Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Vykřičník
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2011 > Raimund> Kleště? Ale vzal to nešť, e.
U příspěvku:Vykřičník
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2011 > Raimund> Na římse.
U příspěvku:Znamenitost tvarů
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2011 > mperdik> Však já ti rozumím.
U příspěvku:Havran
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2011 > SATANICSAINT> Přeju šťastný život.
U příspěvku:Havran
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2011 > damika> Člověče, kdo by to tak měl bejt? A vodkáď?
U příspěvku:Konec
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2011 > Arid> U mě.
U příspěvku:Kdosi
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2011 > Serpentin> :)))
U příspěvku:Vykřičník
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2011 > Raimund> Abys tady hučel.
U příspěvku:Báseň, kterou by si raději neměla číst
ing. Zleditor (Občasný) - 9.2.2011 > SATANICSAINT> Jsi věru pravý satan, co to meleš?
U příspěvku:Yetti z Bluebynu
ing. Zleditor (Občasný) - 25.6.2010 > Nikty nezober drogu.
U příspěvku:Igelitky
ing. Zleditor (Občasný) - 23.4.2009 > A takovej to mělo slibný název.
U příspěvku:Ze životů II.
ing. Zleditor (Občasný) - 6.3.2009 > Jiný to bejt nemůže. Tak to mám člověče blbě zapsaný... že by mi ve študentskejch letech byla připadala knížka za dvě kila tak drahá?
U příspěvku:Ze životů II.
ing. Zleditor (Občasný) - 5.3.2009 > šedé> No, knihkupci ho ještě mívají... ale není to laciná knížka. Však je to taky krásná edice, určitě v porovnání s tou prastarou prvou :)) Garantuju ti, že si z toho s láskou sedneš na zadek. I když po polovičce už je to fakt nuda :))

Ba, kdysi jsem z toho viděl i fascinující představení, tuším že to dělal jeden ročník katedry alternativního a loutkového herectví z DAMU, lidé, kteří šli pak do Dejvického divadla a dneska tvoří kus kádru Divadla v Dlouhé. Úplně iniciační zážitek (oni to taky podali fakt sugestivně a mně mohlo být nějakých šestnáct sedmnáct).

Ale to už se rozkecávám, jak Janele :)) -- určitě si tu knížku půjč, jak tě vidím skrzevá tvé texty, budete si souzeni :))
U příspěvku:Ze životů II.
ing. Zleditor (Občasný) - 5.3.2009 > Maně se mně vybavila Mastersova Spoonriverská antologie. A to je vlastně dobré znamení :)) Znáš?
U příspěvku:Radiátor šumí, hodiny tikají. Vlasy i ve stáří
ing. Zleditor (Občasný) - 28.2.2009 > Šílená svině> To není poezie pro tebe.
U příspěvku:dělat věci, být bytost
ing. Zleditor (Občasný) - 24.2.2009 > ALISSIE> no vida :)
U příspěvku:labost
ing. Zleditor (Občasný) - 24.2.2009 > Lyryk> no, nevím. já ti nějak nerozumím.
U příspěvku:otyl
ing. Zleditor (Občasný) - 16.2.2009 > anae> Kdybys chtěla jmenovat vznešené příbuzné, nezapomeň na Wernische a jeho redukování Vrchlického sonetů :)) A další a další...
U příspěvku:Broučci (We need good neighbours)
ing. Zleditor (Občasný) - 15.2.2009 > tuik> A spali a spali...
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 3
ing. Zleditor (Občasný) - 11.2.2009 > Luk Malér> Nevím, nevím, jestli je ten tvůj fundamentalismus zdravej.
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 3
ing. Zleditor (Občasný) - 11.2.2009 > Luk Malér> Tak moment. Vypsaná fixa si tuším sama žádných zákazů neužila. V tomhle na uvedené tedy navazovat nemůže. Tady opozice hrát Husákovi x nehrát Husákovi neplatí, to byl teda úskok :))

Nevšiml jsem si tedy ani, že by na jmenované navazovali nějak hudebně. Zato jsem si všiml, že Žbirka navazoval na Beatles, Rolling Stones a Cream :))

To jsou teda pindy.

A toho Karla skoro vždycky radši, protože způsob zpěvu toho hocha z Vypsané fixy mě vysloveně fyzicky trápí. On to opravdu neumí, navíc má logopedický problémy jako by utekl z Novy. Navíc Karel je prostej popař, nečekám od něj sdělení. Od bigbítu ho očekávám. Moudra od Vypsaný fixy teda taky nic moc...
U příspěvku:Největším rizikem je sexuální styk z cizinci
ing. Zleditor (Občasný) - 11.2.2009 > čtenář> pohled odkud odjinud?
U příspěvku:Světlo do srdce
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > vřes> Myslím že z Očekávání na Boha reverenda Adrewa Murraye; http://www.victoryoversin.com/murray/waiting.htm
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 3
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > Luk Malér> oproti jemnovaným je žbirka o hafo kategorií výš. a to nejen proto, že není jen tupý interpret.

a než vypsanou fixu, to radši gotta.
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 2
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > stanislav> mm, jedničku a dvojku hnedká neznám. čtverku znám podle xiftu, ale nevím, jak se jmenuje a jestli je to pornostar, takyzpěvačka, mluvící hlava... taktéž ten sličný mládenec vlevo od mareše je mi jenom povědomý...
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 3
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > Luk Malér> to nebyl fór, žbirka je profík. většinou dokonce není ani ubrečenej, ani patetickej.
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 3
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > Počkej, není tam Žbirka? To je přece dobrej kolík... http://kultura.ihned.cz/c4-10051430-32889790-005000_d-album-alb-jak-zbirkuv-clun-klesal-ke-dnu
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 3
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > JO, vlastně tu vlevo dole taky znám. Ta ovšem, ač ze Slovákie, je už dávno český pop. Snad. Nevím, nic jsem od ní dvacet let neslyšel.
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 3
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > Luk Malér> Já všecky ty ksifty neznám. Ale jestli pak je vhodné psát, že "český pop". Elán je podle mě skvěle zprodukovaný poprock se silnýma melodiema, výborným aranžmá... A to říkám při plném vědomí, a přestože tu kapelu nemám rád. U těch textů nevím, poněvadž je málo znám. Ale třeba ta provařená o vodě... kam se na to hrabe český pop.

Kdo má lepší texty v českém popu? Jarek Nohavica... možná, i když tohle zní přesně jak slovenský Jarek. Někdo další tě napadá?
U příspěvku:Zavřel jsem se do komůrky IBM
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > tuik> ju, na krabčce sirek orel, co drží krabičku sirek, na ní orel...
U příspěvku:Víc než chlast a kouření 3
ing. Zleditor (Občasný) - 10.2.2009 > hele, ten jeden je pop z východu, nečeskej :))

mimochodem z těch opravdu popů, je tenhle jeden z nejpopovatějších. elán je geniální. mám k němu odpor, ale ty písničky jsou, jako by na nich sedělo pár nejlepších americkejch producentů. a nesedí.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter