Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Pod povrchem...
zemla (Občasný) - 6.5.2012 > cvakal> :-) existuji a Ty o jakémkoli umění, či svobodném projevu, vyjádření nemáš ani páru... Navíc tuto fotku provází hluboký a smutný příběh... Příště mé práce prostě obejdi...snad ti to nebude činit problém.
U příspěvku:Podzim na loukách v 790 85
zemla (Občasný) - 2.11.2011 > borekdog> No vidíš a já první fotím a potom maluju...malovaná fotografie...a baví to, věř mi. Spojil jsem velké soupeře...fotografii a výtvarno.
U příspěvku:Podzim na loukách v 790 85
zemla (Občasný) - 1.11.2011 > Adrianeta: :-) Není to foto obrazu, ale je to obraz z fotky. Moje tzv "Malovaná" fotografie ;-)
U příspěvku:call-girl
zemla (Občasný) - 2.10.2011 > http://www.youtube.com/watch?v=wP2j6pRn2TE nahlédněte pod pokličku...
U příspěvku:Lovec motýlů
zemla (Občasný) - 20.9.2011 > Martin> ahoj, moc nenechávám nahlídnout do kuchyně, ale udělám pro jednou vyjímku: http://www.zemla.cz/lovec_zemla.jpg snad to takto stačí ;-)
U příspěvku:Tažení zombies
zemla (Občasný) - 13.9.2011 >
U příspěvku:Novinářská
zemla (Občasný) - 7.8.2011 > JARO> JARO nic se neděje. Osobně mi nevadí, že si tady udělali "kancelář" k řešení sporů zcela osobních. ;-) Klidně diskutujte. :-)
U příspěvku:Novinářská
zemla (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> ne, koláž vznikala až po napsání textu...ten vznikl, během chvilky při tel hovoru známého s někým...to je jedno a už nijak neupravována. Ani jsem to nechtěl nějak zveřejňovat, ale nakonec jsem si řekl, že to přece jen do obrazové podoby dám. Ten smajlík...na zabití?..to nevím, ale je to takové rádoby konzumní nucení...teď se přece musíš smát :-), jako když píšeš sms. Jinak za kecy do háje jsem nikoho nikdy neposílal, spíše se mi líbí, že někdo o tom chce diskutovat! Takže mně to spíše těší.
U příspěvku:Novinářská
zemla (Občasný) - 3.8.2011 > Šílená svině> ;-) díky...jsem rád, že působí tak i tak, vzbuzuje pocity. Pokud se podíváš na mou tvorbu, tak mnoho dílek může působit kýčovitě...u někoho zase osobitě atd atd. Jsem stále otevřená kniha hledající cestu. Ještě jednou díky, za tvé komentáře!
U příspěvku:Novinářská
zemla (Občasný) - 3.8.2011 > Díky za tuto diskuzi.
za 1. ano umístění do sekce fotografie, není až tak uplně vhodné...ale něco z foto tam je ne? ;-D
za 2. o to vytvořit kýč šlo především, je to taková dnešní odpověď na kýčovitost mezi lidmi, rádoby umění ala obraz z IKEA, nakonec kýč v podobě zpravodajství a vzniká absolutní kýč dnešního malého člověka. Prosím berte to jako výpověď a odpověď na dnešní konzumní absolutně kýčovitou společnost. A hlavně má jen pobavit...asi tak ;-)
U příspěvku:Novinářská
zemla (Občasný) - 3.8.2011 > Periskop> Díky za tuto diskuzi. Uvedl bych asi toliko: za 1. ano umístění do sekce fotografie, není až tak uplně vhodné...ale něco foto tam je ;-) za 2. o to vytvořit kýč šlo především, je to dnešní odpověď na kýčovitost mezi lidmi, rádoby umění ala obraz z IKEA, nakonec kýč v podobě zpravodajství a vzniká absolutní kýč dnešního malého člověka. Prosím berte to jako výpověď a odpověď na dnešní konzumní absolutně kýčovitou společnost. A hlavně má jen pobavit...;-)
U příspěvku:Drahouš
zemla (Občasný) - 23.6.2011 > super
U příspěvku:Podzimní Oxfordshire 7*50/50
zemla (Občasný) - 17.11.2010 > super
U příspěvku:Mezi ...
zemla (Občasný) - 13.11.2010 > čtenář> A co jako, neměřil jsem tvorbu této fotografie podle toho jestli je slabá či nikoliv. Je moje a pro mne je silná a věřím, že oslovila mnoho jiných. :-)
U příspěvku:Mezi ...
zemla (Občasný) - 12.11.2010 > cvakal> :-D Díky, že jsi kouknul na klasický děsný kýč.
U příspěvku:Na provázku
zemla (Občasný) - 7.11.2010 > mmiiaa> jj má brusle
U příspěvku:Na louce plevel
zemla (Občasný) - 15.4.2010 > sempull tampush> Díky moc za tato tvá slova. Beru si je k srdci!
U příspěvku:Na louce plevel
zemla (Občasný) - 15.4.2010 > sempull tampush> Proč?
U příspěvku:Když mne klátí angína
zemla (Občasný) - 11.4.2010 > Věza> Taky tě zdravím a díky
U příspěvku:Cell letargie
zemla (Občasný) - 25.3.2010 > líbí se mi to, chtěl bych to viděl i barevně.
U příspěvku:línie ženy
zemla (Občasný) - 23.3.2010 > Mockrát všem děkuji za body i pár slov, jsem rád za hezké přivítání mezi vámi.
U příspěvku:línie ženy
zemla (Občasný) - 23.3.2010 > germanica> díky moc za komentář, možná máte pravdu, možná ne. Už by to možná ztratilo, možná ne :-)
 
1.strana poznámek
 
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter