Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Caduta del sole
Neriet (Občasný) - 16.11.2009 > oleandr> díky
U příspěvku:Caduta del sole
Neriet (Občasný) - 16.11.2009 > Wchelonka> díky
U příspěvku:Caduta del sole
Neriet (Občasný) - 16.11.2009 > germanica> Díky :) snažila jsem se :)
U příspěvku:Babí léto
Neriet (Občasný) - 6.10.2009 > Mima> Díky :)
U příspěvku:Babí léto
Neriet (Občasný) - 6.10.2009 > germanica> njn jak už jsem psala před chvilinkou (reakce na JARO), tak to nebyl záměr... no však pokud tě to zajímá koukni se na již napsané, nechce se mi se opakovat :)
U příspěvku:Babí léto
Neriet (Občasný) - 6.10.2009 > JARO> njn vím... záměr to nebyl, prostě neumím fotit "rovně" Buď bych jsem musela kousek uříznou v PP na jedné straně nebo na druhé... hold prezentace není mou silnou stránkou... ale i tak dík za názor :)
U příspěvku:Babí léto
Neriet (Občasný) - 6.10.2009 > huwik> ó díky ti :)
U příspěvku:Irene
Neriet (Občasný) - 25.8.2009 > Věza> njn tu mám, ale jak na co :D
U příspěvku:Maggiociondolo
Neriet (Občasný) - 1.8.2009 > SatyamJ> díky mnohokrát... tohle se krásně čte :D
U příspěvku:Maggiociondolo
Neriet (Občasný) - 1.8.2009 > drfaust> jn škoda... ač nerada musím s tebou souhlasit... já sama bych patřila do oné "šedi žen ve sportovních troičkách" (kovářova kobyla hold chodí bosa... :) Není nějak času na to abych vytvořila něco i pro sebe..)
ale to je věc módy... módní vlna sportovního stylu přejde a příjde jiná... třeba se to zlepší :)
U příspěvku:Maggiociondolo
Neriet (Občasný) - 1.8.2009 > rohe> no nemusí... ale když mi se to takhle líbí mno... :) jinak díky za koment :)
U příspěvku:La Signora
Neriet (Občasný) - 8.7.2009 > JARO> no já ti to ani nenabízím :D
ne já tvůj názor beru a respektuji... a to s tím dřevem... no dřevo by k mání nějaké bylo ale jak na potvoru tmavé - a tak by na něm šperk zanikl... pracuji s tím co mám...
U příspěvku:Fontána přízmivé sudby
Neriet (Občasný) - 8.7.2009 > huwik> jelikož na takovou kresbu je třeba hodně času. což poslední dobou nemám. Tak se věnuji tvorbě šperků - za dobu potřebnou k vzniku jedné kresby udělám tak 7 sad šperků... a já jsem z těch kteří rádi vidí výsledek své práce co nejdříve... ale na kresby jsem nezanevřela... vrátím se k nim, ale první musím najít nějaký ten čas navíc :) možná přes prázdniny :)
U příspěvku:Náramek Bellocchio
Neriet (Občasný) - 30.6.2009 > sadaf> a tak to zase né :) (ještě bych mohla spychnout :D.. a pýcha předchází pád :D)
U příspěvku:Sayuri
Neriet (Občasný) - 30.6.2009 > Cami> njn já taky :D jenže víš jak... kovářova kobyla chodí bosa... s většinou svých výtvorů se vždy musím s těžkým srdcem rozloučit...
ikdyž na druhou stranu mám radost že dělají radost někomu jinému :) beru to tak že sobě si můžu něco vyrobit vdycky (jenže nějak na to nemám čas...)
U příspěvku:Helitró
Neriet (Občasný) - 30.6.2009 > drfaust> njn ale text není tím hlavním a podstatným :)
U příspěvku:Mata Hari a Gaia
Neriet (Občasný) - 30.6.2009 > drfaust> dělám to pro radost... ale když je zájem tak i na prodej :) ikdyž vždy se se svými výtvory loučím s těžkým srdce... jako by byly mou součástí :)
U příspěvku:Helitró
Neriet (Občasný) - 24.6.2009 > Side> no kdo ví? :) ale vždyť je to jedno ne?... jinak díky za kladné ohodnocení :)
U příspěvku:Oriana
Neriet (Občasný) - 18.5.2009 > Věza> díky
U příspěvku:Malba horkým voskem
Neriet (Občasný) - 19.4.2009 > no však víš... já tvé výtvory zbožnuju... mi ta enakustika pořád nějak nejde :) (aspoň já mám ten pocit ikdyž mě mí blízcí přesvědčují o opaku... ale mi se to nezdá)
ovšem ty tvoje výtvory jsou vždy potěšením pro můj zrak :)
U příspěvku:Nortia
Neriet (Občasný) - 19.4.2009 > jarkakrej> ne, tyhle spirálky ze staromosazi jsou koupené... ale už jsem chytla gryf a teď už si je točím sama... nejspíše se tu brzo objeví další šperk ze spirálkama (tzv. klecemi) ale z nerezi. Ale hned tak to nebude... teď čaruji s polodrahokamy :) viz nový příspěvek :)
U příspěvku:Venušiny vlasy
Neriet (Občasný) - 16.4.2009 > jarkakrej> njn ale mi se to jinak nedařilo uchytit... chtěla jsem tam toho drátu dát méně ale když jsem to zkoušela tak "šutřík" pořád vypadával... :(
U příspěvku:Dénaké
Neriet (Občasný) - 13.4.2009 > jarkakrej> jn... jako on tam otvor na uchycení v tom šutříku byl ale byl ucpaný kamenou drtí a já měla celkem strach to odstranit, ten kámen je křehký tak aby se nerozbil... tak jsem to vyřešila drátky... ale jo bylo by to lepší s jiným kamenem, ale tenhle se mi už nějakou dobu povaloval doma a já nevěděla co s ním... no snad ten nový bude lepší... přidávám dne něco podobného jen s křišťálem... :)
U příspěvku:Vítání Jara
Neriet (Občasný) - 1.4.2009 > nebudu tu děkovat každému sólo... bych se upsala... všem moc díky za komntáře i body :)
U příspěvku:Aretha
Neriet (Občasný) - 8.3.2009 > jarkakrej> díky :) jsem ráda :)
U příspěvku:Oriens
Neriet (Občasný) - 4.3.2009 > Cami> ne :) to se nemusíš bát :) jsem ráda za každý názor, i ty co nejsou zrovna pozitivní...
no třebas se mi poštěstí strefit se do tvého vkusu třeba zrovna dnes... přidávám další sadu... (Amadeo) :)
a třeba taky ne... :)
U příspěvku:Oriens
Neriet (Občasný) - 1.3.2009 > Cami> díky za názor :)
Asi tak, každý jsme jiný, každému se líbí něco jiného, každý má svůj vlastní styl a vkus někde jinde. Jinak to být ani nemůže :)
U příspěvku:Ta Nutjeru
Neriet (Občasný) - 11.2.2009 > Jarkakrej> díky. No původně to bylo na stříbrném lanku ale ka kůže mi tam seděla více... :)
U příspěvku:Cassiopeia
Neriet (Občasný) - 9.2.2009 > Pomerančová> díky
U příspěvku:Cassiopeia
Neriet (Občasný) - 9.2.2009 > Lumiik> díky
U příspěvku:Cassiopeia
Neriet (Občasný) - 9.2.2009 > dadik> díky
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter