválej a nevidim důvod, proč přestávat. Mimo jiné píšu i jiné věci. Opravdu nechápu, co jsi tímhle myslel. Mluvíš o věcech, o kterých vůbec nepadlo slovo.
U příspěvku:bezmoc
tera (Občasný) - 17.12.2001 > Print> On...

Díky:)
U příspěvku:bezmoc
tera (Občasný) - 16.12.2001 > čmelák> Díky.:)
U příspěvku:romantika s velkym r
tera (Občasný) - 15.12.2001 > hlubší kritiku???
je to divný... a takový nijaký, zdá se mi ten výběr slov vesměs náhodnej... fakt nic moc ...
U příspěvku:Popelnice
tera (Občasný) - 15.12.2001 > nevim, mě to přijde takový nijaký...možná to ale nechápu, nebo to prostě ykus příště trochu osolit:))
U příspěvku:hra slov
tera (Občasný) - 15.12.2001 > Gavrik> Já jsem neřekla, že to musí bejt poezie, ale že od toho poezie je, dávej pozor, co čteš a píšeš.
Proč si všichni myslíte, že poezie musí nutně znázorňovat něco, co neynáte? To je přeci blbost, můžou to být úplně obyčejné věci, záleží na podání... a jestli se Ti to nelíbí, tak jo, přeci se všechno nemůže líbit každýmu, každej si vybere určitou věc, co se mu líbí, a pak je to good, ne?
U příspěvku:anděl
tera (Občasný) - 14.12.2001 > immaginacija> o tom to si je, že pro mě v tomhle světě neni čistej ano anděl... prostě názor, od toho to je ne? Kdyby všichni psali stejně, o čem by to bylo?? Pro mě anděl prostě Někoho nebo Něco představuje a tohle byl příměr pro situaci vhodnej. |Pro mě
U příspěvku:hra slov
tera (Občasný) - 14.12.2001 > Gavrik> No, já nevim, asi od toho poezie je, aby člověk řek, co cejtí, ne???
U příspěvku:žádost...
tera (Občasný) - 12.12.2001 > no a prodáte teda někdo????
U příspěvku:ukřižování
tera (Občasný) - 12.12.2001 > black.prince> venku je vanice a ja mam porad leto. nikde zadny snih...
U příspěvku:O lásce...
tera (Občasný) - 9.12.2001 > Quotidiana> Nooo, tz výrazy jsou tam ale schválně, ráda si hraju se slovem a tak... OK???:)
U příspěvku:vysvobození
tera (Občasný) - 1.12.2001 > Já psala: jedna z prvních!!!:)
U příspěvku:láska
tera (Občasný) - 1.12.2001 > kaulik> Hmmm...tahle je asi tak... mzslim, že šestá...:) Ale vážně!!
U příspěvku:napsat báseň
tera (Občasný) - 30.11.2001 > Olina> Nee, já myslela, že podporou je, když se někomu líbí moje báseň, protože to je zase o důvod víc, proč psát...:)))
U příspěvku:napsat báseň
tera (Občasný) - 29.11.2001 > DeadKennedys> Stane se...:)
U příspěvku:láska
tera (Občasný) - 29.11.2001 > andread> Já neumím psát jinak, než ze srdce...:)
U příspěvku:Naděje
tera (Občasný) - 28.11.2001 > Willy> Nee, já jsem ti naopak velice vděčná za tvou kritiku, jen to slovíčko zbytečné... ňák mi to nesedlo... jestli je něco zbytečný, pak celej svět, život, duše, nebo nic. Aspoň to tak cejtim. Jsem vděčná za přísnost a hlavně za hodnocení, páč většinou lidi napíšou jen "dobrý" nebo |"blbý" a to je docelana nic... Vážně dík. Nebrat vážně?? ˇNebrat vážně se musí všechno, jinak by tenhle svět brzo nebyl, spíš si to musim vzít k srdci a do hlavy - a to jsem udělala:)
U příspěvku:fantasy 12 - ....
tera (Občasný) - 28.11.2001 > JE-TO-DOBRÝ!!!!!!
U příspěvku:Báseň asi bez názvu
tera (Občasný) - 28.11.2001 > čtenář> Hm... je proti tomu nějakoj lék???
U příspěvku:Naděje
tera (Občasný) - 28.11.2001 > Willyv> Asi Ti to povim takhle... sem vlastně ještě dítě, básně jsou výlevy mých nálad a nejsem umělec... někdy to cejtim tak, jindy jinak... některý se líběj, některý ne... zbytečné? pro mě zbytečné nejsou víš, protože jsem to tak cejtila. Děkuju za názor...
U příspěvku:napsat báseň
tera (Občasný) - 28.11.2001 > Olina> Děkuju moc za podporu...
U příspěvku:Můza
tera (Občasný) - 25.11.2001 > jo, ale múza se píše s "ú"
  <<< předchozí 
2.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter