Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:MOUDROSTI DRUHÝCH
giro (Občasný) - 1.1.2011 > Mne to oslovilo, díky, Bajato. Po dlouhé době zdravím.
U příspěvku:I’VE BEEN DREAMING
giro (Občasný) - 3.3.2010 > chinagirl> Znamená to - dostane víc peněz za míň muziky...
U příspěvku:PŘED JEŽÍŠEM PADÁ NA KOLENA
giro (Občasný) - 26.3.2009 > miroslawek> Nevím, co vás, pane, pudí?
Vaše poznámky mne nudí..
Já jsem totiž amatérem!
A vy na mne hnedle s kvérem :-)
U příspěvku:PŘED JEŽÍŠEM PADÁ NA KOLENA
giro (Občasný) - 24.1.2009 > GabrielRonay> Děkuju... To mě potěšilo.
U příspěvku:MILUJI TĚ
giro (Občasný) - 13.1.2009 > ALISSIE> Dyš mi se ten horník líbí... :-)
U příspěvku:JAZYK
giro (Občasný) - 15.12.2008 > GabrielRonay> Díky, to mne fakt potěšilo :-)
U příspěvku:pro city
giro (Občasný) - 26.11.2008 > Ahoj "lásko z usa" :-) Mně se to líbí. Voni tady (většinou) nemaj' rádi, když se to rýmuje, víš? Asi je to nemoderní, či co. Aspoň vím (já), o čem to je :-) Nenech' se odradit, piš, jak chceš... Znásilňovat se dá i dobře míněnejma radama. Tak mi tuhletu snad odpustíš :-)
U příspěvku:KDYŽ USÍNÁŠ
giro (Občasný) - 20.11.2008 > LidaStudenovska> o lásce z usa sice nic nevím, ale tvůj zájem mne těší :-) tamto už jsem úspěšně smazal... zametl za sebou stopy :-) a dal jsem tam místo toho jinou těžkého kalibru...
U příspěvku:Při pádu se přes slzy směju
giro (Občasný) - 30.8.2008 > Oui, c'est comme ca... Quoi faire? - Mais il y a une ésperance! Je te souhaite une journée blanche! Avec des gens blancs et des vestes blanches :-)
U příspěvku:BUDOUCNOST JE ZA NÁMI
giro (Občasný) - 25.8.2008 > andzi> to je strašně zajímavý, když se Ježíš po vzkříšení zjevuje u hrobu Marii, stojí vždycky za ní - a ona se musí otočit o stoosmdesát stupňů, aby ho viděla... to je souvislost s tou budoucností, když neuděláme obrat o stoosmdesát stupňů, žádnou budoucnost nemáme... rozumíte? - díky za milé reakce :-)
U příspěvku:BUDOUCNOST JE ZA NÁMI
giro (Občasný) - 23.8.2008 > andzi> to je židovské pojetí, minulost známe, jakoby byla před námi, budoucnost ne, tedy jakoby byla za námi :-) takže tak špatné to opravdu není :-))
U příspěvku:BUDE ASI PRŠET
giro (Občasný) - 21.8.2008 > Mbonita> Bonitko, to je mi líto... Kdybych ti mohl nějak pomoci...
U příspěvku:BUDE ASI PRŠET
giro (Občasný) - 21.8.2008 > mjach> No jistě, Machu, to je pravda :-) Běh v dešti, když není zima, mám za normálních okolností docela rád. Kde běháš, Krčský les? Já nejčastěji ve Stromovce. - Zdar, Ro.
U příspěvku:Prolínání
giro (Občasný) - 16.8.2008 > oui, ca me plait - et je comprends ca, mon frere :-)
U příspěvku:PRODÍRÁM SE HOUŠTINAMI
giro (Občasný) - 10.8.2008 > Naty> O technice vázaného verše nic nevím :-) Ale baví mne hrát si se slovíčky. - Díky, já rozumím, taky bych uvítal... Jsou to totiž většinou takové rychlé momentky, vždy konkrétně pro někoho. - Já vám tedy pošlu verše, které budou obsahově i poeticky osobitější - ale bude to asi pro vás až moc :-)
U příspěvku:Oblázky z lávy
giro (Občasný) - 8.8.2008 > Ca me plait :-)

Čas otupí hroty jinakosti
Jak oblázky nás ohladí…
Splyneme v sobě ve věčnosti
Jak kapky na skle
Když o ně vítr zavadí…
U příspěvku:ROZPLÝVÁŠ SE MI
giro (Občasný) - 8.8.2008 > Mbonita> Il faut essayer :-)
U příspěvku:TOUŽÍM SPLYNOUT
giro (Občasný) - 8.8.2008 > Dharmo dhej> Asi ta nej- reakce, jakou jsem mohl dostat :-) Díky!
U příspěvku:ŽENA MÁ POSLOUCHAT
giro (Občasný) - 30.7.2008 > mademoiselle secret> tres bien, mademoiselle :-)
U příspěvku:ŽENA MÁ POSLOUCHAT
giro (Občasný) - 30.7.2008 > Mbonita> j'ai traduit un livre, nommé 'le desire feminine', ca pouvait etre interessant et enrichant pour toi, en tcheque 'touha ženy' - ca pouvait expliquer ces verses ici... parsque en ce cas j'ai l'impression que tu ne me comprends pas, pour la premiere fois :-)
U příspěvku:NEVER TO STEAL
giro (Občasný) - 16.7.2008 > Mbonita> Yes, we shall overcome... I am sure about it! See you :-)
U příspěvku:NEVÍM NIC O LÁSCE
giro (Občasný) - 16.7.2008 > Mbonita> Je ne bois pas - c'est grave... :-)
U příspěvku:NEVÍM NIC O LÁSCE
giro (Občasný) - 16.7.2008 > miroslawek> Milý pane kolego, já ale opravdu nemám žádné ambice směřující tím směrem, který naznačujete... Jen si tak zapisuji pocity a myšlenky do rýmů (což mi působí radost). Vím dobře, že se nejedná o poezii v pravém slova smyslu. Jde spíše o jakýsi veršovaný deník - dialog s druhými. (Prakticky všechny básničky měly svého konkrétního adresáta.) O poezii bych se mohl pokusit, ale nemám čas :-) A když si přečtu např. Gellnera nebo Puškina, tak mne po pravdě přechází i chuť :-) Mám spoustu veršů, které jsou myšlenkově mnohem náročnější než ony zveřejněné, ty sem ale nedávám - a ani dávat nebudu :-) Je mi líto... Asi vám nikdy nevyhovím :-) Ale třeba někdy někomu (jinému :-) něco některý veršík řekne.
U příspěvku:PROTI VĚTRU
giro (Občasný) - 15.7.2008 > kalice> Je savais pas que tu parlait francais :-)
U příspěvku:JAKO PTÁCI STĚHOVAVÍ
giro (Občasný) - 15.7.2008 > kalice> Já to nějak už nejsem (časem) schopen rozlišit, víš... Je to ostatně důležité? (Dokonale jsem se s textem ztotožnil.) Ostatně podobně dělám Prameny... :-)
U příspěvku:LIDÉ SE MILUJÍ
giro (Občasný) - 14.7.2008 > kalice> díky, to je dobrý... i ostatní glosy vítám :-) je vidět, že mne znají :-) a co kdyby si mladá paní konečně zprovoznila skype?
U příspěvku:PROČ BYCH NEMOHL
giro (Občasný) - 12.7.2008 > ref> peut-etre vous ne parlez pas, mais vous comprenez tres tres bien monsieur :-)) c'est pas dificile, n'est pas?
U příspěvku:PROTI VĚTRU
giro (Občasný) - 12.7.2008 > Mbonita> :-)))))
U příspěvku:Bloudím potmě
giro (Občasný) - 9.7.2008 > tres bien... interessante... quel age as-tu? :-))) tu m'ecris ca en mots, personne va comprendre :-)
U příspěvku:Pirueta ve sklenici
giro (Občasný) - 9.7.2008 > je suis pas un expert en choses comme ca, désolée :-)
U příspěvku:PROTI VĚTRU
giro (Občasný) - 9.7.2008 > Mbonita> parsque je suis une personne tres melancholique (90 %), c'est claire :-) mais dans certain situations je peux etre cholerique aussi (jusqu'a 80 %), et toi? - merci beaucoup pour ton commentaire tranquil:-)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter