Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Králové
LenkaS (Občasný) - 21.2.2012 > zuska janis> A ještě - zrovna tahle věc není nic vážnýho, věc z noci, kdy jsem chtěla spotřebovat zbytky barev a tužky, není inspirováno přímo ničím, prostě jak se volně začalo, tak to takhle dopadlo, automatika. Když se něčím přímo inspiruju, píšu to tam, i když zrovna tu se peru s tím šíleným IE editorem, ale na devu, blogu nebo humáči běžně. Přesto, jak píšu výše, i kdyby tu byla přímá cílená inspirace PP, není něco takovýho nutné, zvlášť s takovým názvem (snad jen, když se s tím obchoduje). Že se to králům z PP podobá (ale asi stejně, jako tisícům jiných vyobrazení duchů), mi došlo až po dodělání a uploadnutí.
U příspěvku:Králové
LenkaS (Občasný) - 21.2.2012 > zuska janis> Na jiných serverech je to bez problémů, normální a časté, na totemu se s tím setkávám poprvé. Běžně stačí název díla, dál je to na divákovi.
U příspěvku:Králové
LenkaS (Občasný) - 20.2.2012 > čtenář> A pojem ilustrace vám něco říká? Kopie by bylo, kdyby to bylo překreslené podle fotky/jiného díla, to se pak samozřejmě dávat do creditu musí, jak je zvykem třeba na devu, to tady ale není potřeba, protože je to z hlavy.
U příspěvku:Králové
LenkaS (Občasný) - 17.2.2012 > Ilustrace a kopie nemají nic společného, tady žádný zdroj není, je to zpaměti
U příspěvku:Sun eater
LenkaS (Občasný) - 28.9.2011 > SatyamJ> Jen A3:)
U příspěvku:Sun eater
LenkaS (Občasný) - 26.8.2011 > mols1950> kejč je všechno a vo tom to je. Tohle už dávno neřeším
U příspěvku:...
LenkaS (Občasný) - 22.8.2011 > čtenář> Jasný, ale to si člověk nevybere, na někerejch serverech berou na digitál, na totemu zas na klasiku:)
U příspěvku:Zatmění
LenkaS (Občasný) - 8.6.2011 > ataner> Hrálo mi tohle http://www.youtube.com/watch?v=mJkcyfVGWIM&feature=youtu.be&t=11s ,ale floydi sedí taky:D
U příspěvku:ehm...
LenkaS (Občasný) - 2.5.2011 > naruB> Jo takhle....nic takovýho jako wicca ani náhodou, proto jsem měla i pochybnosti, jestli to mám někde uveřejňovat, právě, že to je asi dost...takhle divný a zařaditelný. (sakra, skoro si mě urazil:D) ...ale to už je nebezpečí
A u kresby jsem chtěla zkusit, jestli to dokážu nějak uvolněněji..
U příspěvku:ehm...
LenkaS (Občasný) - 2.5.2011 > naruB> aha..
U příspěvku:ehm...
LenkaS (Občasný) - 2.5.2011 > naruB> žádný pohanství jsem tam neplánovala, prostě to nějak...vyšlo, nic konkrétního
U příspěvku:Auto
LenkaS (Občasný) - 17.3.2011 > čtenář> Měla jsem asi dvě společně s několika dalšíma lidma...ale výstavou bych to nenazvala, jen takovej chabej pokus o cosi:D Nemívám, necítím se na to. Proč?:)
U příspěvku:Mahábhárata
LenkaS (Občasný) - 30.10.2010 > jaxxana> Díky:)
U příspěvku:Mahábhárata
LenkaS (Občasný) - 30.10.2010 > hloupy ivan> Super, díky:) Tady je ta fotka, [link] kterou jsem měla teda proto abych věděla jak vůbec slon vypadá, s tím že jsem jí teda deformovala, protože jsem to chtěla mít v nějaké takové perspektivě a tak to tak dopadlo. Teď už to vidím, díky. A pravda, na nějakého vodiče jsem úplně zapomněla.:)
U příspěvku:Mahábhárata
LenkaS (Občasný) - 29.10.2010 > Rayer> Tu černobílou sem jsem dala tak spíš pro porovnámí, sama nemám moc ráda velké úpravy v počítači a takhle mi to přijde...em..víc fér(?) Díky:)
U příspěvku:Mahábhárata
LenkaS (Občasný) - 29.10.2010 > hloupy ivan> Co konkrétně u slona? Pomáhala jsem si nějakou fotkou,, teď tam nějaké velké chyby nevidím, tak kdyžtak poradit.
Ad atom.válka: Proč ne?:)
U příspěvku:Ta bláznivá
LenkaS (Občasný) - 22.10.2010 > mazal> Ilustrace asi bude dělat ještě jiné, než to dám dohromady, taky mi tam nesedí. Díky:)
U příspěvku:Ta bláznivá
LenkaS (Občasný) - 22.10.2010 > Mima> Jak říkáš, s těma ilustracema taky nejsem spokojená, zatím se mi ale bohužel nedaří dosáhnout toho volnějšího stylu, budu ještě zkoušet. Díky:)
U příspěvku:Kopec
LenkaS (Občasný) - 17.10.2010 > Mima> Díky moc za reakci, potěšilo:)
U příspěvku:Ilustračky
LenkaS (Občasný) - 4.10.2010 > mazal> Tak mi zatím můžeš s tím poradit;). Ale myslím, že chápu, já bych to chtěla mít víc expresivní, o tom pocitu a atmosféře v pár jednoduchých tazích a plochách, i to vydím v hlavě, jak bych si to přála, ale vždy, když s tím začnu, stejně z toho vypadne popisné utahané cosi, co té expresivní představě zrovna neodpovídá.:)
U příspěvku:Otec a matka
LenkaS (Občasný) - 15.9.2010 > Erma> Bylo to je čmárání pozdě v noci, už jsem napůl spala, a takový věci se nedotahujou, nebo se ještě přetáhnou;)
U příspěvku:V moři
LenkaS (Občasný) - 25.8.2010 > invisible> Jo, to je jeden ze dvou kandidátů, buď ilustrace tam, nebo v Plzni, ale co jsem se tak koukala, jaké práce UMPRUMka na ilustraci prezentuje, nejsem si jistá, jetli tam berou takový, jak jsem já:D O Plzni toho taky moc nevím, Sice jsem našla pár studentů odtaď, co dělá podobné věci jako já, jenže na úplně jiné kvalitativní úrovni:)
U příspěvku:V moři
LenkaS (Občasný) - 25.8.2010 > invisible> Díky:). No, teď lezu do čtvrťáku, takže příští rok. S vejškou pořád nevím, co.:/
U příspěvku:Oběť
LenkaS (Občasný) - 20.8.2010 > Grafik> Díky:) U svých věcí často vycházím ze snů a ta předchozí věc je skoro do puntíku podle něj. Něchtěla jsem na tom moc měnit, líbilo se mi to, jak to právě bylo příběhem až takové dětské, ale pak ten konec (který ještě nemám hotový) už bude (doufám) temnější a hrubší, přestože hrdinka vlastně bude mladší a mladší. Ale možná máš pravdu, těžko se to autorovi posuzuje nezávislýma očima:)
U příspěvku:Jak jsem cestovala 6
LenkaS (Občasný) - 17.8.2010 > Zeanddrich E.> Díky:) Moc nechápu ale, co máš na mysli, kdyžtak konkretizovat, možná objasním:)
U příspěvku:Jak jsem cestovala 6
LenkaS (Občasný) - 12.8.2010 > mazal> Tužka, scan, photoshop:):)
U příspěvku:Jak jsem cestovala 5
LenkaS (Občasný) - 12.8.2010 > Petr Měrka> Spíš na sešítek:) Ok, ouknu se na to, díky :)
U příspěvku:Jak jsem cestovala 5
LenkaS (Občasný) - 12.8.2010 > Petr Měrka> Tak to nevím, bojím se oslovit byť jen Bubble Gun, natož takovýhle nakladatelství:D
U příspěvku:Demeter
LenkaS (Občasný) - 2.8.2010 > nicemice> nechtěla jsem, aby to vypadalo opravdově...spíš symbolicky
U příspěvku:Demeter
LenkaS (Občasný) - 2.8.2010 > Mishka> Ale aspoň něco..díky:)
U příspěvku:Na skále
LenkaS (Občasný) - 31.7.2010 > Díky všem:)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter