Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
viktor peří
(muž)
Občasný
Na Totemu: 3863x
Napsat zprávu

snažim se..někdy to jde,někdy je to děs.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:bazén
viktor peří (Občasný) - 1.9.2010 > moc pěkný!!!
U příspěvku:Nabubřelý autoportrét
viktor peří (Občasný) - 27.6.2010 > moc se mi to líbí:)
U příspěvku:Plenér
viktor peří (Občasný) - 2.6.2010 > Ten první a druhý...to jsou moji bubáci po vydařeném víkendu, třetí je parádní ...o posledním nemluvě.:)
U příspěvku:Alfa
viktor peří (Občasný) - 2.6.2010 > Jako kritik musim napst, že je to moc hezký. Jako motorista se ale musim zeptat,odkdy má Alfa Romeo chladič(gril)stejný jako Aston Martin?:)
U příspěvku:Cotopaxi 70/100
viktor peří (Občasný) - 2.6.2010 > ..a já ty barvy akorát začínám mít rád..:)))A proto se mi to líbí. Nicméně...něco tomu chybí.:)
U příspěvku:...
viktor peří (Občasný) - 28.5.2010 > hezké:)
U příspěvku:Sestra
viktor peří (Občasný) - 22.5.2010 > Čert vem ucho.., je to báječný.:)
U příspěvku:pauza
viktor peří (Občasný) - 22.5.2010 > Stejně jako germanica a Mima myslím, že ta černá chtěla nečím narušit, nicméně mocičko se mi to líbí! :)
U příspěvku:Cervene jazero
viktor peří (Občasný) - 2.5.2010 >
U příspěvku:v pokoji
viktor peří (Občasný) - 2.5.2010 >
U příspěvku:Devil girl
viktor peří (Občasný) - 3.4.2010 >
U příspěvku:...Nostalgie...
viktor peří (Občasný) - 3.4.2010 >
U příspěvku:,,,
viktor peří (Občasný) - 3.4.2010 >
U příspěvku:the PEARLY GATES
viktor peří (Občasný) - 9.2.2010 > ...ještě jednou všem děkuji za podporu:) Vážím si toho! V.
U příspěvku:the PEARLY GATES
viktor peří (Občasný) - 9.2.2010 > mazal> To zdaleka ne, ale děkuji.:-) Nicméně hlavní bylo propojit obraz, postavy na něm s divákem. Proto ten text. Forma byla až na druhém místě.
U příspěvku:the PEARLY GATES
viktor peří (Občasný) - 9.2.2010 > Měl jsem figurální předlohu na fotce 10x7cm, Šaty,oblečení,tvídový vzor jsou můj nápad. To, že ta struktura vypadá tak jak vypadá je i díky tomu, že modrá a vůbec mraky jsou až finální domalbou.
U příspěvku:the PEARLY GATES
viktor peří (Občasný) - 7.2.2010 > díky :)
U příspěvku:hledáme nové kamarády
viktor peří (Občasný) - 29.1.2010 > smetana> Ale chlapečku...to, že máš za pasem Glock 18, který se od ostatních samonabíjecích modelů Glock na první pohled liší voličem režimu střelby na levé straně závěru a v ústech bílou růži...to vše nemůsí zákonitě znamenat to, že se před tebou sesypu při jakémkoli pokusu o vyhrožování jak WTC z karet!:)
U příspěvku:Můj čas
viktor peří (Občasný) - 27.11.2009 >
U příspěvku:portrét
viktor peří (Občasný) - 18.11.2009 >
U příspěvku:zátiší
viktor peří (Občasný) - 11.11.2009 > ..nemůžu nic než souhlasit. Ten první kousek je moc povedený. Povedený tak, že ten druhý po jeho zhlédnutí prostě komentovat nemohu...:)
U příspěvku:mňam
viktor peří (Občasný) - 1.10.2009 > Michelle> Je to na zeď v Místě činu, což je takovej malej klubík v Příbrami. Bydlím kousek, majitel je kamarád a tak se tam čas od času zastavim a třeba i něco namaluju. Tohle bylo za flašku sedmiletého kubánského rumu naloženého v rozinkách...a když mi dal do ruky plechovku bílé barvy a příslib odměny...šlo to samo:)))))) PS: Alkoholik nejsem. Jen občasný požitkář:)
U příspěvku:twins
viktor peří (Občasný) - 22.9.2009 > ariel> Je to možný:) Má-li má příbuzenstvo v Jemnici, tak ano. Ale máš pravdu. Je nás, že by se pták musel studem propadnout:)
U příspěvku:nechci bílou sádru
viktor peří (Občasný) - 22.9.2009 > Levity> Ne, ne, ale jen tak tak.:)
U příspěvku:nechci bílou sádru
viktor peří (Občasný) - 16.9.2009 > Michelle> ...a až nás rozmašírujou, tak ta sádra se bude hodit viď? :)
U příspěvku:nechci bílou sádru
viktor peří (Občasný) - 13.9.2009 > Michelle> Uděláme si živnost?:) Ty budeš lámat a já jako náhodou stát před sádrovnou....:) A děkuju za pochvalu ty jedna,mrkající :)
U příspěvku:nechci bílou sádru
viktor peří (Občasný) - 28.8.2009 > Díky všm:) Hnedle mám chuť si zlomit ještě něco:))))
U příspěvku:nechci bílou sádru
viktor peří (Občasný) - 28.8.2009 > caesarborgia> Swing s rukama sice toho moc společnýho nemají, nicméně stále můžeš tancovat a přitom přemýšlet, proč jsem tam nenamaloval něco jiného:)))
U příspěvku:street
viktor peří (Občasný) - 20.8.2009 >
U příspěvku:vive la France
viktor peří (Občasný) - 5.8.2009 > Nádherné!
U příspěvku:Fifča
viktor peří (Občasný) - 31.7.2009 > Ta "prasečí" barva je super, celé je to zralé ke chvále.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter