Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Na cestě
J.L.Incogniteau (Občasný) - 25.7.2008 > Nemohu jinak.)
U příspěvku:Okno
J.L.Incogniteau (Občasný) - 24.7.2008 > Ano, krásné, líbí, konečně něco.
U příspěvku:Kříž okna
J.L.Incogniteau (Občasný) - 24.7.2008 > V dnešním pršavu je krásné vše, toto obzvlášt.
U příspěvku:Letnín
J.L.Incogniteau (Občasný) - 24.7.2008 > Po /bloudí ve větvích/ velmi hezké. Pak už snad zbytečně dlouhé.
U příspěvku:implantáty
J.L.Incogniteau (Občasný) - 24.7.2008 > Cizí slova ne.
U příspěvku:Malé
J.L.Incogniteau (Občasný) - 23.7.2008 > natali> Nezbývá než poděkovat za tak milou a překvapivou reakci.))
U příspěvku:úzkost
J.L.Incogniteau (Občasný) - 23.7.2008 > Téma dobré, ale druhá strofa s tím dvojitým JE zdá se býti jaksi kostrbatá, možná by šlo pouvažovat nad jiným způsobem ... nebo je to možná účel.
U příspěvku:Kruhy
J.L.Incogniteau (Občasný) - 23.7.2008 > melodicky krásné...
U příspěvku:Slámové deště
J.L.Incogniteau (Občasný) - 23.7.2008 > Co je to slamění?
U příspěvku:ve vaně jablek
J.L.Incogniteau (Občasný) - 16.7.2008 > Bože ty koncovky, zač? Mnohem hezčí by to bylo napsané česky, takhle to zní jak trampská odrhovačka. Škoda.
U příspěvku:Krupobití
J.L.Incogniteau (Občasný) - 16.7.2008 > Nápadité, milé, příjemné.
U příspěvku:... (mám)
J.L.Incogniteau (Občasný) - 16.7.2008 > Jistěže, je tolerantní, jak přišla tak odejde, stejně ji to časem přestane bavit. A chce-li se ti dál diskutovat, napiš přímo J.L.I., tady to s ničím nesouvisí.
U příspěvku:... (mám)
J.L.Incogniteau (Občasný) - 15.7.2008 > kosiště> A to zrovna tak, když ti vadí, nevšímej si.
U příspěvku:sen o mužích
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > S terminologií si nikdy nezadal. Snad prominete. Ovšem domnívá se, že rým do oušek vklouzne lehce jako rybka do tůňky, kdežto zde je to takový nemotorný dychtivý placák. Snad prominete.
U příspěvku:sen o mužích
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > Má drahá, rýmuje se, ale pro něj, tak nějak, příliš okatě. Což však nemusí být chybou.
U příspěvku:Pověz mi
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > Cukrová vata...
U příspěvku:sen o mužích
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > Ach, děkuje za pozornost. Milý dojem zůstává zachován, i když změnám/ženám zdá se trochu podivné. Avšak, budiž.
U příspěvku:žádná vznášení
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > Jestli je toto poezie, zřejmě se v ní J.L.I. příliš nevyzná. Má dojem, že čím obraznější, abstraktnější a neuchopitelnější, tím v tomto prostředí lepší.Ale co,dnes si koupil levné boty, má radost.
U příspěvku:Chrpy
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > Ach ano miloučké, dokonce pobavila modrá barva chrp jakožto pozadí, ovšem závěr, ten závěr, ten to tahá níž, zdá se.
U příspěvku:Četli jsme na zapomenutém lístku a jeden po druhém se přestávali divit
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > Ano, domnívá se, že myšlenka se mu velmi zalíbila, ovšem není si jist, zda by toto napsáno v řádku nevyznělo naprosto stejně. Rozumějte, je toto báseň? Ale jinak, moc se líbí moc.
U příspěvku:Neděle v mužském
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > wandalka> Prosim Vas, mlada pani, J.L.I. Krchovského nikdy nečetl, ani veršík. Zdržte se proto těchto úsudků ala plagiator. Nikomu z nás to nesluší.
U příspěvku:Pirueta ve sklenici
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > Kdo? Co? Kde? Jak? Je zmaten, je zmaten, snad jen to Chateau mu něco povědělo. První strofa zklamala.
U příspěvku:... (mám)
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > Jinak, zapoměl dodat, povedené!
U příspěvku:... (mám)
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > Och, J.L.I. nemá nic proti slovu šukat, ovšem v tomto kousku ho jeho odvozenina zasáhla jako ztvrdlý pyj do zadnice.
U příspěvku:sen o mužích
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > J.L.I. to nemohl přečíst, ale má jistý milý dojem. Ach ta opačná pohlaví.
U příspěvku:Čítanka
J.L.Incogniteau (Občasný) - 14.7.2008 > J.L.I. se v tom příliš nevyzná, ovšem domnívá se, že právě tento fakt může být známkou toho, že se jedná o hodnotnou báseň. Každopádně o ní bude přemýšlet. J.L.I. si prozatím dovolí nehodnotit, koneckonců, k čemu by Vám to již bylo,že?:)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter