Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
ed peo gers
(muž)
Občasný
Na Totemu: 931x
Napsat zprávu

Ed Peo Gers, "tvůrce přítomnosti",Práce je pro mne zatím jediná milenka i manželka.Je věrná jako pes.Stále čeká,někde na blízku.Čeká na to,abych do ní mohl vstoupit.Abych se v ní mohl ztratit i zapomenout.Zapomenout na to,že bez ní jen trpím.Váš věrný "kreativec"

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Agape
ed peo gers (Občasný) - 8.8.2009 > Ano tak si zvláštně z barvami a tvarem hraješ.Ty tvé barvy co používáš jsou opravdu úžasné.Někdy si nad podobnými obrázky kladu otázku,proč jsou někteří malíři,světový a známí a jiní né ? Jistě to nebude jen v té kvalitě ! Kvalitních výtvarníků je celkem dost a přesto je nikdo nezná.No možná je to pro to,že tito lidé tvoří spíše z vnitřní potřeby,než z toho udělat "velkou šou"...A mimo jiné jsou tito lidé zpravidla velmi špatnými MANAGERY ! , ale spíše skromnými a pokornými lidmi,které musí prostě vždy "objevit" někdo druhej...
U příspěvku:Titulek
ed peo gers (Občasný) - 3.8.2009 > huwik> No prostě to neumím,jsem počítačovej primitiv.Ale ted´je otázka zda je to dobře nebo špatně ? Kdybych totiž věděl jak se to všecko vymaže,tak to udělám a s... ,kašlu na to ! Hned Pero Sers
U příspěvku:Léto II
ed peo gers (Občasný) - 20.7.2009 > Jo žena,věčné téma.Vždycky,když se dva o ženskou rvali,tak já jsem stál opodál.A sledoval kdo z nich bude ten ůspěšnej samec.Ten neštastnej kterej si bude pak posléze nadávat do blbců,že se o takovou slepici,ještě rval ! A kdo chvíli stál,již stojí opodál.Někdy si říkám,proč já jen nejsem "homokláda",protože ti kluci homo,jsou asi jediný,který maj o mne zájem.Nojo,holky choděj z holkama a na mne žádná nezbyla.A nakonec ti homo kluci,mají něco do sebe protože mají takovej ten zdravej zájem o sex.Narozdíl od ženskejch.Dnešní ženy mají sex asi na desátém místě v žebříčku hodnot.Ale prachy ty mají na místě prvním a tak ti kluci budou muset nakonec i zachránit tu naši tragicky nízkou porodnost.Ale ti kluci v parlamentu,budou ještě muset odsouhlasit,beztrestnost a legálnost "hermafroditismu".No a pak už můžou klidně ženy do politiky,protože pak si bude dělat děti po večerech každý sám.Nojo je holt jiná doba,ted tu vládne ten kapitalismus,nebo jak tomu vlastně říkají ? Jo kdo chvíli stál,už stojí opodál....
U příspěvku:Je mi čtyřiadvacet let a spaním na rukou se bráním
ed peo gers (Občasný) - 25.6.2009 > Ano,cit-i-zene,souhlasím s tebou.A Janele z Liků,ne ty nejsi lidská ! Lidská bys byla,kdybys přijala a milovala,skutečně hodného kluka,však tohle je jen obyčejný masochismus,obrácený proti sobě ? Ptej se sama sebe proč ? Ale snaž se,si nelhat !Možná máš dojem ,že "mužský princip"= hajzl a,že hodný člověk je jen slaboch.Slaboch který tě samozřejmě nepřitahuje,ale nic si z toho nedělej,tohle má velké procento žen.Takže prostě trpěj,protože vlastně trpět chtějí !
U příspěvku:Touha a přítomnost
ed peo gers (Občasný) - 25.6.2009 > Zdá se,že jste "zakousnuti" do toho Vašeho BOHA,stejně jako vzteklej pes v nevinném člověku.Celkem nerad filozofuji,nad těmito tématy.Nicméně mnoho lidí,kteří se odvolávají na Boha,často zapomínají na člověka,tedy i na sebe.Na osobní sebereflexi či sebepojetí.Též si myslím,že někdy neškodí,trochu toho nadhledu a humoru.Prostě neberte,to co píši,zcela doslovně a úplně vážně,nébrž trochu z humorem !!
U příspěvku:kombinované techniky
ed peo gers (Občasný) - 25.6.2009 > Nezlobte se,ale já s počítačem vůbec neumím,učím se to stejně jako malovat,milovat,žít a tak.Jsem prostě uplnej samouk a amatér.A navíc jsem ještě možná dislektik,cholerik,melancholik,sangvinik a někdy i komik...No a potom ještě,zedník,kuchař,zahradník,občas nápadník a ve všem děsně neůspěšnej,někdy neůspěšný,amatér,promotér,básník,štěrk a thér...
U příspěvku:pocit
ed peo gers (Občasný) - 24.6.2009 > Interpretovat tuhle báseń,bychom mohli jistě různě,hezky,pěkně nebo hrůzně...Nicméně u mne převažuje dobrý pocit,obzvláště poslední trojverší je super a možná i hyper...
U příspěvku:Je mi čtyřiadvacet let a spaním na rukou se bráním
ed peo gers (Občasný) - 24.6.2009 > Líbilo se mi"Dokázal krásně zahřát tu mou vnitřní tmu"-Ostatně ,proto si lidi do postele berou psy.

Kladu si však otázku,proč lidi toužejí po podobných příbězích v knihách či na televizní obrazovce ? Cožpak toho není dost,stačí se podívat na ulici,jak sama zmińuješ.Nakonec si možná člověk řekne."Tak to na tom nejsem zas tak špatně",když něco podobného slyší.A upřímě řečeno,ženu která touží po podobném partnerovi,jako je v příběhu,bych ani potkat nechtěl.Myslím si,že negací je na tomhle světě až příliž,proto mne možná tolik přitahuje čistota....?!
U příspěvku:Tak zahoď už tu cigaretu!
ed peo gers (Občasný) - 24.6.2009 > Nechci hodnotit verše či rytmus,ale líbí se mi ta pravdivost,kterou si málo lidí uvědomuje.Podle mne to má výpovědní kvalitu,tedy zděluje to fakta.Je spousta povrchních omezenců,kteří nejsou schopni připustit,že nikotin kosí lidi jak stébla trav.Bohužel stále žijeme v zemi,kde se skutečná pravda,v rámci pochybných zisků,tají či zkresluje !
U příspěvku:bagr je sexy
ed peo gers (Občasný) - 23.6.2009 > Jo dobrý,sečteno podtrženo schváleno.A doporučeno všem veřejně právním médijím.Ano někdy při tom piji a někdy jím !
U příspěvku:TOK HODIN
ed peo gers (Občasný) - 21.6.2009 > Možná jsem na to přišel,ty verše mi něco říkají,jakobych něco takového prožil,jakobych je sám psal...

Napsal jsem si v metru do notýsku :že, nemá cenu se vracet-,že viděl jsem rybu zvracet-,že nejsem zabiják-a,že nemám na biják-,tak pro to mne nechceš ?
Odepsala:"Mým manželem se stane ten,který mne přemůže v boji!Jo básníci jsou ctitelé krajností a jen věčnost miluje plody jejich časů...
U příspěvku:hodný kluci
ed peo gers (Občasný) - 21.6.2009 > Asi jel někam na koncert ? Vzpoměl jsem si jak se nás ve škole paní učitelka vždycky ptala,co tím chtěl básník říci ? Jak,že to vlastně myslel? Asi byl vtipný a měl smysl pro humor !

Musím se tedy podívat na toho NONA01 podrobněji,"Ale paní učitelko,rozhodně se ho nebudu učit na zpamět´" !
U příspěvku:MALÝ BŮH
ed peo gers (Občasný) - 21.6.2009 > Zdá se co báseń ,to perla.Jsou dvě možnosti,bud´jsem hodně jiný a nebo básním rozumím !
U příspěvku:ZVÍŘE V KOUTĚ
ed peo gers (Občasný) - 21.6.2009 > A sakra to je dobrý,nebo snad hluboký,nebo to má dobrý rytmus ? Čert vi,ale je to dobrý ! Tohle nepsal žádnej blb ani primitiv,zdá se....
U příspěvku:Tizán/ Lament
ed peo gers (Občasný) - 21.6.2009 > Z takovéhle ženy bych měl asi strach,strach z toho,že by měla tisíc prupovídek a tisíc odpovědí.A to jen pro to,aby mi je nemusela ukázat.Z takovéhle ženy,o které vlastně nevím jaká je ? Z ženy,která ví všechno předem.Která ví i to,že se mi nepostaví,teda ona to neví,ona to rovnou řekne.A co čert nechce,on se mi zrovna nepostaví.Jakoby v tom byla nějaká síla,jakási formule.Jo kdyby formule,jen obyčejné keci !
U příspěvku:Touha a přítomnost
ed peo gers (Občasný) - 21.6.2009 > Já bych tuto "báseń či zpověd´" nazval :" ZMATEK V SOBĚ "
Je to jakási změt´emocí,jako mám se stát svatou ? A nebo mám normálně žít s chlapama ? Cítím v tom takové to černobílé vidění světa,jako,že bud´jsem duchovní bytost,ale pak nemohu souložit ! Nebo mohu souložit,ale pak to s tím duchovnem nebude až zas tak horké...Nemám však co bych ti poradil či doporučil,protože jsem toho za svůj život docela dost vyzkoušel.Ale nějak si sám nejsem jistý ? Po smyslu života se ptám skoro každým dnem.Jediným čím si jsem opravdu jistý,je to,že právě píši tyhle řádky a dál nevím nic...
U příspěvku:Léto I
ed peo gers (Občasný) - 21.6.2009 > jo říkám jo
U příspěvku:MEPHISTO
ed peo gers (Občasný) - 21.6.2009 > To je fakt d´ábelské...
U příspěvku:Zuzana Navarová Andělská počta
ed peo gers (Občasný) - 20.6.2009 > Paní Navarovou jsem obdivoval,nejen kvůli její muzikálnosti,intelektu,vtipu a nadhledu.Ale též se mi líbila jako ženská.Osobně jsem jí neznal,ale jednou když jelo více kapel v jednom autobuse,jsem s ní prohodil pár slov.Myslím,že si nikdy na nic nehrála a hudbu skutečně milovala.Když jsem se za krátko dozvěděl o její smrti,tak jsem začal spontálně plakat,tak mi jí bylo líto.A též jsem si v té chvíli uvědomil,že jsem jí měl skutečně rád.
U příspěvku:Svědomí
ed peo gers (Občasný) - 19.6.2009 > Ano připomíná mi to básně Zenových mnichů.Není to špatné,ale pro holky to není,ty mají raději Coca-Collu !
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter