Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Co se má zobrazovat 

Příspěvky
Kolekce
Autoři
Poznámky
Vyhledat příspěvek
 Seznam všech rubrik
Seznam rubrik
Próza
Poezie
Zpovědi, pocity
Miniatury,blbůstky
Recenze, názory
Překlady
Fotografie
Výtvarno, kresby
Grafika
Comics
Multimédia
Mluvené slovo
Hudba
Film
Divadlo
Co? Kdy? Kde?
Mystika, filosofie
Citáty
Vtipy
Cizojazyčný koutek
Odpadkový koš
Soutěže na Totemu
  

  
 Zajímavé odkazy
 Redakce Totemu
 Seznam Anket 
 Společná tvorba
 

 Tvé další možnosti

 Publikovat nový příspěvek
 Publikovat foto, obrázek
 Publikovat formulářem
 NápovidaNápověda

 Pomůžeme, poradíme

Potřebujete-li radu, napište nám zprávu na redakce.totemu@volny.cz.
   





 
 
 
Poznámky u příspěvků od vybraného autora : 1.strana
 
Typ zobrazení: nejnovější poznámky vlastní poznámky poznámky u vlastních příspěvků
U příspěvku:Z cyklu Příběhy okenních tabulek
Tatranka (Občasný) - 29.10.2018 > Zeanddrich E.> Hodně příspěvků jsem smazala, protože cítím, že totem ztrácí ducha. A že na poezii reagují lidé, které poezie moc nezajímá. - Co se proslýchá? jinak děkuju moc!
U příspěvku:V dešti
Tatranka (Občasný) - 19.10.2018 >
U příspěvku:vzduch plný bodláčí
Tatranka (Občasný) - 27.5.2018 >
U příspěvku:Dvě holubice
Tatranka (Občasný) - 18.5.2018 > Moc pěkný
U příspěvku:Tudy
Tatranka (Občasný) - 26.4.2018 >
U příspěvku:dva
Tatranka (Občasný) - 5.4.2018 >
U příspěvku:býček
Tatranka (Občasný) - 2.4.2018 >
U příspěvku:Citát
Tatranka (Občasný) - 8.3.2018 > Pěkně řečeno
U příspěvku:Korsika 2
Tatranka (Občasný) - 23.1.2014 >
U příspěvku:Kukulín
Tatranka (Občasný) - 21.1.2014 > Ta fotka jen zachycuje, k dokonalosti jí mnoho chybí. Nepopírám. - Ten obraz je naštěstí prezentován jinde jinak. Zvu na výstavu do Zlína.
U příspěvku:Kukulín
Tatranka (Občasný) - 21.1.2014 > Ten obraz je vystaven, v jiném kontextu a jiném čase. A myslím, že mu to tam sluší.
U příspěvku:Kukulín
Tatranka (Občasný) - 20.1.2014 > baska> Je úžasný! Díky!
U příspěvku:Kukulín
Tatranka (Občasný) - 20.1.2014 > Ad čtenář a Thumb: tuším, že hranice si stanovuje sám autor. Umožňuju vykročit mimo rámec obrazu, do prostoru, ve kterém vznikal. Vytvářím dvě sémantická pole, která spolu komunikují. Prolínají se, nebo popírají, ruší. Navíc do této interpretace vstupuje i divák. Ten, který stojí před stojanem, opodál. Oříznutím by obraz ztratil perspektivu, kterou v reálu, tj. výstavním prostoru, má. Je to tak, jak si myslím.
U příspěvku:Kukulín
Tatranka (Občasný) - 20.1.2014 > Děkuju všem. K prezentaci: nemám ráda načechranost, ale surovost. A ta jsem nechala obraz v kontextu. V prostředí, kde vznikal, kde dostal nějaký smysl, význam. Kolem něho se odehrálo tolik příběhů, že je nemůžu vynechat. I Kukulín, pojmenování obrazu má svůj příběh.Ten až jindy. Kukulín: http://www.zbultran.cz/?det=242
Cy Thombey: nemám tušení, kdo to je.
U příspěvku:Snad někdy nazvané
Tatranka (Občasný) - 13.2.2013 > Protože nevím, jak se texty k jednotlivým uživatelům dostávají, pošlu to ještě jednou. --
Děkuju za reflexi. A děkuju za odpověď čtenáři, jehož invektivy míří odkudsi zvysoka. Tam mé pokusné abstrakce zatím nemíří. Ani se tak neprezentují. Netváří se. Ani já o nich tak nesmýšlím. nemají záměrně název. A i když se sem tam jmenují, pojemnování bylo spíš úlitbou hledačům významů, nebo těm, co si nepřejí abstraktně tápat. - V každém z nich něco hledám. Pomalu dobývám prostor. Učím se míchat barvy a skládat je dohromady. S perspektivou zápasím, ale snad se k ní také časem dopracuju. Mimo, pochopila jste to cestování, které si přeje být sdíleno a podporováno radou, nebo odezvou! - Kdybych si o sobě, Čtenáři, myslela něco jiného, obrazy by visely v jiným zákoutích. A invektivy mohou být stejně tak prázdné jako abstraktní obrazy.
U příspěvku:Snad někdy nazvané
Tatranka (Občasný) - 13.2.2013 > Mima> Děkuju za reflexi. A děkuju za odpověď čtenáři, jehož invektivy míří odkudsi zvysoka. Tam mé pokusné abstrakce zatím nemíří. Ani se tak neprezentují. Netváří se. Ani já o nich tak nesmýšlím. nemají záměrně název. A i když se sem tam jmenují, pojemnování bylo spíš úlitbou hledačům významů, nebo těm, co si nepřejí abstraktně tápat. - V každém z nich něco hledám. Pomalu dobývám prostor. Učím se míchat barvy a skládat je dohromady. S perspektivou zápasím, ale snad se k ní také časem dopracuju. Mimo, pochopila jste to cestování, které si přeje být sdíleno a podporováno radou, nebo odezvou! - Kdybych si o sobě, Čtenáři, myslela něco jiného, obrazy by visely v jiným zákoutích. A invektivy mohou být stejně tak prázdné jako abstraktní obrazy.
U příspěvku:V cukrkandlu
Tatranka (Občasný) - 27.1.2013 > František Vyrut> Světlonoška skoro uhádla. Provazochodkyně.:)
U příspěvku:V cukrkandlu
Tatranka (Občasný) - 1.1.2013 > Světlonoška> Tak rok plný cukrování! - Do rána času habaděj, dej pak vědět. Děkuju!
U příspěvku:V cukrkandlu
Tatranka (Občasný) - 1.1.2013 > Světlonoška> Tak rok plný cukrování! - Do rána času habaděj, dej pak vědět. Děkuju!
U příspěvku:V cukrkandlu
Tatranka (Občasný) - 1.1.2013 > Světlonoška> :) Novoroční rébus. - Krásný Nový cukr-rok!
U příspěvku:Zima nezima
Tatranka (Občasný) - 28.12.2012 > čtenář> Někdy je dobré zapomenout na Parnas, ze kterého se dívám na ostatní, neboť pramálo víme, co se děje za řádkami, s plátnem, prosesem tvorby. Nevyvraoím, přijímám. I tu cestu, která je dlouhá, na které stojím sama a s úžasem se učím. Děkuju.
U příspěvku:Karavan do Nejdedále
Tatranka (Občasný) - 28.12.2012 > Mima> Díky. Myslím si trochu totéž. - Raději o Walesu píšu. Maluju slovy. Co se týče malby, tak na všechno postupně přicházím, sama, bez vedení. A snad se toho na stará kolena dočkám (viz Čtenář Min). Moc času nezbývá:D
U příspěvku:Mustr
Tatranka (Občasný) - 27.12.2012 > Pro lampy... Pěkná náklonost.
U příspěvku:Nový svět
Tatranka (Občasný) - 27.12.2012 > ..jako pozastavený filmový záběr. Každou chvíli tam někdo vleze, něco ukáže, ale jen tak nepromluví.
U příspěvku:*už táhnou*
Tatranka (Občasný) - 27.12.2012 > Prvokovi se to líbí, i když je to explicitní.
U příspěvku:Zima nezima
Tatranka (Občasný) - 26.12.2012 > Mima> Jaro je všude,kam se podívám. Rozkvétají trvalky. Nahoře, dole, na obzoru i přímo před nosem. Slyšela jsem o petřínském jaru. - Někdy se stírají i hranice. Takže pozdravuju i tu jarní zimu u vás.
U příspěvku:Zima nezima
Tatranka (Občasný) - 26.12.2012 > mystik> I děkuju. A tobě taky!
U příspěvku:Zima nezima
Tatranka (Občasný) - 26.12.2012 > Mima> Splývají mi prostory pobytu, a tak jsem snad k názvu zapomněla dodat, že se jedná o Zimu nezimu ve Walesu.:) -
U příspěvku:Zima nezima
Tatranka (Občasný) - 26.12.2012 > :) To je snad poprvé, co si někdo troufnul vzít hrablo a shrabat sníh nanesený rozkmitanou rukou. Děkuju.
U příspěvku:Zima nezima
Tatranka (Občasný) - 23.12.2012 > Světlonoška> :)
U příspěvku:Zima ve Walesu
Tatranka (Občasný) - 23.12.2012 > Mima> Nablízko ne a ne zaostřit. Nebo je to všudezdejším světlem a všudypřítomnou mlhou. Každopádně moc děkuju!
 
1.strana poznámek
 další >>>  
     
    Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
 
free web hit counter