Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
le.papillon
(žena)
Občasný
Na Totemu: 21782x
Napsat zprávu

MOTTO: "Budu Tvým světlem ve tmě, když ztratíš svou cestu...." :o)

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Nauč mě...
le.papillon (Občasný) - 26.10.2015 > benkroft> 

Moc děkuji za zpětnou vazbu. Běžně už do napsaných textů nezasahuju, ale uznala jsem, že máš/máte pravdu, že to tam ruší. Odmazala jsem vše, co jsem považovala za nadbytečné.

Ještě jednou díky. I za to D.

U příspěvku:Poušť
le.papillon (Občasný) - 20.4.2015 > Tahle mi je blízká tou poetikou. A myslím, že tu žízeň po noci každý někdy zažil...
U příspěvku:Peříčka
le.papillon (Občasný) - 18.4.2015 > Chtěla bych umět vyjádřit slovy, co ve mně tvé verše rozpoutaly. Ale nejde to... Jen můžu tiše, obdivně pokyvovat hlavou. Smekám, příteli, nádherné je máš!
U příspěvku:Chci se milovat s tvojí duší
le.papillon (Občasný) - 5.6.2014 > Má to své osobité kouzlo, kterému věřím. Moc pěkná záležitost.
U příspěvku:Večery z básní
le.papillon (Občasný) - 3.6.2014 > Děkuji všem za hodnocení, milá slova i za body a doporučení. :)
U příspěvku:Tak moc...
le.papillon (Občasný) - 3.6.2014 > Ovečka> Děkuji, Ovečko. :)
U příspěvku:Tak moc...
le.papillon (Občasný) - 3.6.2014 > Mbonita> Děkuji moc, Mboni, za návštěvu i hodnocení. :)
U příspěvku:Tak moc...
le.papillon (Občasný) - 3.6.2014 > ytheri> Děkuji.
U příspěvku:Takhle to nechci...
le.papillon (Občasný) - 3.6.2014 > cogergsum> Děkuji za návštěvu i hodnocení. :)
U příspěvku:Takhle to nechci...
le.papillon (Občasný) - 3.6.2014 > ytheri> Děkuji mockrát. :)
U příspěvku:Takhle to nechci...
le.papillon (Občasný) - 3.6.2014 > Megaira> Přesně, jak píšete či píšeš.
Moc děkuji za návštěvu i hodnocení.
U příspěvku:Rozhodnutí
le.papillon (Občasný) - 3.6.2014 > Megaira> Někdy je to až neskutečné, když si to člověk uvědomí, kolik jich bylo, že... Děkuji za zastavení se.
U příspěvku:Rozhodnutí
le.papillon (Občasný) - 3.6.2014 > jarra> Moc děkuji. :)
U příspěvku:Přepřahání
le.papillon (Občasný) - 31.5.2014 > Opět jsem okouzlena. :o)
U příspěvku:Zhasni
le.papillon (Občasný) - 6.3.2014 > Martine, moc děkuji za úžasné překvapení, které se mi objevilo v poště. Měla jsem ze sbírky neskutečnou radost. Děkuji také za milé věnování a vůbec za vše. :o)
U příspěvku:Dvojí tvář
le.papillon (Občasný) - 19.1.2014 > Působivé! Ještě se vrátím pročíst další. :)
U příspěvku:Chatrč
le.papillon (Občasný) - 7.1.2014 > Tahle je působivá, těším se na další.
U příspěvku:Bloudění v nacházení
le.papillon (Občasný) - 16.11.2013 > Ráda bych něco řekla... ale slova zmizela, zůstal jen dojem, pocit, nálada... podzimně melancholická, časem proplouvající.... krásná...
U příspěvku:Maličký obrázek z Paříže
le.papillon (Občasný) - 18.10.2013 > Díky Tobě mám Paříž jako na dlani, děkuji. Toulám se těmi obrazy a je mi fajn. Nechceš mě vzít někdy do kufru s sebou, prosím? :o) Hned bych jela...
U příspěvku:Přešlapy
le.papillon (Občasný) - 6.10.2013 > WOW! Úžasně to graduje. Ten závěr až svírá cosi v hrdle a člověk jen ztěžka polyká emoce...
U příspěvku:Překlad ticha
le.papillon (Občasný) - 4.10.2013 > S názorem čtenáče Jen koutkem oka mohu jen a pouze souhlasit.
Opět ji máš nádhernou, Michelle, je z toho cítit prožití až do posledního písmenka, ta vlastní syrová zkušenost tomu dodává atmosféru, která čtenáře celého ovine a nepustí.
A jen taková malá poznámka k jedné věci, co tu zazněla - vím, že je to občas těžké, taky to se mnou někdy mlátí ty pocity ode zdi ke zdi, ale je škoda, se nenávidět kvůli někomu. Navíc my, kteří se k Tobě zas a znovu vracíme, Tě máme (nejen kvůli Tvé tvorbě) upřímně rádi (možná to zní divně, ale počítám Tě, i přesto, že jsme se nikdy osobně neviděly, mezi lidi, kterých si vážím a které ráda mám - jsi lidská, dokážeš říct svůj vlastní názor i konstruktivní kritiku, aniž bys u toho někoho urazila, stát si za ním, dokážeš podpořit, povzbudit a to i přesto, že máš sama své problémy, jsi empatická a to všechno hodně oceňuju), a proto nechceme, abys trpěla. Víš? :o) P.S. Do Provence bych také hned jela... a dýchat vůni rozkvetlých slunečnic mi přijde jako báječný odpočinkový a terapeutický nápad. :o)
U příspěvku:Na cestě
le.papillon (Občasný) - 26.8.2013 > František Vyrut> Moc děkuji :o)
U příspěvku:Na cestě
le.papillon (Občasný) - 26.8.2013 > Michelle> Ano, to máš pravdu, je to nejdůležitější. :o)
Ale tady jsem byla sama a přemýšlela jsem... Je to napsáno pro někoho, kdo protnul mou cestu...
U příspěvku:Na cestě
le.papillon (Občasný) - 26.8.2013 > Sallybill> :o)
U příspěvku:Na cestě
le.papillon (Občasný) - 26.8.2013 > čtenář> Děkuji za reakci :)
U příspěvku:Sčítání
le.papillon (Občasný) - 26.8.2013 > Michelle> Netěší mě, že bychom je měly mít podobné v tomto směru, není to zrovna milá podobnost... Ale zvládneme to, což? :-) Hlavně se drž!
U příspěvku:Sčítání
le.papillon (Občasný) - 20.8.2013 > Ach... ten závěr... jako bych to znala... úžasně sepsáno!
U příspěvku:Kam chodím ve snech.
le.papillon (Občasný) - 6.8.2013 > Tohle se mi hodně líbí :)
U příspěvku:V tramvaji i na chodníku
le.papillon (Občasný) - 12.7.2013 > Tahle je skvělá, taková krásně upřímná, srdečná, niterná...
U příspěvku:Poslední?
le.papillon (Občasný) - 12.7.2013 > Tenhle pocit je mi tak důvěrně známý... Drž se, vílo, bude líp.
U příspěvku:Nevěrná
le.papillon (Občasný) - 9.7.2013 > čtenář> Děkuji za komentář, cením si upřímnosti. Zvážím to, ale nevím, jestli bych chtěla zrovna na této básni něco měnit. :o)
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter