Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:láska
198911 (Občasný) - 22.11.2008 > davidhuge> promin, nedávám...já to měla nějak nastavený předem, že se mi přidával každý den jeden... a nějak se nepovedlo.....:)
U příspěvku:smrt
198911 (Občasný) - 20.11.2008 > magnet> pošlu, když mi ho napíšeš..:)
U příspěvku:papoušek
198911 (Občasný) - 18.11.2008 > davidhuge> tak jestli tě můžu o něj teda poprosit...já jsem totiž technický antitalent, ale to jste si už asi všimli..omlouvám se, jen jsem zas po čase chtěla slyšet cizí názor...:ú díky
U příspěvku:pes
198911 (Občasný) - 6.9.2008 > básník nic IS BACK> no to víš...škola začla a času už tolik není - s maturitou na krku..:)
U příspěvku:pes
198911 (Občasný) - 25.8.2008 > MCbn> ahoj, díky...aspon někdo mi řekne, že se mu můj obrázek líbí........:)
U příspěvku:hory
198911 (Občasný) - 21.8.2008 > xmark> krása přírody??? :-D třeba....
U příspěvku: západ
198911 (Občasný) - 18.8.2008 > žádnej velkej árt> no díky, já jsem ráda za umpřímnost...já focení nerozumím..jen tak občas někde něco blesknu a ted sem tady něco ukázala, to je všecko..profesionál samo nikdy nebudu, ale člověk má pořád hledat něco novýho, v čem by mohl být dobrý, nebo zkoušet nový věci..a tak jsem to prostě zkusila - a to mi nemůže mít niikdo za zlé. Na těhlech stránkách je spoustu krásných fotek, ale taky tady jsou podobné těm mým a já se na ně ráda podívám...:)
U příspěvku: západ
198911 (Občasný) - 17.8.2008 > žádnej velkej árt> proč?
U příspěvku:nebe
198911 (Občasný) - 8.8.2008 > no, jen tak ze srandy...:) asi tak jako všecko..:)
U příspěvku:nebe
198911 (Občasný) - 8.8.2008 > Hedviga Bavorova> prosím??
U příspěvku:pes
198911 (Občasný) - 5.8.2008 > Věza> ahoj, moc děkuju...můžu se tedy zeptat,když chci vložit třeba ten obrázek, tak musím dát spíš vložit obraz/foto a ne vložit příspěvek? když jsem dala vložit příspěvek, tak se to neukázalo..omlouvám se, ale nějak se v tom nevyznám...technika a já prostě nejde dohormady...:-D
U příspěvku:pes
198911 (Občasný) - 5.8.2008 > omlouvám se, nějak mi to nefunguje...prosím, nevíte, jestli se dají příspěvky, které zatím čekají na vložení nějak vymazat? mě to totiž nějak nejde...a mám dojem, že by taky nebyly vidět..děkuju :)
U příspěvku:dopisní obálky z cest
198911 (Občasný) - 4.8.2008 > osobitý styl! super, okamžitě mi přišlo, že je to z nějaký knížky....:)
U příspěvku:chlapeček
198911 (Občasný) - 1.8.2008 > já to kreslila podle obrázku z internetu, a na něm byly ty oči taky výrazné, a to se mi právě na tom zas líbilo. Jasně že vím, že normálně takový nejsou...! ale díky z apostřehy!!! :)
U příspěvku:myš
198911 (Občasný) - 1.8.2008 > Karhaj(Sinner)> děkuju, tohle jse kreslila, když mi bylo myslím 11..a našla jsem to v počítači, tak jsem to sem taky hodila..:)
U příspěvku:děti
198911 (Občasný) - 31.7.2008 > davidhuge> to nejsou moje děti, mě je tepr 18.a žádný děti nemám.....:-D naštěstí...to jsou děti, který jsme měla na praxy a jak jste správně odhadli, modroočko byl skutečný gauner.!
U příspěvku:chlapeček
198911 (Občasný) - 31.7.2008 > hloupy ivan> ahoj, ráda bych se zeptala, co je to to moc, co je moc...správně jsem pochopila, že se ti moje obrázky nelíbí, a ráda bych se zeptala na to, proč? kreslím si jen tak, nikdy jsem nečetla nic o správné technice nebotak něco..takže je to jen zábava.. jen bych ráda věděla, co je na nich ta strašně špatnýho.nic víc..díky za odpověd.:)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter