Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:...2
cvakal (Občasný) - 8.11.2014 > Proč se ta paní tváří tak utrápeně? Ona to dítě nechce?!
Je to blívajz, blábol, není o čem hovořit, foťák hoď do popelnice a dělej něco jiného. Každý má na něco nadání.
U příspěvku:Milk of Poppy
cvakal (Občasný) - 8.11.2014 > Hm, je to příliš mnohoznačné. Co tím chtěl básník říci?
Jen tak mimochodem, jestli je inteligentní, půjčil bych jí ho.
U příspěvku:opožděný portrét
cvakal (Občasný) - 8.11.2014 > Žvást.
U příspěvku:Už tady nebydlíme
cvakal (Občasný) - 8.11.2014 > Vrátil ses do jeskyně? Dobře´s udělal.
Je to prvoplánově jednoduché, ale co čekat od neadrtálce, že?
U příspěvku:Trhanov
cvakal (Občasný) - 8.11.2014 > Nenadchne, ale ani neurazí.
U příspěvku:Bez názvu
cvakal (Občasný) - 8.11.2014 > kretén TOTEMu> Hm, nemáš co říci, že?
U příspěvku:Bez názvu
cvakal (Občasný) - 8.11.2014 > kretén TOTEMu> Hm, nemáš co říci, že?
U příspěvku:Junkers 52
cvakal (Občasný) - 11.8.2014 > čtenář> Co bys po ní chtěl?!
U příspěvku:"No co, ty nenosíš boty?"
cvakal (Občasný) - 11.8.2014 > dagmara> Máš moje symfonie.
U příspěvku:"No co, ty nenosíš boty?"
cvakal (Občasný) - 11.8.2014 > dagmara> Máš moje symfonie.
U příspěvku:"No co, ty nenosíš boty?"
cvakal (Občasný) - 11.8.2014 > Hm, vtipné, ale po technické stránce hrozné, ale co by od tebe člověk mohl čekat, že?
Člověk by řekl, že po těch letech, která se držíš foťáku bys mohl umět trošku pracovat s hloubku ostrosti a když už to myšlenkově nezvládneš během focení, lze pozadí rozmazat i v počítači. Je to něco podobného, jako když ti čumí do bot a použiješ prsty. Není to ono, ale když to jinak nejde ...
U příspěvku:"Nešlo by naklonit kapku víc?"
cvakal (Občasný) - 11.8.2014 > Tvé nejlepší dílo za poslední léta, že?
U příspěvku:bariéra
cvakal (Občasný) - 11.8.2014 > Ty a MírZemi se nezměníte, že?
U příspěvku:umělohmotný okamžik
cvakal (Občasný) - 11.8.2014 > Ach jo.
U příspěvku:Opuštěná zahrada
cvakal (Občasný) - 11.8.2014 > To je experiment jak Brno.
U příspěvku:Svítání na Plzeňsku
cvakal (Občasný) - 11.8.2014 > Hm.
U příspěvku:.
cvakal (Občasný) - 6.1.2014 > čtenář> Nejsi náhodou pod vlivem omamných látek?
U příspěvku:v lese
cvakal (Občasný) - 6.1.2014 > Ach jo, ach jo.
U příspěvku:Úplněk
cvakal (Občasný) - 6.1.2014 > Moc se mi líbí, jak se vyžíváte v tom, jaké zrno, jakou technikou to bylo vyrobeno ...
U příspěvku:Okno do noci
cvakal (Občasný) - 29.12.2013 > To jsou žvásty mimo jakoukoli kritiku. Zapomněl´s tam uvést, že máš kožešinu na bocích jak zahrádku, samé semeno, neandrtálče.
U příspěvku:lesklý pramen v matoucí poušti
cvakal (Občasný) - 29.12.2013 > Docela zajímavá diskuse :-).
Nezlob se, mám rád poezii, poetiku, v jakékoli formě. Názvy Tvých fotek mi ale připadají trochu matoucí, možná by bylo přesnější říci, že jsou příliš obecné. Člověk si může představit co chce. Neměla bys dát najevo nějaký svůj názor, postoj?
Jednou, už je to hodně dlouho, jsem viděl fotku stolu. Nějaký teoretik o té fotce napsal celý článek a oplýval chválou. Blábolil něco o generacích které u toho stolu seděly, podobné obecné žvásty vlastně tvořily celý článek. No, klidně mohl mít pravdu, u toho stolu mohly sedět celé generace. Byl to pořádný dřevěný stůl, ten by mohl vyprávět, třeba jak se na něm šukalo. Potíž je v tom, že si tam mohl každý vymyslet co chtěl, autor vůbec nedal najevo o co mu šlo. Bylo to přesně neslané nemastné, ať si to každý dochutí podle svého gusta. Dobrého kuchaře ale dělá jídlo, které chutná bez dochucování, třeba někomu nejede, ale někomu jinému to chutná moc. Myslím si, že o to jde. Před pár týdny si v Moskvě jeden ruský umělec přitloukl hřebíkem pytlík k dlažbě, proti něčemu protestoval, dal najevo svůj postoj. Muselo ho to dost bolet, byla mu zima, ale přesto to udělal. Nebyl neslaný, nemastný.

P.S. Stavím se do fronty na telefon té holky, také bych jí docela rád valil klíny do hlavy ...

U příspěvku:rez
cvakal (Občasný) - 29.12.2013 > Proč ve 21.století po Kristu fotíš černobíle? Nejsi trochu staromódní?
U příspěvku:Bez názvu
cvakal (Občasný) - 29.12.2013 > JjAaNnAa> Proč jsi na mě tak hodná? Vůbec Tě nešetřím, jsem na Tebe nerudný a nevrlý.
U příspěvku:colette4
cvakal (Občasný) - 27.12.2013 > Kompozičně je to blbý, na fotce máš spoustu "hluchého" místa. Proč?
U příspěvku:colette6
cvakal (Občasný) - 27.12.2013 > Má to špatnou kompozici, nauč se ji. Jako kdybys chtěla jezdit autem a neznala dopravní značky, narazíš.
Je vidět, že se o něco snažíš, ale jen snaha nestačí, musíš se naučit základní pravidla, pak je případně porušovat, ale nejdříve ti musí přejít do krve.
U příspěvku:rozfoukáváme žhavost počátků
cvakal (Občasný) - 27.12.2013 > Hoď foťák do popelnice.
U příspěvku:na památku sevřenému času
cvakal (Občasný) - 27.12.2013 > Název je prázdný žvást, fotka není o moc lepší.
U příspěvku:Těžké časy
cvakal (Občasný) - 27.12.2013 > Slátanina.
U příspěvku:PF 2014
cvakal (Občasný) - 27.12.2013 > Je to přeplácané, myšlenkově trochu dětinské.
U příspěvku:Sněhulák
cvakal (Občasný) - 21.12.2013 > .
U příspěvku:Focení reklamy
cvakal (Občasný) - 21.12.2013 > Hm, tato fotka snad může být erotická pro tebe, neadrtálec, pokud´s tu holku voklátil anebo o tom jen sníš a veřejnosti předkládáš fotku umatlanou od semene.
Měla to být reklama na hrníček? V záběru je očividně jen vršek hrníčku, ani nemluvím o tom, že ta holka, která nemá ani na oblečení na matnici v této poloze asi nic nevidí.
Prostě je to blívajz nemající s erotikou vůbec nic společného, co bych ale mohl od neadrtálce očekávat ?!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter