Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:holčička?
uccello is dead (Občasný) - 5.8.2009 > Janele z Liků> To né, filmy já moc neznám.
U příspěvku:holčička?
uccello is dead (Občasný) - 5.8.2009 > sojka> Pozadí předcházela zdlouhavá úvaha:) Podbarveno temně červeným pastelem, přelepeno pauzákem. Lepidlo obstaralo dojem vpíjení, prosakování.
U příspěvku:holčička?
uccello is dead (Občasný) - 5.8.2009 > Janele z Liků> Někde psali, že šnek je symbolem panenství...
U příspěvku:Modlitba
uccello is dead (Občasný) - 28.5.2009 > Todle se mně pozdávalo. Hrotitý voblouky, sejaté ruce. A ten čb strom jak leze skrz rám. Dá se na to koukat, hledat v tom...
U příspěvku:Šípková Růženka
uccello is dead (Občasný) - 28.5.2009 > Hej, to je poznávačka! Toho Marťu znam!:)
U příspěvku:Lázeňská etuda
uccello is dead (Občasný) - 28.5.2009 > Ty vole, Betsabe, co to stříháš za vobrázkový knížky?!
U příspěvku:korálky
uccello is dead (Občasný) - 28.5.2009 > To musej bejt provrtaný, v tom se vyznam.
U příspěvku:Má osobní sbírka baterek
uccello is dead (Občasný) - 28.5.2009 > Ať se na mě ta druhá nekouká!!
U příspěvku:obětavej řezník
uccello is dead (Občasný) - 24.4.2008 > Au. Lepší pozadí!
U příspěvku:Krajinky x, 4x60/35
uccello is dead (Občasný) - 24.4.2008 > zanzule> Doufám, že se Lumiik neurazí, ale Tvůj komentář se mi snad líbí víc než obrázky samy. :)
U příspěvku:Life (Cartoon Man)
uccello is dead (Občasný) - 23.4.2008 > Příjemný vzorek.
U příspěvku:zrcadlo
uccello is dead (Občasný) - 22.4.2008 > (:
U příspěvku:jungle - dovolená
uccello is dead (Občasný) - 22.4.2008 > butch> První, co mě napadlo:)
U příspěvku:Krajinky x, 4x60/35
uccello is dead (Občasný) - 22.4.2008 > Každé zvlášť by se mi to asi nelíbilo tolik.
U příspěvku:Tajný vchod
uccello is dead (Občasný) - 20.4.2008 > hloupy ivan> Nebyla zamčená, to ona jenom tak vypadala*
U příspěvku:Plavec
uccello is dead (Občasný) - 16.4.2008 > Žabomuž.
U příspěvku:šuplíkovka
uccello is dead (Občasný) - 15.4.2008 > Boža> (:A beztak na tom nijak zvlášť nesejde.
U příspěvku:šuplíkovka
uccello is dead (Občasný) - 15.4.2008 > hloupy ivan> Mě tyhle věci pro svoji přílišnou nahodilost, (zdánlivou) bezkoncepčnost a vzájemnou podobnost zpravidla příliš neoslovují. Ale tou poznámkou o plátcích kokosu se mi to nějak přiblížilo:)
*
U příspěvku:šuplíkovka
uccello is dead (Občasný) - 15.4.2008 > Boža> Mě by taky zajímalo, co se tím rozumí.
U příspěvku:..cyprus...
uccello is dead (Občasný) - 15.4.2008 > Mně se líbí. Hlavně pohled pravou dolní netabulkou.
U příspěvku:Cestou nejmenšího odporu
uccello is dead (Občasný) - 15.4.2008 > Říkala jsem si při rozklikávání: "Invertoval, neinvertoval?" Neinvertoval. Tak jsem si dovolila sama. A vypadá to jak tekoucí láva.
U příspěvku:Iva - skupina Lajky
uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Jé, Lajky?!
U příspěvku:Domů
uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Mně se líbí silnička a hlavně kalužka. Stromy vypadají jak od rybníka... Co takhle nějaké obdobné snímečky - nebyly by?
U příspěvku:Abstrakce1
uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Jarkakrej> Ale kdeže:)
U příspěvku:enkaustika
uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Periskop> Proč bych se měla zlobit? Že je snad Ronovský lepší? :)
U příspěvku:Bylo hezky ( Z jednoho dne)
uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Poslední:)
U příspěvku:Abstrakce1
uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Jarkakrej> Aha, tak to koukám, že se naše techniky zásadním způsobem liší:)
U příspěvku:enkaustika
uccello is dead (Občasný) - 13.4.2008 > Periskop> Někomu zas třeba fajjúmské portréty... ono se vybavování těžko vyhnout. A taková srovnání pak můj první pokus neuhořet opravdu nesnese:) Ď
U příspěvku:Web tea
uccello is dead (Občasný) - 12.4.2008 > Celku na chuť nepřijdu; jen obdélníčkům s kuličkami ano.
U příspěvku:Abstrakce1
uccello is dead (Občasný) - 12.4.2008 > Technika né z nejobvyklejších a jak se to sešlo:) Povídej, přeháněj - zkušenosti, postřehy, postupy. Na čem a čím přesně... Olejovky, damara, včelí vosk? Nadrtit, rozpustit, promíchat, na lžičku, zahřívat, nanášet, plamenem olíznout, oškrábnout, poopravit a zas plamenem...? Či jinak? Zvědavostí doslova h o ř í m ! :)
U příspěvku:Mrtvé domky
uccello is dead (Občasný) - 12.4.2008 > Nejvíc první, pak předposlední.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter