Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
Daimon Terr
(muž)
Občasný
Na Totemu: 1078x
Napsat zprávu

(ne)vyléčitelný pesimista,(ne)básník a (ne)spisovatel ... Takže docela (ne)smyslný člověk :-D

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Zmatené svítání
Daimon Terr (Občasný) - 19.5.2003 > Je to procítěné a myslím, že máš velký potenciál a taky schopnost empatie.
U příspěvku:Návštěva
Daimon Terr (Občasný) - 19.5.2003 > Krásně se to čte. Moc hezké.
U příspěvku:Třista tisíc
Daimon Terr (Občasný) - 5.3.2003 > Velmi dobře napsané a docela to vystihuje ... :-/ Myslím, že život je občas takovým kriminálem na svobodě...
U příspěvku:Loutky
Daimon Terr (Občasný) - 7.10.2002 > Jo ... Moc hezké.
Karle Rawene Erbene :-)
U příspěvku:Polibek smrti
Daimon Terr (Občasný) - 4.6.2002 > Až se Tě ten hlas bude ptát ... Proč Jsi na světě rád ... Pak to teprve bude průser ...:-(
U příspěvku:To uz se nenosi..
Daimon Terr (Občasný) - 4.6.2002 > No ...:-) Celkem dobře výstižné ... Ach jo ... Ti básníci ...:-)))
U příspěvku:Ozzfest 30.5.2002 Strahov
Daimon Terr (Občasný) - 3.6.2002 > Škoda, že nejsem z Prahy ... A jinak ... Tvrdý život - tvrdá muzika ... A když je to hlasitě - stárneš ... Tak jsem najednou zjistil, že fakt asi stárnu ... Všechno se mění, ale vzpomínky zůstávají ... Zlaté doby ... Running Wild, Metallica, Helloween ...(O.L.D,S.D.I,Slayer...:-)) Když dneska slyším takové ty pokusy o pořádnou "tvrďárnu",zdá se mi, že ta nová generace muzikantů přešla spíš na pohodovější muziku ...:-( Člověče ... Tys nam vlastně připomněl,jak stárneme ...:-)
U příspěvku:Kdesi jsem to slyšela...
Daimon Terr (Občasný) - 3.6.2002 > Téměř citát ...:-)
U příspěvku:Úsvit
Daimon Terr (Občasný) - 3.6.2002 > Fakt dobré ...
U příspěvku:kostka 9
Daimon Terr (Občasný) - 3.6.2002 > ...:-) Fakt zajímavé ...
U příspěvku:Nechtěl jsem Tě vyhnat z koupelny, Miniatury
Daimon Terr (Občasný) - 3.6.2002 > Jsi mistr slov ...
U příspěvku:Jedovatá NOC!
Daimon Terr (Občasný) - 3.6.2002 > Když vezmu text do bloku, tak to jde i přečíst ... Velmi zajímavé ... To je těžká depka, nebo Black Magic ...?
U příspěvku:jarni
Daimon Terr (Občasný) - 3.6.2002 > Zdařilé a velmi milé ...:-)
U příspěvku:Květiny jak je neznáte 40.
Daimon Terr (Občasný) - 28.5.2002 > Považuji za zdařilé ...
U příspěvku:Dietní zaříkávání
Daimon Terr (Občasný) - 28.5.2002 > :-) Tomu říkám dietní magie ...
U příspěvku:Bříza
Daimon Terr (Občasný) - 28.5.2002 > Zajímavý záběr ... Že by snad smutek v duši? Ale jinak líbí ...Ta zvláštnost okamžiku ...
U příspěvku:vločka
Daimon Terr (Občasný) - 28.5.2002 > Moc hezké a milé ...:-)
U příspěvku:trochu(pro)slov
Daimon Terr (Občasný) - 28.5.2002 > Velmi hezké ...
U příspěvku:Bylo... není
Daimon Terr (Občasný) - 28.5.2002 > Pěkný záběr ...
U příspěvku:... SOUMRAK BOHŮ ...
Daimon Terr (Občasný) - 21.5.2002 > :-D No... Ja ti, člověče nevím, ale vždycky jsem byl fanda do metalu ...:-) A Tobě to snad připadá jako "rep"...? JE TO NASRANOST ...! a NE "REP" ...!!!
U příspěvku:Pilot
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > Velmi dobrý ... Čte se jedním dechem ...
U příspěvku:Zubní kámen a tak dále...
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > :-)))) Skoro jako bych viděl sebe ...:-)
U příspěvku:Hříšné myšlenky
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > Možná, že i za dne sníme svůj sen ... A myslíme si, že je bílý den ... Den je sen ...? Či snad sen je den ...? A opravdu sníme ...? Nebo jen (všechno) sníme ...? Pak jsme teda hladoví snílci ...:-) Vystihlas dobře myšlenku, Kotatkobile ...
U příspěvku:Nikdy to nebude stejné...
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > Taky jsem tak začínal a stále začínám ... Jen piš dál a forma časem přijde ... Jsi na dobré cestě ... Nenech se vyvést z míry ...
U příspěvku:Proč?
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > Napsáno v bolesti ... Velmi procítěné ...
U příspěvku:Nevěřím
Daimon Terr (Občasný) - 20.5.2002 > Zdá se, že štěstí je jen D.P. co? Ale pokud nevěříš, pak nepříjde ... Jinak dost dobrý a hodně na depku ...
U příspěvku:Zrádný virtuální svět
Daimon Terr (Občasný) - 9.5.2002 > Život je někdy pes ... Je to těžké se na chatu rozhodnout - mám říkat pravdu, nebo nemám ... Hodně lidí si tam chodí vyléčit mindráky a ženské tam píšou jako chlapi a chlapi se vydávají za ženský ...:-) Pokud chceš ale rozumně pokecat a ušetřit si tyhle problémy, alespoň věk uváděj správně ...:-) Vypadá to, že Tě to pěkně vzalo ... Ale to přejde ... A jen tak mimochodem - co si takhle popovídat tady na totemu ...:-)
U příspěvku:TICKING OUT
Daimon Terr (Občasný) - 30.4.2002 > No ... Moc hezký ... Lucie ... Nad čím asi přemýšlí?
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter