Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 19.3.
Josef
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

Vybraný autor
IAN HEROICKY
(muž)
Stálý
Na Totemu: 207607x
Napsat zprávu

Chodím do podzemia. Občas.

 Příspěvky autora 
 Kolekce autora 
 Poznámky autora 
 Autor doporučuje 
 Autor si uložil 
 Ostatní doporučují 
 Ostatní si uložili 
 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:TERPENTINO parafín
IAN HEROICKY (Stálý) - 15.7.2022 >
U příspěvku:z mobilu
IAN HEROICKY (Stálý) - 13.5.2022 > Ok
U příspěvku:teplo; vrůstání; okamžik
IAN HEROICKY (Stálý) - 1.4.2022 > Pre mňa posledná ma krvný obeh
U příspěvku:Channelig s Galaktickou federací o channelingovém programu Galaktické federace
IAN HEROICKY (Stálý) - 8.1.2022 >
U příspěvku:hhajk.
IAN HEROICKY (Stálý) - 8.1.2022 > do prdele mne sa to páči.
U příspěvku:Předjaří
IAN HEROICKY (Stálý) - 25.3.2019 > Niektoré pasáže viac iné menej ale celkovo áno.
U příspěvku:„*“
IAN HEROICKY (Stálý) - 4.3.2019 > Do pekiel to dievča čoraz menej poznávam. Za chvíľku tromfne aj moje obligátne depresívne stavy. Som rozčarovaný.
U příspěvku:Včelín
IAN HEROICKY (Stálý) - 9.2.2019 > Ako hovoril môj dobrý kamarát včelár (bohužiaľ železné žihadlo mu bolo osudové) - "Med je tým lepší, čím viac žihadiel stojí včelára." A ja dodám, že to platí o všetkom.
Text ma správnu konzistenciu, vôňa je omamná, chuť horských lúk je nepopierateľná, farba núti premýšľať a tak je to správne.
Pekný text...
U příspěvku:V půl jedné
IAN HEROICKY (Stálý) - 2.11.2018 > mne to tiež akosi ,,nehrá,,
U příspěvku:VETVENIE
IAN HEROICKY (Stálý) - 27.10.2018 > hah tento text je kurva dobrý
U příspěvku:Takmer tropický úsmev
IAN HEROICKY (Stálý) - 16.6.2018 > Tak nejako kadejak.
U příspěvku:Rozbil som sen
IAN HEROICKY (Stálý) - 2.6.2018 >
U příspěvku:Nad Prahou
IAN HEROICKY (Stálý) - 31.5.2018 > Text ma veľa pekných miest, kde sa dá postáť a niečo ucítiť, na druhej strane mi tam osobne príde dosť zbytočných obrazov ktoré už pôsobia disfunkčné. Doslova mlátenie prázdnej slamy, ale viem, že autor môže bazírovať práve na tých miestach. Pre mňa sú posledné dva verše ako víno. Silné, opojné a pri veľkej dávke smrteľné - hlavne nezabudnúť dýchať keď sme už upadli do toho sladkého bezvedomia.
U příspěvku:Rozprávanie o vzťahoch
IAN HEROICKY (Stálý) - 27.5.2018 > Anička prečo ty používaš archaizmy nesedí to znie to banálne a infantilne. Všetko. Minule som sa náhodou dostal k Hájnikovej žene (kto ma pozná vie že to bola skutočne správna konštelácia tónov aby sa tak stalo) a zistil som, že napriek tomu že rok pána je už dávno preč tam to hralo. Tu mi to príde ako neskutočná disharmónia v ktorej ani Colombo nenájde motív činu. Tvoje písanie je zmes všetkých možných aj nemožných opozít. Štýl písania ako pre malú Esterku ale téma bohapustá súlož. Neviem čo si o týchto zvláštnych kombináciách myslieť. Jediné logické vysvetlenie, ktoré moja slabomyseľná hlava podkladá za rozumné je, že Ti skrátka učarila kombinatorika samozrejme to viem pochopiť aj mne v mladšom vydaní učarila kombinatorika drog. Svoju najobľúbenejšiu kombináciu si však nechám pre seba.
Ps. Pozdravujem Tóna ktorého som spomínal vyššie.
U příspěvku:Kto miluje vie o čom hovorím.
IAN HEROICKY (Stálý) - 22.5.2018 > Dobre si to napísala Katarína. Tak nejako, neviem presne definovať ako sa ti darí človeka vtiahnuť do deja, pre mňa osobne je posledný verš zlatá dávka.
U příspěvku:Hŕstka zrna, Trezor srda
IAN HEROICKY (Stálý) - 15.4.2018 > Dekadent sa tu stáva bezrozmernou veličinou!
U příspěvku:v kavárně
IAN HEROICKY (Stálý) - 27.3.2018 >
U příspěvku:Černé oko
IAN HEROICKY (Stálý) - 17.12.2017 > Myslím že by to chcelo sa trošku viac oprieť do dôslednejšieho opisu prostredia a tým vytvorenia hutnejšej atmosféry samotného tajomna. Ľudí z nejakého dôvodu presviedčajú detaily. A potom keď majú pocit, že slová popisujú skutočnosť sú Tvoji. Ja osobne sa domnievam ešte o jednom fenoméne, ale ten si nechám pre seba. Dôležité je aj dôkladné premiešanie pravdy s fikciou urobenie z týchto dvoch surovín jedno cesto. Cesto z ktorého už nikdo nedokáže pôvodné dve suroviny izolovať. A vtedy, vtedy to je skutočné chutné a svojím spôsobom návykové. Niečo také ako dobré nemecké vintage porno hah. Maj sa kamarát.
U příspěvku:Nočná mora (2)
IAN HEROICKY (Stálý) - 9.12.2017 > Asi chutím keď vzápätí piskotom privoláva ostatných...

U příspěvku:Nahá žena v novinách
IAN HEROICKY (Stálý) - 12.9.2017 > mlčať zlato
U příspěvku:VENKOVSKÉ NEDĚLE
IAN HEROICKY (Stálý) - 21.8.2017 > Tak dedinske nedele doverne poznam. Hra to. Drz sa kamarat.
U příspěvku:Čo nechápete nechajte odznieť
IAN HEROICKY (Stálý) - 11.8.2017 > Tie lastovicky si coraz viac dovoluju aj Ja pozorujem tuto zmenu.
U příspěvku:VLAK DEJÍN, KTO JE ČLOVEK
IAN HEROICKY (Stálý) - 14.7.2017 > Občas sa modlím, aby som opäť stratil súdnosť. Nemôžem si pomôcť Žena, ale toto by ani Ježiš nespasil.
U příspěvku:dolore a mulica
IAN HEROICKY (Stálý) - 19.2.2017 > https://www.youtube.com/watch?v=9M3j4oR2vzQ
U příspěvku:malichernosti a maliny
IAN HEROICKY (Stálý) - 5.2.2017 > Je neskutocne co dokaze rec vsetko zaznamenat. Niekedy ju s chutou pitvam a hladam limit. Teba cim zacarovala dievca cim? Silne pohlady do myslienok. Mam rad tuto moznost a dakujem Ti za nu. Ahoj.
U příspěvku:Votrelec
IAN HEROICKY (Stálý) - 5.2.2017 > Ciste.
U příspěvku:Na úrade pekná baba
IAN HEROICKY (Stálý) - 1.2.2017 > No ja som prave z tohto dovodu uz osem rokov nezamiesany.
U příspěvku:Krvavý mesiac
IAN HEROICKY (Stálý) - 13.1.2017 > mystikus> Ucim sa od Teba. Poviem to otvorene si moj vzor uz niekolko rokov sa pokusam priblizit k tvojej citanosti avsak marne. Bohuzial si lepsi.
A este nieco s Liptakom nevyjebes nemas kapacity. K celej veci sa uz nemam potrebu vyjadrovat. Ahoj
U příspěvku:Citát
IAN HEROICKY (Stálý) - 26.9.2016 > No musím sa nazdávať, že Zochrova má nevyčerpateľné zásoby meskalínu. Inak si to skutočne nedokážem vysvetliť.
U příspěvku:Oči
IAN HEROICKY (Stálý) - 26.9.2016 > Isté veci zostávajú človeku v pamäti ako nočné mory. Pamätám sa najmä na stromy (ich tiene v mesačnom splne mi pripomínali prsty smrti, kostrbaté prsty, ktoré si ma chceli so sebou odniesť) a na to, ako zúfalo som pod nimi bežal a aj na to, ako sa ostatný opilci bezuzdne smiali, zakaždým keď som spadol. Domnievali sa, že na opitého sa iba hrám. Ani netušili, že alkohol mi stláča hrdlo smrteľným zovretím. Ale ja som to vedel. A spomínam si aj na pocit trpkosti, ktorý mnou prebehol, keď som si uvedomil, že ja zápasím so smrťou a tí ostatný to ani len netušia. Bolo to, ako keby som sa topil pred zástupom divákov, ktorí sa nazdávajú, že iba tak vystrájam, aby som ich obveselil. Ako som tak bežal popod stromy, odrazu som spadol a stratil som vedomie.
U příspěvku:69 Dark Street
IAN HEROICKY (Stálý) - 24.9.2016 > Je to veľmi dobrý text.
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter