Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Empatie
Parsifal (Občasný) - 17.11.2010 > Pěkně udělané. A co se červené týče, bez ní by to nebylo ono, ta červená tomu dodává dynamiku a ... tvar? :-D Pěkné.
U příspěvku:Afektivita
Parsifal (Občasný) - 4.11.2010 > Uděláno je to dobře, ale tak nějak se mi to nelíbí, možná právě proto, že to připomíná barokní stropní malby, jichž nejsem fanoušek.. :)
U příspěvku:V objetí
Parsifal (Občasný) - 8.10.2010 > Pěkné foto :-)
U příspěvku:Obilovky
Parsifal (Občasný) - 30.9.2010 > Třeba u té první mě strašně mrzí, že je zaostřeno na to stéblo a klasy na modrém pozadí se ztrácí :( Mohla to být skvělá fotka... Jinak je ale série povedená, zvláště poslední fotografie se mi líbí.
U příspěvku:Sparkling
Parsifal (Občasný) - 29.9.2010 >
U příspěvku:Její život nestál za víc než sedm vět
Parsifal (Občasný) - 27.9.2010 > Quotidiana> Výběrem jízdního řádu pravděpodobně vyjadřovala svou frustraci ze systému MHD, byla přeci jen praštěná, a on nevěděl, že to byla ona, jen to, zřejmě na základě dřívějších zkušeností, hádal... Jinak krky podřezávám v jiných povídkách, tak jsem si řekl, že si dám pohov :-)
U příspěvku:Nenávratno
Parsifal (Občasný) - 26.9.2010 > Všechny jsou zvláštní, kromě první se mi ale docela líbí :) Např. ta poslední je svou atmosférou sice jednoduchá, ale působí :)
U příspěvku:Nekonečno cest
Parsifal (Občasný) - 24.9.2010 > Tak tohle je hodně vydařené :-)
U příspěvku:Vrátí se
Parsifal (Občasný) - 17.9.2010 > působí to heslovitě, to ano. Když jsem si to ale přečetl nahlas, tak jsem si řekl, že autorka asi ví, proč to takto napsala :-) Nejprve jsem si říkal, co je to za paskvil, ale pak se mi to začalo líbit :-)
U příspěvku:most
Parsifal (Občasný) - 17.9.2010 > Asi takovému umění nerozumím... Je téma nebo zvolená technika v něčem výjimečná? Nebo obraz přináší estetickou hodnotu, kterou nevidím?
U příspěvku:V obilí
Parsifal (Občasný) - 14.9.2010 > Pěkná fotografie, jen mě napadá, jestli se k ní to černé pozadí hodí? ...
U příspěvku:Stíny uvnitř
Parsifal (Občasný) - 12.9.2010 > Abstt> Oproti tvé jiné tvorbě působí trochu jednodušeji, proto se možná některým nelíbí. Mě se líbí, možná právě pro tu jednoduchost.
U příspěvku:Ich...:-))
Parsifal (Občasný) - 10.9.2010 >
U příspěvku:Pád nadějí
Parsifal (Občasný) - 7.9.2010 > Tohle je hodně vydařené.
U příspěvku:web dětem
Parsifal (Občasný) - 7.9.2010 > Pěkný web, zvláště pro děti. Jeho funkčnost takhle posoudit nejde, přesto mě zarazila přítomnost jen jediného pole pro vložení něčeho a absence čehokoliv jiného :-)
U příspěvku:My tady chcípnem!
Parsifal (Občasný) - 7.9.2010 > Pěkně napsané, těch pár chyb, co se tam objevuje, nestojí za řeč. Jsou tam výborně popsané pocity, ale jak už řekla Lamarski, tak by neuškodila trocha odlehčujícího tónu, místy se to četlo opravdu obtížně. Přesto dávám doporučení, stojí za přečtení.
U příspěvku:Konec
Parsifal (Občasný) - 5.9.2010 > Moc pěkně napsané. A silné. Asi se k tomu vrátím ještě jednou, později.
Je tam perfektně zvolený styl vyprávění, člověka to vtáhne a věří tomu ději i hrdinovi vše, do posledního slova. Kostov a Intra jsou, no, dokonalí, proč ne? :-)
U příspěvku:Dvoubarevné
Parsifal (Občasný) - 5.9.2010 > Pěkně vyfocené, líbí se mi ty koleje v zelené, jak obkružují žlutou :-)
U příspěvku:Klacek v trávě
Parsifal (Občasný) - 5.9.2010 > Bajata> Znám ji. Pokácet strom kvůli silnici je jedna věc, pokácet strom, protože se spletu je věc druhá a zbytečná.
Zvláštní asociace :-)
U příspěvku:Motýl
Parsifal (Občasný) - 2.9.2010 >
U příspěvku:Kvilda
Parsifal (Občasný) - 2.9.2010 >
U příspěvku:2 črty z Itálie
Parsifal (Občasný) - 31.8.2010 > Obě to jsou povedené črty, ta druhá se mi líbí malinko více - zřejmě, jako u Gogina, díky její údernosti.
U příspěvku:Na Řípu
Parsifal (Občasný) - 20.8.2010 >
U příspěvku:Poslední leč
Parsifal (Občasný) - 20.8.2010 >
U příspěvku:Hlad III
Parsifal (Občasný) - 20.8.2010 > Jako jo, technicky je to dobře zvládnuté, ale přináší to opravdu něco nového? Chci říct, že takových obrazů člověk najde desítky, ba stovky...
U příspěvku:Krajinky
Parsifal (Občasný) - 19.8.2010 > První se mi líbí, i když je asi pravda, že se zde jedná o samotný charakter té krajiny, ostatní nejsou špatné, poslední se mi moc nelíbí, i když zaujala (nejprve jsem myslel, že se jedná o dvě fotografie pod sebou ;-))
U příspěvku:Mňau
Parsifal (Občasný) - 19.8.2010 > Série jako celek je spíše průměrná, dle mého je tam těch fotografií hodně a ne všechny jsou zajímavé, nehledě na to, že, jak bylo řečeno, to působí nesourodě. Já bych možná celou kolekci vzal a vybral z ní jen jednu fotografii, tu nejlepší, a tu bych vystavil. Myslím totiž, že takhle se případná dobrá fotografie ztratí v těch ostatních, a to je škoda. Mě osobně se docela líbí dvojka :-)
U příspěvku:Poutník
Parsifal (Občasný) - 30.7.2010 > Draconian> Díky za zastavení a za komentář. Povídka skutečně trochu "tripově" může působit, psal jsem ji ale zcela prost všech drog :-)
U příspěvku:"... -v "mém" sklípku jest každý vítán ... "
Parsifal (Občasný) - 24.7.2010 > Pěkná fotoreportáž :-)
U příspěvku:Cesty zpět do života
Parsifal (Občasný) - 24.7.2010 > Já bych si to na zeď možná i pověsil :-) Zvláště ve spojení s názvem to podněcuje zajímavé myšlenky :-) Líbí.
U příspěvku:ranní píseň
Parsifal (Občasný) - 11.7.2010 > No, má to něco do sebe :D
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter